72.46
12 |
ostatní/bez zařazení 856(28) 0 |
Poslední v ulici,
hotel se znamením vola
na rudých dveřích…
Já.
Trapně visící.
Na okapu nad tvým oknem…
Na ikonickým otomanu
Tě brousí Tvůj starej,
co přijel na kontrolu.
O tom se návrháři ani nesnilo.
Marně tápu, kde se stala chyba.
Měl jsem se zeptat.
Já vůl.
Asi skapu
ve tmě
po okapu.
hotel se znamením vola
na rudých dveřích…
Já.
Trapně visící.
Na okapu nad tvým oknem…
Na ikonickým otomanu
Tě brousí Tvůj starej,
co přijel na kontrolu.
O tom se návrháři ani nesnilo.
Marně tápu, kde se stala chyba.
Měl jsem se zeptat.
Já vůl.
Asi skapu
ve tmě
po okapu.
27.01.2020 - 19:31
Děkuji všem, za příležitost, za přečtení i jakékoliv hodnocení. Mám z toho radost. Bylo to prima.
26.01.2020 - 21:59
Zapracovat toho návrháře byl koukám všude hodně velký oříšek :D
Moc se mi to zde nelíbí, ale to je jediná výhrada, kterou mám. Jinak je to super.
Moc se mi to zde nelíbí, ale to je jediná výhrada, kterou mám. Jinak je to super.
21.01.2020 - 07:43
Tohle je jeden ze dvou mých favoritů. Je to svěží, má to nápad, vtip a švih. Představil jsem si tu situaci a fakt jsem se bavil :)
(btw. - dostat do prvních sedmi slov tři povinná, tak, aby to navíc nebylo vůbec poznat, je prostě machrovina)
(btw. - dostat do prvních sedmi slov tři povinná, tak, aby to navíc nebylo vůbec poznat, je prostě machrovina)
20.01.2020 - 19:48
Úsměvné, s nápadem. Jen ten "návrhář" tu vyčuhuje (stejně jak v naprosté většině soutěžních děl), jakoby sem nepatřil. Pro mě jeden z favoritů soutěže.
20.01.2020 - 17:32
Podmínky dodrženy.Má to aspoň souvislý děj.Za vulgaritou bude známá firma.Je to jako tetování.Blbě se to odstraňuje.
20.01.2020 - 14:43
Ano! Zajímavá, neotřelá, s příběhem.. tohle je téměř na výhru! :-)
20.01.2020 - 09:52
:D vtipná miniatura.
Moc hezky zpracované jako myšlenky visícího. Fakt cool :)
Moc hezky zpracované jako myšlenky visícího. Fakt cool :)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Martin Patřičný řekl o (ne)známá_firma :Před pár lety literatura přežila i svůj šílený nadbytek, těch, kdo píší, začalo být víc, než těch kdo čtou…ale – došlo k něčemu jinému: Tak dlouho se čekalo, že knihu zlikviduje televize, že knihy a čtení změní čtečky a audioknihy, o internetu nemluvě. Ale njestalo se to. Co se stalo doopravdy? Proměna je v tom, že vyhrály ženy. A vůbec nejde a nešlo o nějaké zápolení či o vítězství. Prostě jen daleko víc žen než mužů kupuje knihy, daleko víc žen čte a dnes myslím že i víc žen píše. Ženy zkrátka převzaly žezlo i otěže literatury a muži se sami odsunuli na vedlejší kolej, mimo mísu. Co všechno se muselo stát a stalo se od těch časů, kdy muži psali skoro všechny knihy a stvořili i všechny ženské postavy, o tom mám pár poznámek pod článkem. Literatura, královna kniha, byla vždycky něčím a nějak „ohrožená“. Teď tedy odkládá brnění a obléká košilku a sukni. Proměna literatury začíná. Co přinese, bůh suď. Nebo spíš bohyně?