nobody
datum 09.04.2013
ying-yang 46, žena
mailbox

komentáře uživatele komentáře k dílům uživatele :

všechny
přidáno 30.08.2014 - 12:43
komentářů40
Orionka: Emoce už polevily. Podle čeho hádáš, co jsme? Víš, ty píšeš o tom, že netřeba emocí, přesto už v několika tvých komentářích jsi nenápadně narážela na emotivněji reagující autory, dokonce i v chatu. Nevím, proč se snažíš manipulovat se mnou, i s ostatními. To je manipulace, co ty děláš. Já jen napsala, emotivně, a za tím si stojím, že haníš, což děláš už nějakou dobu. A klidně napíši, že ty jsi netolerantní. Ty jsi ta, co někoho popíchne a pak píše, že ho chápe. Ne. Nechápe, manipuluje. Chápat umí třeba Jiří Turner, s tím jsem měla podobnou diskuzi z velké části v soukromí. Pochopil mne, nebo, alespoň respektuje a jiné na tomto webu, kteří tu jsou kvůli něčemu jinému, než ty, nebo on, nebo Devils, nebo jiní. Tomu říkám respekt. Začni respektovat to, že v hospodě si každý objednává něco jiného, to na co má chuť..... a každý tam chodí pro něco jiného. Až přestaneš mazat med kolem (hlavně) své pusy, pak pochopíš svou manipulaci. Děkuji.

Už v této diskuzi nebudu pokračovat, protože ti nebudu nahrávat a to, co ty očekáváš, protože bych ti pak pomáhala dělat z někoho vola. Promiň, ale na to já nemám žaludek.
přidáno 30.08.2014 - 12:32
komentářů40
taron: Milá taron, omlouvat se netřeba. Jsem ráda, že moje úvaha vyvolala polemiku, to bylo ostatně cílem. Sice jsem doufala, že bude věcnější a ne až tak osobní a emotivní, ale to téma asi už je takové, nedá se nic dělat.
Nějak si neuvědomuji, že bych někoho haněla tím, že mám jiný názor. Že by byl jediný správný, to nikde netvrdím, naopak hned v úvodu vysvětluji, že jde o můj osobní úhel pohledu. Samozřejmě, že na umění jsou tisíce názorů a vydávat jeden za správný je nesmysl. Spíš jsem chtěla na tohle téma zajímavě podiskutovat. Ale třeba to ještě přijde, až emoce opadnou :).
A že se ti nelíbí moje názory, díla nebo komentáře k jiným dílům, to je naprosto přirozené. Navíc myslím, že je správné to říkat. Prostě že kritika sem patří, nejsme přece žádná psychoterapeutická skupina, co si chce navzájem foukat bolístky a utěšovat se ;-).
Takže díky za věcný příspěvek, který jsem tak trochu čekala. Souhlasím, že je potřeba hledat mezi rozumem a citem rovnováhu.
přidáno 30.08.2014 - 11:52
komentářů13
pěkné
přidáno 30.08.2014 - 11:04
komentářů40
Orionka: Už jsem se možná trošku zklidnila . Myslím, že je potřeba v tom hledat rovnováhu - i v básních - mezi hlavou a rozumem... všichni bychom v tom měli hledat rovnováhu, ale rozebírání básně jako u DDD " O nás"...mi už od tebe nepřišlo rovnovážné, opravdu ne..tam už byla převaha rozumu nad citem a o tom umění taky jenom není.

Co jsem ti napsala předtím mne mrzí, ale mazat to nebudu, prostě to tak bylo....promiň.
přidáno 30.08.2014 - 11:03
komentářů40
taron: děkuji, dodala jsi jen to , co jsem už nenapsala, jsem moc ráda, že je tu někdo, a doufám, že jich je většina, jako ty... hezký den
přidáno 30.08.2014 - 10:59
komentářů40
Orionka: .... měla jsem tě za moudrou, už nemám.

Hodně reaguji na tvou odpověď vanovaso...

je tisíce lidí a tisíce názorů...a pokud se chceš někam posouvat, tak se posouvej podle tvých schopností a možností a nesnaž se druhé posouvat tam, kam nechtějí a mnohdy ani nemohou.

Pokud chceš techniku a zdokonalovat se, pak O.K..ale nehaň lidi, co se potřebují jen vypsat a hodit své emoce na papír, což si myslím, že je stokrát lepší, než chlastat. i dokonce tento kolektiv i to, jak se skupinkujeme má svůj význam, koneckonců i v hospodě jsou skupinky ožralců, co si více rozumí... a pak jsou tu rváči, co si myslí, že jejich názor je ten nejlepší ...

promiň, ale vypadlo to ze mne, stejně, jako ze mne vypadávají básně, jsem prostě taková a je nás tu takových více, je potřeba se nás naučit tolerovat a pak není nutné ani psát úvahy na to, kdo je lepší, nebo co je lepší, i když jasně preferuješ svůj styl....

