26.50
5 |
Malé seskupení slov, které mě napadly pod pojmem sci-fi
básně/sci-fi, fantasy 1431(23) 0 |
Sci-fi jedno velké kouzlo je,
ovládá ho magie,
nebo také budoucnost,
do které nás přenesou,
vymyšlené přístroje,
ale kdo je vynalezne,
to stále otázkou bude,
budou vůbec existovat,
ano či ne?
Na to nikdo odpověď nezná,
jenom čas, který nemluví,
ale krásná je to představa,
že tu s námi roboti bydlí,
nebo létat budeme umět.
O tom si stále můžeme nechat jenom zdát,
a nebo se na sci-fi filmy podíváme,
s kterými svou fantazii otvíráme.
ovládá ho magie,
nebo také budoucnost,
do které nás přenesou,
vymyšlené přístroje,
ale kdo je vynalezne,
to stále otázkou bude,
budou vůbec existovat,
ano či ne?
Na to nikdo odpověď nezná,
jenom čas, který nemluví,
ale krásná je to představa,
že tu s námi roboti bydlí,
nebo létat budeme umět.
O tom si stále můžeme nechat jenom zdát,
a nebo se na sci-fi filmy podíváme,
s kterými svou fantazii otvíráme.
26.02.2011 - 21:48
jj já vim já jsem ani soutěžit nechtěla ale tak zas sem nechtěla aby se rušila tahle soutěž sama vím že to je nic moc ale tak proč nedat druhým šanci ne? mohlo to bý o hodně lepší ale co mým cílem nebylo vyhrát ale dát šanci vyhrát těm co mají talent.
YORROD: já vim neni tak skvělá ale nic neni nejhorší jen horší a každý nemá talent tak veliký např. jako ty, ale pokud vim tak někdo psal at tam nekdo neco vloží aby se soutěž nerušila tak proto sem sem tuhle kýčovitou báseň dala.
YORROD: já vim neni tak skvělá ale nic neni nejhorší jen horší a každý nemá talent tak veliký např. jako ty, ale pokud vim tak někdo psal at tam nekdo neco vloží aby se soutěž nerušila tak proto sem sem tuhle kýčovitou báseň dala.
16.02.2011 - 18:42
Napsat báseň o scifi je dobrý nápad. Avšak mně připomíná spíš dětskou říkanku, ale to je možná jen to, že já mám jiný vkus.
Oceňuji tvoje nadšení, za něj jedno velké plus.
Oceňuji tvoje nadšení, za něj jedno velké plus.
16.02.2011 - 00:20
hmmm...otvírám mysl a tak nějak nic...
ale jooo...i znásilněné rýmovánky mají svoje kouzlo...
ale jooo...i znásilněné rýmovánky mají svoje kouzlo...
15.02.2011 - 12:45
Upřímně to je dost hrozný. Rýmy jsou otřesný a rytmus se vytratil po cestě. Pro mě jednoznačně nejhorší
15.02.2011 - 09:54
Ano, takové je sci-fi, je to záhada zdánlivě nedosažitelné budoucnosti a překvapení z toho, že se občas vyplní. Člověka pak napadá, jakými vizionáři museli být autoři sci-fi. Verne, Čapek, Roddenbery, a další.
Přiznám se, doufal jsem spíš v nějaký příběh. Do poezie je to těžké narvat, vím, už jsem o tom psal v předchozích komentářích, ale tohle není sci-fi, je to ,,O" sci-fi.
Přiznám se, doufal jsem spíš v nějaký příběh. Do poezie je to těžké narvat, vím, už jsem o tom psal v předchozích komentářích, ale tohle není sci-fi, je to ,,O" sci-fi.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Angelon [17], Zoe [14], Vavrys [13], Jaruska [12], Deer [10], Leonn [3], Dalmet [3], rebarbora [2]» řekli o sobě
shane řekl o Nikytu :Milá, temperamentní a okouzlující dívka, se kterou se dá bavit prakticky o všem. Má rozsáhlé zájmy i všestranné znalosti a obdivuhodnou inteligenci. Skvěle veršuje česky i anglicky a nemá problém s plynulým přechodem mezi těmito jazyky. Svého času mne poctila svým přátelstvím i důvěrou a zahrnula mne spoustou informací i veselých historek. Náš kontakt spíš připomínal running commentary! Byl jsem rádcem, důvěrníkem, arbitrem ve věcech života i prvním kritikem některých dílek. Někdy jsem se dost zapotil, protože mé znalosti mají díry a mé IQ , ač slušné, na Menzu nestačí... Milá Veroniko! Nevím, kdy a kde se zas potkáme, ale chci Ti poděkovat za všechny ty krásné chvilky tady s Tebou. Bavily mne veselé historky ze života psích slečen i z Tvého vlastního, nutila jsi mne přemýšlet o věcech, které by mne jinak míjely a řešit to, nač bych si jindy netroufal. Bylas má múza i inspirace, Tvá důvěra mne těšila i zavazovala. Well, přečetl jsem si s údivem, cos tu o mně prohlásila a na chvilku jsem ztratil řeč! Snad právě jen Tvá nepřítomnost v kritickém okamžiku zabránila globální katastrofě...;o)))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))))))))