09.04.2013
46, žena
|
komentáře k dílům uživatele :
08.11.2014 - 15:08
66
Orionka: víš, pokusím se ti trošku odpovědět na nezodpovězené.. ano, Z. mě zklamal, nicméně, pokud by byly volby znovu a stál proti němu S., opět by dostal můj hlas Z. .. důvody? mohu si vybrat JEN ze dvou.. nejde jen o osobu, jako takovou, jde i o její ostatní názory.. o tu komplexnost toho, jak nahlíží na politiku a co se snaží prosazovat.. S. prostě nekope za mě a nemám důvod se proto obracet na jeho stranu.. nehledě na to, že ani on není zrovna reprezentativní typ, takže lze předpokládat, že to také jednou pohnojí.. vlastně měl štěstí, že se nahoru nedostal, teď se může usmívat..
a ano, pokud by na mě někdo reagoval, budu reagovat na něj, aspoň do té doby, do kdy mi to bude dávat nějaký smysl.. v tom ti dávám za pravdu a vůbec mi nevadí, že se tu ohrazuješ a odpovídáš.. ona totiž z mého pohledu není úplná pravda ani na jedné straně.. u všech se dá najít něco.. ale pokud se v tom budeme dokolečka šťourat, tak se to tu bude vířit a vířit.. a stejně to k ničemu nepovede.. jen zbude pár vytočených..
nečekám na tvou reakci, pokud necítíš vysloveně nutnost k tomu něco říct.. chtěla jsem ti jen osvětlit to, co pokládáš za nedovysvětlené.. nechci tu rozvíjet politické debaty.. ani nebudu.. takže to neber jako slovo do pranice, ale jen jako odpověď.. ju?
a ano, pokud by na mě někdo reagoval, budu reagovat na něj, aspoň do té doby, do kdy mi to bude dávat nějaký smysl.. v tom ti dávám za pravdu a vůbec mi nevadí, že se tu ohrazuješ a odpovídáš.. ona totiž z mého pohledu není úplná pravda ani na jedné straně.. u všech se dá najít něco.. ale pokud se v tom budeme dokolečka šťourat, tak se to tu bude vířit a vířit.. a stejně to k ničemu nepovede.. jen zbude pár vytočených..
nečekám na tvou reakci, pokud necítíš vysloveně nutnost k tomu něco říct.. chtěla jsem ti jen osvětlit to, co pokládáš za nedovysvětlené.. nechci tu rozvíjet politické debaty.. ani nebudu.. takže to neber jako slovo do pranice, ale jen jako odpověď.. ju?
08.11.2014 - 11:33
66
taron: Zase píšeš o mně místo o tématu :). Já přitom naši debatu už ukončila s tím, ať způsob argumentace posoudí jiní.
Ale budiž. K té odpovědnosti za volbu prezidenta (ne za jeho nevolbu ani za bláznivou ženskou, to nevím, kde bereš). Nerozumím vašemu postoji: tehdy jsem tak volil, protože jsem tak musel volit, a prostě vím, že to bylo nejlepší. To, jak teď prezident vystupuje, se mi taky nelíbí, ale nemám s tím nic společného... Já bych si v takové chvíli řekla (jako jsem si řekla už po jiných volbách), že ta moje volba možná nejlepší nebyla, i když jsem si to tenkrát myslela, a trochu bych se chytla za nos. Tohle myslím voličskou odpovědností.
A k tomu hádání. Víš, když tady někdo svým dílem vysloví názor, se kterým jako čtenář nesouhlasím, můžu buď zavřít a ignorovat nebo svůj nesouhlas vyslovit v komentáři. Ale pak je pošetilé divit se, že na to autor reaguje.
Co si o věci myslím, jsem řekla dost jasně už dílem. Vy ho komentovat nemusíte, ale já na vaše komentáře odpovídat musím, chápeš? A na rozdíl třeba od tebe politiku sleduji a vím moc dobře, proč jsem volila, jak jsem volila, takže o tom klidně můžu debatovat dlouho. Ale věcně a kultivovaně, ne stylem „vlez mi na záda“, „jsi úplně mimo“, „dělej se sebou něco“ atd.
Zbytek soukromou zprávou :).
Ale budiž. K té odpovědnosti za volbu prezidenta (ne za jeho nevolbu ani za bláznivou ženskou, to nevím, kde bereš). Nerozumím vašemu postoji: tehdy jsem tak volil, protože jsem tak musel volit, a prostě vím, že to bylo nejlepší. To, jak teď prezident vystupuje, se mi taky nelíbí, ale nemám s tím nic společného... Já bych si v takové chvíli řekla (jako jsem si řekla už po jiných volbách), že ta moje volba možná nejlepší nebyla, i když jsem si to tenkrát myslela, a trochu bych se chytla za nos. Tohle myslím voličskou odpovědností.
A k tomu hádání. Víš, když tady někdo svým dílem vysloví názor, se kterým jako čtenář nesouhlasím, můžu buď zavřít a ignorovat nebo svůj nesouhlas vyslovit v komentáři. Ale pak je pošetilé divit se, že na to autor reaguje.
Co si o věci myslím, jsem řekla dost jasně už dílem. Vy ho komentovat nemusíte, ale já na vaše komentáře odpovídat musím, chápeš? A na rozdíl třeba od tebe politiku sleduji a vím moc dobře, proč jsem volila, jak jsem volila, takže o tom klidně můžu debatovat dlouho. Ale věcně a kultivovaně, ne stylem „vlez mi na záda“, „jsi úplně mimo“, „dělej se sebou něco“ atd.
Zbytek soukromou zprávou :).
08.11.2014 - 10:30
32
j.f.julián: Díky. Druhá sloka je evidentně problém, ale už se mi ji předělávat nechce. Možná bych ji měla smazat, ale to se mi taky nechce :).
08.11.2014 - 09:51
66
Orionka: Heurééká!!!
Tak ty jsi po mě ( nás chtěla) přiznat naši odpovědnost za naší volbu!!!
Díky, díky, díky, tobě jsem taky, jako vanovaso, přišla na to, že už nikdy nepůjdu volit prezidenta!
Největší sranda je na tom ta : ŽE JSME ZOTPOVĚDNÍ ZA VOLBU PREZIDENTA, I KDYŽ JSME U VOLEB NEBYLI.
toto se ti snažíme - asi i ostatní, nejen já - celou dobu vysvětlovat ....víš? Toto do nás hustí : naši zotpovědnost za to i co neuděláme...
víš a lidé jsou z toho myslím tak otrávení, že se nediv našim komentářům. Opravdu si myslím, že si z nás tadyk děláš dobrý den. A opravdu toto dílo patří do zápisků, nejsme politickej server - jo, vlastně mi odepíšeš, že jsme měli diskutovat o formě ....jo, jo, ty máš milion argumentů---chápu.
- opravdu jsi mě vytočila, po dlouhé době. Politiky si nevšímám, je to špína...ale když mi někdo spílá za to, že za tu špínu můžu já... fuj, fuj...to je jako nést odpovědnost, za to, že můžu i za to, že někdo propustil z blázince nemocnou ženskou, která vraždila. Fuj...fuj. jdu se uklidnit, kde mám tu ledovou vodu s kyblem, jak mi doporučovali v mých psaneckých začátcích? A to už jsem si myslela, že ten kýbl nebudu snad nikdy potřebovat. Budu, sakryš budu. Hold jsem cholerik, s tím nic nenadělám, i když se snažím sebevíc - dobře mi tak.
Tak ty jsi po mě ( nás chtěla) přiznat naši odpovědnost za naší volbu!!!
Díky, díky, díky, tobě jsem taky, jako vanovaso, přišla na to, že už nikdy nepůjdu volit prezidenta!
Největší sranda je na tom ta : ŽE JSME ZOTPOVĚDNÍ ZA VOLBU PREZIDENTA, I KDYŽ JSME U VOLEB NEBYLI.
toto se ti snažíme - asi i ostatní, nejen já - celou dobu vysvětlovat ....víš? Toto do nás hustí : naši zotpovědnost za to i co neuděláme...
víš a lidé jsou z toho myslím tak otrávení, že se nediv našim komentářům. Opravdu si myslím, že si z nás tadyk děláš dobrý den. A opravdu toto dílo patří do zápisků, nejsme politickej server - jo, vlastně mi odepíšeš, že jsme měli diskutovat o formě ....jo, jo, ty máš milion argumentů---chápu.
- opravdu jsi mě vytočila, po dlouhé době. Politiky si nevšímám, je to špína...ale když mi někdo spílá za to, že za tu špínu můžu já... fuj, fuj...to je jako nést odpovědnost, za to, že můžu i za to, že někdo propustil z blázince nemocnou ženskou, která vraždila. Fuj...fuj. jdu se uklidnit, kde mám tu ledovou vodu s kyblem, jak mi doporučovali v mých psaneckých začátcích? A to už jsem si myslela, že ten kýbl nebudu snad nikdy potřebovat. Budu, sakryš budu. Hold jsem cholerik, s tím nic nenadělám, i když se snažím sebevíc - dobře mi tak.
08.11.2014 - 09:12
66
Orionka: ach Bože, jsi úplně mimo svět, hádáš se za každé slovíčko, detailistka? Holka, dělej něco se sebou..., kroutím nad tebou nevěřícně hlavou, po mě chceš odpovědi a když se snažím, i když nevím, na co mám odpovídat, který detail je pro tebe tak důležitý, neboť jich máš zřejmě moc :))) tak děláš to samé a zase ty neodpovídáš mne na mé otázky? Hádej na kterou? Víš líbí se mi lidé, co druhé kritizují za to , co dělají sami = fandím ti. Fandím...:-)))
myslím, že máš pod svou "lidovou říkankou" pěknou "komedii."
(Nejsmutnější na tom je, jak jsi všechny otrávila.) No jo no, hoď si sem ještě svůj názor, snad už poslední, a budeš mít vymalováno.
myslím, že máš pod svou "lidovou říkankou" pěknou "komedii."
(Nejsmutnější na tom je, jak jsi všechny otrávila.) No jo no, hoď si sem ještě svůj názor, snad už poslední, a budeš mít vymalováno.
08.11.2014 - 08:15
32
je to celkem vtipné, ale pro mě jsi v druhé sloce ujela do rapu. Ovšem nebyl-li to záměr...
07.11.2014 - 20:39
66
vanovaso: Když já jsem spíš pro debatu k věci. To stejné, že nepřipustíš jiný názor a pohled než svůj, se dá napsat i o tobě a skoro o komkoli, to přece není argument v debatě...
Píšeš, že každý odpovídá za své činy. Tvůj čin byl ona volba a spolu se stejnými činy mnoha dalších lidí vedl k tomu, jakého teď máme prezidenta. Jenže tuhle zřejmou souvislost někteří účastníci této diskuse odmítají uznat. Tedy s výjimkou Amelie, která mi na níže citovaný argument odpověděla, že v tom mám pravdu.
Snad vás neobviňuji z ničeho až tak děsivého :).
Píšeš, že každý odpovídá za své činy. Tvůj čin byl ona volba a spolu se stejnými činy mnoha dalších lidí vedl k tomu, jakého teď máme prezidenta. Jenže tuhle zřejmou souvislost někteří účastníci této diskuse odmítají uznat. Tedy s výjimkou Amelie, která mi na níže citovaný argument odpověděla, že v tom mám pravdu.
Snad vás neobviňuji z ničeho až tak děsivého :).
07.11.2014 - 20:23
66
Orionka: ne, tohle vážně nemá cenu, ty nerozumíš nebo nechceš rozumět nám... s tebou nemá cenu se dohadovat... holky mají pravdu,nepřipustíš jiný názor a pohled než svůj... podle mě je to jedno a to samé - mít odpovědnost za někoho - měla jsem vědět... můžu si za to sama.. Nesouhlasím a nebudu už nic dodávat. Tečka. Tečka. Tečka
07.11.2014 - 20:09
66
vanovaso: Prosím nepodsouvej mi, co jsem nikdy nenapsala. Samozřejmě netvrdím, že voliči odpovídají za činy prezidenta, ale odpovídají za svou volbu. A protože to byla volba přímá, svými hlasy přímo - bez jakéhokoli prostřednictví povolebního rozpočítávání, koaličního dohadování a kompromisů - rozhodli o osobě prezidenta. Možná jsi to nečetla, tak přesně ocituji, co jsem níže napsala Amelii:
Odpovědnost za to, jak se prezident chová, samozřejmě nese on sám. Ale odpovědnost za to, že člověk s takovýmto chováním (které není ničím novým) sedí na hradě, mají jeho voliči a nikdo jiný.
Už rozumíš, co chci říci?
