27.03.2015
55, muž, Pardubicko
|
komentáře k dílům uživatele :
04.12.2017 - 17:06
1
Působí to hodně na sílu. Zvlášť verš "špinavé spodky" mi připadá výbavou úplně odjinud. Jako by myšlenka zvítězila nad zpracováním.
17.11.2017 - 19:42
5
já jsem optimista, místo vykřičníků bych použil otazníky ;o))
17.11.2017 - 12:07
28
Anna Wolfgang Havranová- přeji hezký den ,souhlasím s Tebou naprosto ...a právě proto tito lidé ,kteří podnikají pro přivýdělek jsou pokud mají tento právní status -dle zákona (citace)- "tzv.Sezonní prodejci ,tj.lidé s občasným přivýdělkem ,který nemá pravou povahu podnikání "od povinnosti EET zproštěni ...a otázka nezní zda jsou podnikatelé dobří či špatní ,ale zda jsou poctiví či nepoctiví ....
17.11.2017 - 11:15
28
wocell: Řekla bych, že je to tím, že ne každý podnikatel má dostatečné tržby na to, aby si mohl dovolit EET pokladnu a další potřebné věci. A nemusí to znamenat, že je to špatný podnikatel, jak se nám mnozí snaží namluvit. Znám lidi, kteří podnikají spíš proto, že je to baví, než aby si tím vydělávali na živobytí. Nebo třeba různé provozovny v malých vesnicích, tam se tolik peněz také nenasbírá.
13.11.2017 - 21:29
5
Ach jo, ve srovnání s tímto pohledem jsou mé vize skutečně sluníčkářské, ale ta forma se mi líbi.
13.11.2017 - 15:18
5
well, musel jsem si vygooglit co je mrva. Asi nejsem správnej venkovan.
13.11.2017 - 14:27
5
Jak bude zítra? To vždy věděla paní Žilková v pořadu Teletele. Ale i pan Gellner to věděl...
Perspektiva
Má milá rozmilá, neplakej!
Život už není jinakej.
Dnes buďme ještě veseli
na naší bílé posteli!
Zejtra, co zejtra? Kdožpak ví.
Zejtra si lehneme do rakví.
Perspektiva
Má milá rozmilá, neplakej!
Život už není jinakej.
Dnes buďme ještě veseli
na naší bílé posteli!
Zejtra, co zejtra? Kdožpak ví.
Zejtra si lehneme do rakví.
28.10.2017 - 22:28
10
Chybí mi tam příběhová gradace, díky tomu nevyzní pointa. A hořekuje se "nad" ne "na".
25.10.2017 - 17:08
28
Anna Wolfgang Havranová: ahoj ,zdravím a přeji pěkný den ..popravdě - nechci polemizovat o soukr .podnikání ani o tom co někteří lide tak nemají rádi , a to EET ,sám podnikatel nejsem ,nicméně můj blízký příbuzný ano ,provozuje restauraci a s EET nemá dle jeho vlastních slov žádný problém...takže si říkám- proč s tím někdo žádný problém nemá a jiný naopak říká že to ničí podnikání...
24.10.2017 - 19:44
28
Desátého října byl den soukromého podnikání. S kamarádem jsme to patřičně oslavili - koupili jsme si koblihu.
Začátek dobrý, pak už to poněkud pokulhává. S myšlenkou však nemohu nesouhlasit.
Začátek dobrý, pak už to poněkud pokulhává. S myšlenkou však nemohu nesouhlasit.
23.10.2017 - 16:32
28
Meluzina: přeji hezký den ,s neměnností listiny práv a svobod či polemikou nad prospěšností obecného referenda samozřejmě v podstatě souhlasím ...s čím už souhlasit nemohu je ,že za tradičními stranami je čitelná ideologie ,jako bývalý volič jedné z nich jsem byl tzv.Opoziční smlouvou na přelomu století dostatečně poučen že pokud je pro tyto strany něco výhodné ,vymění ideály voličů za vlastní prospěch během několika hodin a dopady tohoto hybridního a zcela jednoznačně účelového paktu bez ohledu na vlastní voliče pod heslem - rozděl a panuj - cítíme dodnes a paradoxně právě současné volby toto politické kataklizma teprve mění ...vzhledem k tomu že v posledních dvou dekádách řada zemí Evropy zrušila své Horní komory parlamentu bez dopadu na úroven či ohrožení demokracie ,považuji obavu z případného zrušení Senátu za mylnou ,nakonec naše země fungovala před jeho vytvořením i bez něj zcela normálně a z principu ani několik komor parlamentu v kterých mají zastoupení tytéž pol.uskupení ještě nezaručuje a ani nemůže zaručit 100% demokracii...
