...když už se bojí člověk spát....začne radši psát...co se mu v tom spaní zdálo....a napíše i jen to malý málo :-)
přidáno 07.09.2011
hodnoceno 6
čteno 1196(13)
posláno 0
Tak se vracíme z osmidenní dovolené v Itálii. Já, můj muž samorost a naše dvě krásné ( jak jinak) děti. S manželem spolu už dva dny nemluvíme. Já, protože mě jako obvykle naštval, tak mlčím a on protože mlčím, tak se naštval. No co dodat …. Oba jsme mlčenlivý typy :-) . Naše děti nemlčí. Naopak. Tuhle situaci si užívají. Obě totiž jsou v době mlčenlivosti rozmazlovány. Manžel upřednostňuje svého 11-ti letého syna z prvního manželství a já naší 3-letou dceru. Oba situaci znají a umí ji dokonale využít.

Naše dovolená byla autem. Cestu tam odřídil manžel sám. Vystřídat prý nepotřebuje, i když já řídím dobře ( ne jako ženská a už vůbec ne jako blondýna). Pokud na manžela přijde slabší chvilka, stačí mu zastavit a na hodinku zavřít oči. A pak? Jede se dál.

Při zpáteční cestě to na něj přišlo v jednu hodinu v noci. Jen jsem očkem v polospánku zjistila, že přijíždíme na odstavné parkoviště, kde na jeho začátku stojí jen jeden kamion. Zastavujeme na druhém konci. Manžel si musel dát ještě cigaretu před spaním, když slyším : „Haló vy, ano, asi neslyšíte jak máte zvuk auta?“..... Co? Jaký zvuk auta?.... To už k nám přicházel od kamionu muž. Manžel se k němu otočil, potáhl z cigarety a v tu chvíli ho zasáhl výstřel. Můj muž zmizel za dveřmi auta. Ztuhlá se dívám do míst, kde před chvilinkou ještě stál. V tu chvíli mi to dochází…. Pryč!!! Děti!!! Rychle pryč. Snažím se přesednout na místo řidiče, když v tom zahlédnu, že neznámý stojí vedle auta a vím, že je pozdě………….

Vyhrkli mi slzy. Takhle živý sen jsem už dlouho neměla. Slyším, jak manžel vedle mě pochrupuje a o dětech ani nevím. V tom někdo zaklepe na okýnko u řididče. No a je to tady. „Co to?“ Probudil se hlas vedle mě. „Honzo neotvírej….“ „Nešil!“ Ztěžka jsem zašeptala: „Má zbraň.“ Honzovi to asi nedalo, protože zařadil, sešlápl plyn a ruku položil na klíček v zapalování. „Honzo, proč má ruku za zády?“ „Nech toho!!!“ Levou rukou stáhl o kousek okénko: „No?“ Neznámý se naklonil, modrý oči, hnědý knírek: „Se omlouvám, nemáte zapalovač?“ Honza se usmál: „Zapalovač….“ Sudal ruku z klíčku v zapalování a natáhl se ke spodní přihrádce u řadící páky. Během jedné chvíle se Honza podíval zpět, v ruce neznámého se zpoza zad objevuje zbraň a Honza se pokouší startovat…..

„Šéfe, tak čtyři osoby, všechny čistý průstřel. Ale jestli nejdřív narazily do stromu nebo se předtím střílelo, to zatím nevíme.“ „Hm, tady před 5 lety někdo popravil celou rodinu vracející se z dovolené, měli sem tenkrát dát kamery. Je to tichý, odlehlý místo a málo osvětlený.“ „Jo kamery tu jsou, už jsem volal bezpečákům, ale nic tam nemají. Jen to auto tady stálo, najednou vyrazilo a narazilo do toho stromu. Šéfe, je to jasný. Bude to vražda a sebevražda.“ „A zbraň?“ „No to je jediný co nesedí. Tu nemůžeme nikde najít....“

Vím, asi žádný zázračný objev. Ale mít sen ve snu a probudit se za stejné situace na neosvětleném parkovišti, stálo za to. Přes půl hodiny jsem sledovala, ve světlech aut z dálnice, jestli se k nám někdo neblíží. Proč? Protože moje sny se většinou plní. (Naštěstí jen většinou). A proč jsem nevzbudila manžela a neodjeli jsme? I přes ten strach… jsme prostě mlčenlivý typy ;-)
přidáno 17.01.2015 - 09:07
poll: Děkuji :-)
přidáno 17.01.2015 - 08:23
velmi zajímavé :-) krásně napsané :-)
přidáno 30.07.2013 - 22:01
John Stix: Díky :)
přidáno 30.07.2013 - 22:01
Ronald Reagan: Děkuji pane exprezidente ;-)
přidáno 30.07.2013 - 21:58
Mě se to taky líbilo. Bylo v tom to něco co mám na příbězích rád.
přidáno 06.10.2011 - 19:24
velmi zajímavé

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Sen ve snu... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Hlídám...
Předchozí dílo autora : Perfektní ráno

» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]
» řekli o sobě
NoWiš řekl o dvakredencedekadence :
Jednou mi hasila obličej, když jsem se popálil. Dodnes mi tam nerostou vousy. Prý to pak chutnalo jako karamel. Jednou mě popálila. Rusalka bez rybníčku, bolavá duše, námět na mý nejkrásnější básně. Kupodivu pořád šťastná, i když byste to do ní neřekli. Bolavá a šťastná. Jako odřený koleno v létě. Mám tě rád. Koleno, poleno.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming