42.00
10 |
menší filozofické dílko
ostatní/bez zařazení 1081(39) 0 |
Tam v dáli. Vidíš? Všechna barevná spektra životů minulých i budoucích. Zde se každému rozděluje jeho osud.
Červená znamená vášeň, lásku a upřímnost, ale také vznětlivost a popundlivost. Oranžová je pro ty, kteří milují přírodu, matku zemi, ale také dokáží být nevěrní a úskoční. Žlutá barva pak je určena dětem slunce, kteří mají v životě hodně štěstí, někdy však dokáží být zrádní. Zelená znamená mír a klid ale také introvertnost. Modrá je barva klidu a vyrovnání ale také nedůvěry a smutku. Fialová znamená roztomilost ale také chladnost.
Už to chápeš, milý Aristotele, proč a jak Bůh stvořil tento krásný svět?
21.06.2012 - 20:38
Hmm, asi ne moc originální zpracování. Duha je na zemi na před ní, asi tedy trochu mi mo téma. Nebo nejsem Aristoteles, tak moc nechápem.
15.06.2012 - 23:02
Nevím, jestli to milá Aristoteles pochopil, ale já (snad se neurazíš) tohle dílo nepochopila...
Nebudu to raději dál rozvíjet, ale... tohle je drabble?
Nebudu to raději dál rozvíjet, ale... tohle je drabble?
15.06.2012 - 11:04
Miluji zelenou..., klid a mír a introvertnost ...asi jo...vyvádím jenom tady na Psancích :))) Líbí, moc krásně pojaté...:))
Bůh stvořil tento svět pro rozmanitost..nejen barev, ale i chutí a citů...bez rozmanitosti by byl všední život , takový nemastný, neslaný :))
Bůh stvořil tento svět pro rozmanitost..nejen barev, ale i chutí a citů...bez rozmanitosti by byl všední život , takový nemastný, neslaný :))
15.06.2012 - 10:04
Tak pravil Platón.
Něco na těch barvách je.
Osobně se mi nelíbí, že poprvé, za dlouhou historii těchhle básnických soutěží nepřevažuje poezie. Drabble je pitomost.
K dílu, takto pojatá filozofická úvaha jistě Aristotelovi důvod vzniku světa neobjasnila (nehledě na to, že Aristoteles byl jen učený pohan, který neznal křesťanského boha s velkým B, ale měl na výběr s pestré škály řeckého panteonu.............a tak mě napadá, že mluvčím není Platón, ale nějaký křesťanský apologet Aristotela, nebo nedejbože scholastik!! )
Body dolů za pojem popundlivost. Tristan Tzara a Christian Morgenstein by jásali ale já nejásám.
Něco na těch barvách je.
Osobně se mi nelíbí, že poprvé, za dlouhou historii těchhle básnických soutěží nepřevažuje poezie. Drabble je pitomost.
K dílu, takto pojatá filozofická úvaha jistě Aristotelovi důvod vzniku světa neobjasnila (nehledě na to, že Aristoteles byl jen učený pohan, který neznal křesťanského boha s velkým B, ale měl na výběr s pestré škály řeckého panteonu.............a tak mě napadá, že mluvčím není Platón, ale nějaký křesťanský apologet Aristotela, nebo nedejbože scholastik!! )
Body dolů za pojem popundlivost. Tristan Tzara a Christian Morgenstein by jásali ale já nejásám.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Ronald Reagan řekl o Severak :Z jeho tvorby vyzařuje optimismus všedního i nevšedního dne.