v každém z nás je srdce poety,ale jen málo kdo se umí dívat..
08.04.2011 1 1788(5) 0 |
Slunce opustilo svůj zimní byt a vydalo se zemi pohladit.Vše kvete, neskutečná zeleň prozářená barevností a vůní,oživila šeď zvolna se probouzející přírody.Vše se probouzí a láska která pokryla zemi je viditelná na každém kroku,každé lavičce v parku kde milenci okouzleně objevují jeden druhého plně se oddávající magické moci jara.Lidé se usmívají a malebné divadlo kolem nich jim snímá z beder starosti všedních dnů.Začíná odvěká čarovná doba,kdy moc přírody vlévá do žil každého živého tvora touhu žít a život opěvovat.Zemi zaplavuje barevnost a naděje,že zítřek přinese mnoho dobrého.Slunce,ten mistr malíř dává život rozličným květům a dech beroucí vůně nás nutí přivřít oči,abychom byli schopni poznat v té záplavě barev tu,kterou milujeme.Celý ten čas kdy zima vládla zemi jsme toužebně čekali na tuto chvíli,ale až když přišla víme jak moc nám jaro chybí a i těm kdo barvy nemilují,slunce dává znát jakou moc má jaro.Mi kdo sníme i v bdělém stavu,cítíme jak námi síla země proniká a dává nám naději že nalezneme to co hledáme.Přichází čas kdy země otevírá svá tajemná zákoutí a dává nám nahlédnout do vlastních duší.Začíná doba kdy se vše rodí a nový počátek nese příslib toho že i mi sami budeme obrozeni,začíná čas kdy tajemná moc přírody přechází do všeho čeho se dotkne a i lidé se mění,alespoň na ten krásný i když prchavý okamžik v milující tvory.S pohledy poetů obdivujeme tu nehynoucí nádheru,která nám byla darována a každým rokem znovu obměkčuje i zatvrzelá srdce těch,kdož se umí dívat.Je tu jaro čas života a návratů…..
23.04.2011 - 09:24
Jedna z výmluv. :D
Za všechno může jaro, tohle fakt nemusím, ale jinak poeticky velmi podařené.
Za všechno může jaro, tohle fakt nemusím, ale jinak poeticky velmi podařené.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
...čas života a návratů : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Jediná sekunda...
Předchozí dílo autora : Moře černých slz
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Sokolička řekla o Adrianne Nesser :Pro mě hodně zvláštní a silná slečna... Její básničky mě vždycky něčím dostanou a proto je ráda čtu. Adrianne, jsem ráda, že jsem ti mohla trochu nakouknout do duše, buď přesně taková, jaká chceš bejt! (Protože to jsi ty...)