50.79
10 |
básně/ostatní 976(30) 0 |
Měsíční blatouch tančí seno
Smyslná bárka roste z medu
Zatrpklé morče zapoměno
Usadí křehce neposedu
Koryto hledá svatou tečku.
Vzedmutá alej hoří tichem
Kovaná brada na zpátečku
vřítí se do snu s holým břichem
Smyslná bárka roste z medu
Zatrpklé morče zapoměno
Usadí křehce neposedu
Koryto hledá svatou tečku.
Vzedmutá alej hoří tichem
Kovaná brada na zpátečku
vřítí se do snu s holým břichem
08.06.2018 - 14:46
Mlčeti Zlato: Přesně tak! Víš, kolik překlepů a chyb mám já ve svých komentářích, které dříve nešly ještě těch asi deset minut opakovat? Teď to jde, ale i tak lecos přehlédnu, ač to čtu po sobě!
Jj, soutěžení je milá změna, samozřejmě je milé, když se někomu líbí, co složíš, ale svět na tom nestojí! Je to jen způsob, jak být v kontaktu i s mnoha milými lidmi, byť je člověk nikdy nepozná. :-)))
Jj, soutěžení je milá změna, samozřejmě je milé, když se někomu líbí, co složíš, ale svět na tom nestojí! Je to jen způsob, jak být v kontaktu i s mnoha milými lidmi, byť je člověk nikdy nepozná. :-)))
08.06.2018 - 14:37
shane: Já to tak neberu. Na soutěži mi moc nezáleží, ale je to fajn společenská akce :-). No a pokud jde o tu hrubku, tak jsem docela rád, že tu zůstane. Člověk si má uvědomit, co je podstatné.
08.06.2018 - 13:19
Mlčeti Zlato: Z toho si nic nedělej, je to přece jen hra! I když každý chce vyhrát...Ty se aspoň umístíš do třináctého místa, já vůbec! Měl jsem vysoký cíl: skončit v první pětce, ač píšu vázaně. A tak jsem to odkládal na poslední chvíli (i když tréninkovou blbůstku jsem přidal už k zadání a jsou tam nejen ta čtyři slova!) a při vkládání se to šprajclo a systém už to nevzal. Mám to v jen v deníčku (Romance...). Ale budou i další soutěže a těch se snad ještě dožijeme! :-)
08.06.2018 - 09:07
shane: Zamila: Amelie M.: Tak jsem zjistil, že soutěžní dílka asi nelze opravovat. Tak to už tu ta hrubka zůstane napořád. Bude mi připomínat, že než udělám COMMIT, musím si dobře rozmyslet, že chci předchozí INSERT opravdu vykonat. Chtěl a nechtěl jsem napsat jen takovou blbůstku, bez ambice dosáhnout nebeské klenby a mám radost z každého vnímavého čtenáře. Tedy děkuji.
04.06.2018 - 15:00
Tady to někdo vzal zkrátka, byť ten trik s použitím všech zadaných slov v jediném verši jsem kdysi zkusil taky. Plusem je použití vázaného verše i to, že si autor/ka počítá slabiky. Ovšem do očí bije konec třetího verše! Schválně jsem si to našel, morče může být zapomenuto nebo zapomněno! :-)
https://cs.wiktionary.org/wiki/zapomenout
https://cs.wiktionary.org/wiki/zapomenout
03.06.2018 - 17:39
Jsou tam silné momenty, které by mohly vcelku připomínat odvážný impressionistický obraz :-) Leč někde (a i díky té hrubce) to působí spíše komicky... Oceňuji však odvahu účastnit se s takovou básní soutěže :-D
01.06.2018 - 12:09
Tohle je pro mě jak hudba nebo abstraktní obraz. Nehledám smysl, ale v duchu slyším rytmus a zvukomalebnost slov a rýmů. Líbí se mi zvláštní slovní spojení a pocity z nich.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
slečna Lily [17], nevěrná [16], Alex07 [13], Tajemný [13], Máňa na koni [1]» řekli o sobě
Nikytu řekla o Orionka :Její básně umí nejen pobavit, ale dát i podnět k zamyšlení. Stojí za návštěvu. :-)