09.04.2013
46, žena
|
komentáře k dílům uživatele :
14.06.2018 - 13:57
41
Nikytu: Nespokojenost a odcházení je možná o nesplněném očekávání. Když od toho, že napíšeš pár textíků a občas něco okomentuješ, nic moc nečekáš, ani tě nemá co zklamat. Můžeš být jenom příjemně překvapovaná... což já teda jsem :).
14.06.2018 - 13:54
41
Immotyob: Zamila zmizela má do perfektního rýmu celkem daleko :). Jo, asi měla problém, kdo nemá. Ale možná to tak potřebovala, aby mohla jít dál, kdo ví.
13.06.2018 - 23:47
12
Je to chytlaví ,podpora dítěte kterému chybí otec demotivací celé třídy,která pilně měsíc zdokonalovala své díla je můj závěr a úhel pohledu.Styl psaní je ladný,nenásilný,jsi asi vyrovnaná bytost,ale ona laskavost je kamenem úrazu,To dítě si pozornost zaslouží,ale právem ne úspěchem jenž je odměnou za sebelítost.Děkuji za podnět a tvou jemnou konturu.
13.06.2018 - 13:55
41
Orionka: Ano, to je zase právo stvořitele. :)
13.06.2018 - 09:42
41
Registroval jsem se tu teprve včera, takže můj názor je názorem člověka takříkajíc mimo server a může být považován za nezasvěcený... ale k věci:
1) ke starším dílům se autoři moc často, co se čtení týče, nevracejí, natož aby je komentovali; možná to může trochu zvrátit fakt, že se objeví komentář na titulce a dílo se tak zase na pár minut objeví v podvědomí lidí, ale pokud někdo nemá dotyčného autora či autorku v oblíbených nebo se neznají z reálu, jsem k tomu poměrně skeptický,
2) jaký má smysl komentovat dílo autorovi, který sice účet a díla s komenty nesmazal, ale na server už nechodí, je otázka. Podle mě minimální; u kontroverzních děl těchto autorů naopak existuje riziko vzniku flame, který už je po takové době opravdu k ničemu,
3) nesouhlasil bych s tím, že smazáním děla komentářů autor někoho zbavuje svobodné vůle a podobně. Ke komentování díla přece nikdo není a nemůže být nucen - nehledě k tomu, že komentářů, které mají opravdu nějakou (povšechnou?) hodnotu, je podle mého názoru spíš méně, nezřídka jde o komentáře, které mají hlubší význam mezi autorem a konkrétním čtenářem, a tak dále...
4) komentáře mohu jako autor díla zakázat, takže "námaha jiných s komentáři" bude od počátku nulová - potíž je ale zase v tom, že se dostanu do klasické smyčky "sám si komentáře u děl zakázal a druhé komentuje (nebo dokonce kritizuje)",
5) jedno řešení by tu bylo jako kompromis (ale podle mého názoru dosti podivné): autor může vymazat pouze text svého díla a komentáře pod tím tak zůstanou - ale jaký by to mělo smysl, nemám ponětí...
Pokud někdo odejít chce a chce vymazat, co vymazat může, je to jeho naprosto základní právo - těžko s tím někdo něco nadělá. Pokud tu chce všechno zanechat, tak platí to samé...
1) ke starším dílům se autoři moc často, co se čtení týče, nevracejí, natož aby je komentovali; možná to může trochu zvrátit fakt, že se objeví komentář na titulce a dílo se tak zase na pár minut objeví v podvědomí lidí, ale pokud někdo nemá dotyčného autora či autorku v oblíbených nebo se neznají z reálu, jsem k tomu poměrně skeptický,
2) jaký má smysl komentovat dílo autorovi, který sice účet a díla s komenty nesmazal, ale na server už nechodí, je otázka. Podle mě minimální; u kontroverzních děl těchto autorů naopak existuje riziko vzniku flame, který už je po takové době opravdu k ničemu,
3) nesouhlasil bych s tím, že smazáním děla komentářů autor někoho zbavuje svobodné vůle a podobně. Ke komentování díla přece nikdo není a nemůže být nucen - nehledě k tomu, že komentářů, které mají opravdu nějakou (povšechnou?) hodnotu, je podle mého názoru spíš méně, nezřídka jde o komentáře, které mají hlubší význam mezi autorem a konkrétním čtenářem, a tak dále...
4) komentáře mohu jako autor díla zakázat, takže "námaha jiných s komentáři" bude od počátku nulová - potíž je ale zase v tom, že se dostanu do klasické smyčky "sám si komentáře u děl zakázal a druhé komentuje (nebo dokonce kritizuje)",
5) jedno řešení by tu bylo jako kompromis (ale podle mého názoru dosti podivné): autor může vymazat pouze text svého díla a komentáře pod tím tak zůstanou - ale jaký by to mělo smysl, nemám ponětí...
Pokud někdo odejít chce a chce vymazat, co vymazat může, je to jeho naprosto základní právo - těžko s tím někdo něco nadělá. Pokud tu chce všechno zanechat, tak platí to samé...
13.06.2018 - 08:37
41
Orionka a Singularis : ano je to tak. Severak : díky - napsal si to velmi výstižně " Někdy je čas psát, jindy je čas žít". Immotyob : souhlas.
13.06.2018 - 08:30
41
Já si myslím že je na každém co si se svým dílem udělá. Vloží, smaže, upraví. I když jsou ta díla na "našem"serveru, neznamená to že navěky. Proč? Já kdybych chtěla odejít tak prostě odejdu se vším co je moje :-)
12.06.2018 - 23:56
41
Nikytu: pocit, že "už to není co to bývalo". Vyskytuje se tak nějak pořád a všude, nehledě na to jak se skutečně mění nebo nemění svět. Jistě, psanci se mění, ale to není IMHO nic špatného. Lidi odchází a přichází. Někdy je čas psát, jindy je čas žít.
12.06.2018 - 23:36
41
Je to škoda. Ale když někdo chce spálit most a má k tomu třeba své důvody, tak to udělá...
Ale víc než to mazání mě mrzí jiná věc - že narůstá počet psanců, kteří už tu nejsou spokojeni. Já chápu, že se někteří v životě posouvají dál (třeba založí rodinu) a změní priority, ale když kvůli tomu odcházejí nadobro, tak už pro ně Psanci ztratili smysl... Že prý už to není to, co bývalo, říkají někteří. Řeší se tady na Psancích tohle PROČ? Mohla i to by mohlo stát za diskuzi...
Ale víc než to mazání mě mrzí jiná věc - že narůstá počet psanců, kteří už tu nejsou spokojeni. Já chápu, že se někteří v životě posouvají dál (třeba založí rodinu) a změní priority, ale když kvůli tomu odcházejí nadobro, tak už pro ně Psanci ztratili smysl... Že prý už to není to, co bývalo, říkají někteří. Řeší se tady na Psancích tohle PROČ? Mohla i to by mohlo stát za diskuzi...
12.06.2018 - 23:05
41
Čtu tuhle docela seriózní diskuzi a rozhodně ji nechci nějak znevažovat. Taky tady nejsem ani tak dlouho, abych se cítil nějak oprávněn vyjadřovat se k názorům ostatních...
Jen mě k tomu napadly dvě věci.
1. “Zamila zmizela” ... je docela vtipnej veršík
2. Je mi líto spíš jí, než nás... Ta slečna měla (má) problém a tímhle ho rozhodně nevyřešila...
Jen mě k tomu napadly dvě věci.
1. “Zamila zmizela” ... je docela vtipnej veršík
2. Je mi líto spíš jí, než nás... Ta slečna měla (má) problém a tímhle ho rozhodně nevyřešila...
12.06.2018 - 22:24
41
Orionka: podobně jako český webarchiv - v nepravidelných intervalech sem chodí jejich robot a ukládá si archivní verzi psanců. Když pak na stránce archive.org zadáš do vyhledávání psanci.cz, můžeš si prohlížet, jak se stránka v průběhu času měnila. Akorát upozorňuju na to, že je to spíš taková ochutnávka - archiv nemá úplně všechno.
12.06.2018 - 20:38
41
Dickens: To zas nevím, takhle striktně to stavět nechci. Někdy se dílo maže z dobrýho důvodu.
12.06.2018 - 19:06
41
občas sem chodí na návštěvu archive.org, tam teoreticky můžeš najít některá smazaná díla.
12.06.2018 - 14:22
41
Amelie M.: Já taky úplně chápu, co píšeš. Ani si snad nijak neprotiřečíme, já nikomu právo odejít neupírám a odchody nijak neprožívám, netrápím se a netruchlím, jen mě to mrzí. A mrzí mě to i u těch, se kterými jsem si třeba úplně nesedla... Ony tyhle rozmíšky a spory jsou podle mě potřeba, dávají tady tomu náboj. Server, kde si lidi pořád jdou po srsti a navzájem se ujišťujou, jak jim to psaní jde, ťuťu ňuňu, je z mého pohledu nuda a na nic.
12.06.2018 - 14:16
41
LUKiO: Asi se většina smaže, když to říkáš, já zas takový přehled nemám. Ale znám i řadu neaktivních psanců, kteří tuhle potřebu neměli, a jsem za ně ráda. Jirka Turner třeba, kdybych měla jmenovat příklad autora, který tady po sobě něco pozitivního nechal a je díky tomu pořád přítomen. Tlustá čára je takové silácké gesto, asi v tu chvíli udělá člověku dobře, ale přijde mi celkem zbytečné. Jak říkáš, je to škoda.
12.06.2018 - 14:11
41
Trochublázen: Dík za komentář, ale nemyslím, že za tenhle konkrétní odchod může jen ta soutěž, spíš bych ji viděla jako pověstnou poslední kapku.
12.06.2018 - 14:10
41
Singularis: Dík za pochvalu. S přivlastňováním duší čtenářů to zas tak horký nevidím, ale jinak souhlasím, že přístup k prezentaci na literárním serveru je hodně o povaze člověka, jeho sebevědomí, sklonech k manipulaci atd. Na druhé straně je fajn, že jsme různí, jinak by to tady asi byla nuda :).
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o Le Jerrr :Jerry, nejlepsi kouzelnik!:-) a kamos, kteryho znam uz strasne dlouho.. na pohodu typek)