promiň :(
přidáno 30.08.2014 - 09:08
komentářů40
vanovaso: Ten vysvětlující komentář k mojí poslední básničce si podle mě s úvahou nijak neodporuje. Žádné dílo neosloví každého čtenáře a chtít se zavděčit všem ani nejde. Ale za každou kritiku jsem vděčná a přemýšlím o ní - někdy dám kritikovi za pravdu, jindy si stojím za svým. V tom, že hodnota díla je subjektivní, s tebou naprosto souhlasím, ale moje úvaha byla trochu o něčem jiném.
Smysl tohoto společenství samozřejmě může být chápán různě. Taky proto se to tady všelijak vrství a skupinkuje. Asi nikdo nečte všechno a určitě nikdo všechno nekomentuje :). Já tady jsem hlavně kvůli zpětné vazbě, proto velmi vítám skutečnou kritiku. O soutěžení a školním hodnocení jsem určitě nikde nepsala, spíš mi jde o to posouvat se někam dál, což bez kritiky nejde. Pokud někomu vyhovuje být pořád dokola chválen za snahu, je to jeho věc a určitě není problém najít tady podobně naladěné a chválit si navzájem díla pořád dokola.
Informace o tom, kam se hodláš přesunout a že tě přešla chuť jet na sraz, by se snad lépe hodila někam jinam než do komentáře k mojí úvaze, když už tedy máš potřebu to dopředu sdělovat. Doporučuji vlastní profil nebo diskuzi ke srazu.
přidáno 30.08.2014 - 08:48
komentářů40
Meluzina: Děkuji za pochvalu! A myslím, že jsi to hezky doplnila - emoce opravdu originální nejsou, originální může být jen jejich vyjádření.
přidáno 30.08.2014 - 08:45
komentářů40
Devils_PIMP: Díky, to jsem ráda. A technického člověka tady určitě potřebujeme :).
přidáno 30.08.2014 - 05:43
komentářů40
Souhlasím, není to typ básně s uhlazeným a pravidelným rytmem, ale mně osobně to ke sdělení takhle sedí a rytmus tam slyším. Ono vnímání rytmu a melodie je vůbec hodně individuální. I ten závěr vím, proč je právě takhle,---- neodporuje třeba jen tato část tvé obhajoby v komentáři tvé básně poslednímu shora uvedenému odstavci o úloze čtenáře versus autora.?
A co je hodnota díla? kdo ho určuje ? Souhlasím, že čtenář ,jak na něj působí , ale je to jak sama říkáš třeba jako u obrazů, někomu se líbí ten a někomu jiný, a přitom jejich hodnota může být diametrálně odlišná - teď myslím finančně a z pohledu kritiky odborné . A taky každý v tom čte si to své, čerpá zase jen ze sebe , co prožil a co zná, a to je dobře... takže co čtenářů,, to názorů...
Vlastně s tebou i souhlasím, ale jsem přesvědčená, že ve chvili , kdy sem autor něco vkládá, myslí si , že to lépe už napsat nejde .
A taky jsem si myslela , že jsme tu v jakémsi společenství,kde je fajn a kam je fajn přijít , něco si přečíst, pochopit, možná se něco naučit, někdy chytnout iinspiraci, ale nevěděla jsem, že tu soutěžíme, kdo je lepší anebo dokonce hodnotíme jako ve škole . I když tam se cení i snaha.
Ale je tu taky otázka : má kritik vždy pravdu?
Jj, možná se přesunu na jiný server, kde se víc čte a jde po zážitku než po technice,anojsem ta, co se s tím netají, píšu srdcem ,protože to mi vede tužku a škoda docela jsem měla chuť na Dvory , ale nejsem dost technická... tak snad někdy jindy a někde jinde ...
přidáno 30.08.2014 - 01:08
komentářů40
Zrod básníka:Duše básníka křičela tolik, až ji už nezbyl žádný hlas. Proto ji bohové dali tužku a ona začala psát.
Problém je, že báseň je jako hudba... Může odhalit tóny duše a niterné pocity, ale je třeba ji řádně vyladit... Navíc, ačkoli si to tu mnozí nemyslí, láska, zklamání, touha, či smutek, to nejsou nijak originální emoce a (samy o sobě) z nikoho nedělají dobrého básníka... Moc pěkná úvaha, Orionko!
přidáno 29.08.2014 - 22:45
komentářů40
Víceméně s tebou osobně souhlasím... Sama víš, že jsem dost technický člověk co se básní týká, alespoň se snažím být.
přidáno 29.08.2014 - 12:55
komentářů20
Devils_PIMP: Díky za návštěvu i za názor. Máš tam hodně překlapů, ale asi chápu správně, že ti vadí rytmus. Souhlasím, není to typ básně s uhlazeným a pravidelným rytmem, ale mně osobně to ke sdělení takhle sedí a rytmus tam slyším. Ono vnímání rytmu a melodie je vůbec hodně individuální. I ten závěr vím, proč je právě takhle, ale ne každému to sedne, jak je vidět i na dalších reakcích... Každopádně dík za vyjádření :).
přidáno 29.08.2014 - 11:59
komentářů20
Co mi vasi je pokamany eytmus kteremu jeste vice skodi neobhajitelna samostatna slova ktera neplni vyznam durazu a melodie tak spise tape...

No ohledne toho ostatniho mas hezke obrazy coz te cti
přidáno 26.08.2014 - 10:28
komentářů20
DDD: Moc děkuji, to pohladilo :)
přidáno 26.08.2014 - 08:42
komentářů20
Celý se mi to líbí... ale tohle úplně nejvíc:
"pro sebevrahy na hraně
co blíž než k bezpečí
už mají k pádu"

Umíš :-)
přidáno 24.08.2014 - 15:59
komentářů20
vanovaso: Děkuji za zastavení.
přidáno 24.08.2014 - 11:03
komentářů20
Hezká...moc
přidáno 22.08.2014 - 10:40
komentářů20
PrimaDen: díky za prima komentář :)
přidáno 22.08.2014 - 09:11
komentářů20
opravdu hezké emotivní dílko:-)

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming