23.56
13 |
Možná přepracování ze zkouškového, možná takové menší účtování se svou myslí :)
básně/život 1983(28) 0 |
Myšlenky střílí
do týla
pálí
chladnou
mrazí
bolí
Neutíkej!
Zkus uhnout
sklonit rzivý hřbet
Dýchej a křič!
Jako by zítra
mohlo být už pozdě
na hloupé vyznání
čehokoli
do týla
pálí
chladnou
mrazí
bolí
Neutíkej!
Zkus uhnout
sklonit rzivý hřbet
Dýchej a křič!
Jako by zítra
mohlo být už pozdě
na hloupé vyznání
čehokoli
26.01.2013 - 21:01
lidus: ono to tam fakt bylo napsaný :D ale já si toho taky nevšimla prvně :)
24.01.2013 - 19:40
Kde je v zadání, že tam mají být hlášky? Celou dobu soutěže nechápu, co s těmi hláškami všichni máte. Tohle lecos vysvětluje...
:-)
:-)
22.01.2013 - 14:54
DDD: těžko posoudit, s hláškama by to asi vypadalo jinak, a pak by se to teprv dalo srovnávat. Ale díky :)
22.01.2013 - 12:40
Jéé, ta soutěž mi nějak unikla. No co... Tahle pro mě je bezkonkurenčně nejlepší. Asi právě proto, že v ní žádný hlášky nejsou (ostatní doufám prominou) :-)
22.01.2013 - 09:55
Bohužel, že tam mají být hlášky jsem zpozorovala až po začátku hodnocení :D každopádně díky za čtení :)
21.01.2013 - 19:55
Buďto jsem neznalá hlášek, nebo tady vážně nejsou?
Procenta aspoň za to, že má autor splněno to "Zkus uhnout"
Procenta aspoň za to, že má autor splněno to "Zkus uhnout"
18.01.2013 - 13:55
Moje hodnocení v této soutěži poskládám ze dvou částí, podobně jako v krasobruslení vezmu v potaz počet povinných prvků a umělecký dojem.
Tohle je překrásná jízda, ale marně hledám povinné prvky.
Tohle je překrásná jízda, ale marně hledám povinné prvky.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0+1 skrytých» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» řekli o sobě
LoveWillTearUsApart řekla o Lay :moc se neznáme, ale rozumí mi. a její díla v sobě něco mají.