60.00
2 |
Po přečtení dílka si prosím pusťte video z odkazu, který je umístěný níže.
Dílko bych spíše zařadil do kategorie experiment, která tu ovšem není.
A ještě poznámečku - doporučuju si najít kdo byl Escher ;-)
povídky/ostatní 1392(15) 0 |
Ve stínech noční ulice míhá se silueta klauna. Jeho prázdné ruce hladí a laskají pestrobarevný míč - jako dvě kobry, které se opatrně oťukávají. Tichou nocí za ním létají bezhlasné nadávky protkané hněvem. Mim hrozí pěstí a po smrtelně bílých tvářích mu stéká jediná veliká slza. Jeho rty se nehlučně pohybují. Byl to přeci jeho míč! Mim se rozběhne ve zběsilém pokusu o dostižení prchajícího stínu. Široké kalhoty pleskají o obrubníky a vydávají smutné zvuky pukajících žab. Myslí si, že už snad klauna dostihne, ale schodiště se vzedme a jako v malbě od Eschera se smrští a zkroutí jako had, jen aby realitu ubohého mima postavilo celou na hlavu.
Zdrcený malý mužík usedl na imaginární lavičku a složil hlavu do dlaní. Právě mu byla ukradena neexistující část vlastního já a on pomalu přestával věřit, že kdy znovu bude celý.
Ticho
Z městského rozhlasu vysoko nad jeho hlavou se do zmlklého města rozlila slova jeho oblíbené písně a on věděl, že vše bude opět v pořádku. Vytáhl z kapsy fiktivní jahodu a ukousl ji rovnou u stopky.
http://www.youtube.com/watch?v=IZEO_VqfC7o
Zdrcený malý mužík usedl na imaginární lavičku a složil hlavu do dlaní. Právě mu byla ukradena neexistující část vlastního já a on pomalu přestával věřit, že kdy znovu bude celý.
Ticho
Z městského rozhlasu vysoko nad jeho hlavou se do zmlklého města rozlila slova jeho oblíbené písně a on věděl, že vše bude opět v pořádku. Vytáhl z kapsy fiktivní jahodu a ukousl ji rovnou u stopky.
http://www.youtube.com/watch?v=IZEO_VqfC7o
22.04.2010 - 23:00
Zaujímavé dielo. Klaunov nemám moc rád, ani Bolka nemusím. Toto dielko pre mňa takú zvláštnu až depresívnu atmosféru. Ale má to niečo do seba.
22.04.2010 - 01:42
ach ty jahody...tohle se mi líbí, ale ty jahody tam chtělo zakomponovat líp...každopádně jinak tleskám, za nápad i provedení
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
casa.de.locos řekla o mechanická okurka :jeho mimoděk rebelující a hrozně bezprostřední poezie mě prostě baví, i když s pomeranči toho asi moc společného nemá