23.10.2017 - 13:42
28
Souhlas s Amelie M. Báseň není nejlepší, ale to rozhořčení je silnější)
22.10.2017 - 23:41
28
kekebreke: wocell: V mém okolí se skutečně voliči SPD nepohybují (nebo o nich nevím) a vycházela jsem ze statistických dat, která zjišťovala oblíbenost stran u voličů z různých regionů, různého vzdělání, věku, apod. O tom, že tradiční strany se úspěšně zprofanovaly v minulých skoro třech desetiletích nepochybuji. Nicméně jsou tu ještě Piráti či STAN. Není třeba hned sahat po SPD. Ne, tradiční strany nejsou větším ohrožením demokracie, neboť se pohybují v demokratických mantinelech a to jim vyhovuje. Navíc je za nimi ideologie, která je činí čitelnějšími. Souhlasím, je potřeba omezit klientelismus, bojovat s korupcí atd. To je také třeba v programu Pirátů. Nebezpečí však tkví v obecném referendu o změnách ústavy (lid se rozhoduje velmi často na základě aktuálních emocí a velmi silnou emocí je třeba strach), zrušení Senátu (to vím u ANO, ale pochybuji, že by s tím SPD měla vážnější problém) či v omezení náboženského vyznání (Listina základních práv a svobod je nedílnou součástí Ústavy ČR).
22.10.2017 - 21:21
28
wocell: Naprosto s tebou souhlasím. Lídři (i ti minulí) tradičních stran nahánějí hrůzu ohrožením demokracie, kdyby měli špetku svědomí řekli by, my jsme to pohnojili v minulých letech, současný stav je jen důsledek naších chyb,
22.10.2017 - 20:59
28
kekebreke: Meluzina: souhlasím ,kritika obecně ,tedy i voleb či voličů je věcí zcela přirozenou ...nevím v jakém okolí se pohybujete Vy ,ale mne výsledek nepřekvapil ani v nejmenším, nebot slyším a vidím ,vnímám lidi kolem sebe takže o nějaké konspiraci nemůže být řeči a ani o tom že např.SPD volí nějací "venkovští nevzdělaní primitivní Pepíci" ,znám několik voličů této skutečně krajní strany a jsou to inteligentní lidé ,vědí že SPD nedokáže (a ani to nelze)splnit jejich sliby ,ale přesto to udělají a volí je...a proč ? tady je jádro pudla - udělají to protože mají mnohaleté zkušenosti a to i osobní s tím jak a na jakém základě fungují tzv.tradiční politické strany a to na všech úrovních státního zřízení ...a otázka vyvolá další otázky - nejsou vlastně tzv.tradiční strany stejným nebo dokonce větším ohrožením demokracie a budoucnosti země? stav naší společnosti není důsledkem vládnutí nově vzniklých stran ,je to výsledek vládnutí právě těch starých ,tzv.tradičních ,zkostnatělých a neschopných obrody a změny protože jsou ovládány zájmovými skupinami ,které si na své voliče vzpomenou jednou za 4 roky a pak si řídí stát jako trafiku ,jsou to oni kdo už v 90.letech vnesl do politiky pojmy jako - tunelování či střet zájmů - ale dnes bojíce se o své zvyklosti pokrytecky ukazují prstem na jiné ....takže pokud někdo dopomohl takové SPD k 11 procentům ,jsou to především oni sami...
22.10.2017 - 20:07
28
Děkuji za vaše názory. U většiny cítím stejný nesouhlas a nemilé překvapení s výsledky voleb. Stejně tak to sleduji i v mém okolí. Proto mě udivuje takový výsledek a takový markant vítězné strany. Skoro mně to navádí na konspirační myšlenky...
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Monsignore [17], Edit [13], Jekaterina [10], Sagittarius [3]» řekli o sobě
Nikytu řekla o princeznacarodejkaZ :Tuhle osůbku mám mocky ráda. Má srdíčko ze zlata a píše opravdu nádherné básně.