Jeden z pokusů, snad se bude líbit... :) - (nevěděl jsem, zda jsem zařadil správně)...
25.02.2013 8 1218(16) 0 |
Když spatřím Tě,
svět září jako duha.
Když poznám Tě,
krásná jako luna.
Když obejmout chci,
ty nemáš konce.
Když líbat Tě chci,
ty(s) vzdálené slunce.
svět září jako duha.
Když poznám Tě,
krásná jako luna.
Když obejmout chci,
ty nemáš konce.
Když líbat Tě chci,
ty(s) vzdálené slunce.
26.02.2013 - 08:01
Děkuji za vše, cením si vašich komentářů :) ...je sic romantická, avšak stále smutná. (aspoň tragédii jsem protentokrát vynechal :D )
25.02.2013 - 17:38
Druhá sloka se mi líbí. -nemáš konce- to je pěkný obrat.
Ta 1. sloka: .... těh duh je prostě už moc moc, kam se podíváš. Jenže to není tvoje chyba :-) Já už jsem na ty duhy .... alergickej ne, ale už trochu ve střehu. A ono by se to dalo vzít. Protože, když se člověk raduje, vnímá svět rázem jinak. Vnímá tu jeho rozmanitost a všechno pozitiví v nových barvách - všechny barvy :-)
Ta 1. sloka: .... těh duh je prostě už moc moc, kam se podíváš. Jenže to není tvoje chyba :-) Já už jsem na ty duhy .... alergickej ne, ale už trochu ve střehu. A ono by se to dalo vzít. Protože, když se člověk raduje, vnímá svět rázem jinak. Vnímá tu jeho rozmanitost a všechno pozitiví v nových barvách - všechny barvy :-)
25.02.2013 - 16:41
Ajdalas: Přiznám se že bylo mnoho variant tak jsem to pojal obrazně a dal jsem tuto, sám ani nevím... klidně změním ale :) Jinak děkuji moc :)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vesmírná duha : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Faleš
Předchozí dílo autora : Pouhý odlesk
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Umouněnka řekla o Sucháč :Vděčím Ti za mnohé... Slova to nepopíší, ale až jednou budu držet své první poetické dílo v rukou, vždy budu s vděčností vzpomínat na člověka, který mi dal pocit, že někam patřím a zavedl mne k lidem, kteří mi pomohli zrovna tak. Bez Tebe a Tvé sbírky by nebylo mnoho světla, které mne táhne nahoru a nutí mne být lepším člověkem. Děkuji a nechť se naše cesty i nadále kříží. :)