58.69
8 |
básně/život 796(29) 0 |
Prodám:
Úsměv Mony Lízy
Trenky od Van Damma
Odvar z druhé mízy
Umění být dáma.
Vše jen s malou přirážkou!
Fakt, že nic z toho nevlastním,
přeci v naší krásné zemi
nemůže být překážkou
Úsměv Mony Lízy
Trenky od Van Damma
Odvar z druhé mízy
Umění být dáma.
Vše jen s malou přirážkou!
Fakt, že nic z toho nevlastním,
přeci v naší krásné zemi
nemůže být překážkou
04.12.2019 - 14:23
Orionka: Mlčeti Zlato: LUKiO: gajda: Dott: človiček: Amelie M.: Moc děkuji za komentáře! Já bych si nejvíc vynadala za název. Vůbec nestíhám a jsem pyšná, že jsem se vůbec zvládla zúčastnit. Moc si vážím všech hodnocení a komentářů. To klišé: "v naší krásné zemi" je tam proto, že je to klišé... Chtěla jsem napsat původně "v naší ukradené zemi..." či "na naší ukradené zemi...", neboť oboje je vtipnější. Přišlo mi to ale zas nějak moc průhledné či v druhém případě moc komplikované...
28.11.2019 - 07:05
Ani nevím, jak bych toto okomentoval. Taková říkanka. S relativně pravdivým koncem. Ale celé dohromady to moc nefunguje, aspoň u mě.
Plus nelíbí se mi to spojení v naší krásné zemi...takové dost klišé.
Plus nelíbí se mi to spojení v naší krásné zemi...takové dost klišé.
27.11.2019 - 09:31
V první části jsem netušila, co si o básničce myslet. Byla jsem přesvědčená se rozhodnout až na konci, ale vyvolávalo to ve mně neodolatelnou touhu to strčit buď do "béčkových říkaček na úrovni retardovaných dětí z druhé třídy" (a to ve mně vyvolal rým s druhou mízou), nebo do neotřelých a hravých miniatur. Fakt. Až tak.
Ale překvapilo mě, že mě překvapila :D
To dílo je bryskní, syrové, odvážné a zajímavé. Díky :)
Ale překvapilo mě, že mě překvapila :D
To dílo je bryskní, syrové, odvážné a zajímavé. Díky :)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
mannaz řekla o Singularis :Velice originální autor. S precizně napsanou prózou. Tvoří vlastní svět, který je opravdu jediněčný a stojí za to do něj vstoupit.