Odpovědnost za to, jak se prezident chová, samozřejmě nese on sám. Ale odpovědnost za to, že člověk s takovýmto chováním (které není ničím novým) sedí na hradě, mají jeho voliči a nikdo jiný.
Už rozumíš, co chci říci?
07.11.2014 - 19:38
66
Orionka: taron: Zamila: Nejsem asi úplně nezaujatej pozorovatel, ale musím prostě reagovat ,a souhlasím opět se Zamilou a taron, my nezodpovídáme za činy druhých,nevíme co se jim rodí a honí v hlavě a jak se změní,ono je úplně jedno ,kdo ta ocenění rozdával, protože ten druhý by tam nejspíš zase usnul na hrudí nekomu ze svých příznivců, dělali to tak všichni,, i sv. Havel, že si oceňovali své duši milé. A říkáš že jsme nemuseli volit - nebudu, slibuju , že už nikdy nepůjdu k volbám. A stejně někdo přiběhne a řekne: to je proto, že jste nevolili, mohlo být líp... ne , není to ve voličích, je to o aroganci moci a souhlasím se Zamilou , je lepší psát milostné básně, než poslouchat záznamy z poslanecké sněmovny - tam sprostá slova padají denně,každou chvíli v TV pouštějí záznamy, možná někteří, co tv odmítají by si jen pro ilustraci mohli poslechnout - a to , prosím, Orionko , - napříč politickým spektrem... Škoda času v téhle debatě, protože nikdo z nás to nezmění... i kdyby do tý politiky vstoupil, tak se jim buď přizpůsobí anebo bude taktně odejit - stalo se to nejednou ... NEJSME ZODPOVĚDNI ZA SVÉ POSLANCE A ZÁKONODÁRCE - každý je zodpovědný jen sám za sebe. Tečka.
07.11.2014 - 19:00
66
Jo, tak holt zas budem muset posečkat na Sucháče, no :-D
07.11.2014 - 18:53
66
taron: Zase neodpovídáš, ale nevadí. Hlavně, že už je to bez vykřičníků a se smajlíky, to jsem ráda :).
Pochopím, že jsi volila proti Schwarzenbergovi, ale nic takového jsi předtím nepsala. Psala jsi o nejmenším zlu a žes nechtěla hlasovat proti sobě a že i prezident je jenom člověk a že se každý mění a nikdo nemá jistotu, co se z něj vyklube. Tohle je zas jiné vysvětlení, ke kterému bych taky měla co říct, ale už se mi nechce, politiky myslím opravdu stačilo :)
A mýlíš se, nerada se hádám. Nebojím se říkat svoje názory, i když vím, že se nebudou líbit všem. A ráda o nich diskutuji, ale hádání se v osobní a útočné rovině opravdu nemusím. Asi mi teď chceš namítnout, že přesně to dělám, ale já to samozřejmě vidím jinak. Kdo tady jakým způsobem argumentoval, to asi objektivně neposoudí nikdo z aktérů debaty, ale jedině nezaujatí pozorovatelé; nechala bych to na nich.
Pochopím, že jsi volila proti Schwarzenbergovi, ale nic takového jsi předtím nepsala. Psala jsi o nejmenším zlu a žes nechtěla hlasovat proti sobě a že i prezident je jenom člověk a že se každý mění a nikdo nemá jistotu, co se z něj vyklube. Tohle je zas jiné vysvětlení, ke kterému bych taky měla co říct, ale už se mi nechce, politiky myslím opravdu stačilo :)
A mýlíš se, nerada se hádám. Nebojím se říkat svoje názory, i když vím, že se nebudou líbit všem. A ráda o nich diskutuji, ale hádání se v osobní a útočné rovině opravdu nemusím. Asi mi teď chceš namítnout, že přesně to dělám, ale já to samozřejmě vidím jinak. Kdo tady jakým způsobem argumentoval, to asi objektivně neposoudí nikdo z aktérů debaty, ale jedině nezaujatí pozorovatelé; nechala bych to na nich.
07.11.2014 - 18:11
32
vanovaso: Obě varianty jsou možné. Ale už je to zas jinak a tohle slovo úplně vypadlo :).
07.11.2014 - 18:02
66
Orionka: Víš, taky mám pocit, že se snažíš hádat a občas házíš témata, která jsou horká a pak se možná směješ a rozdmýcháváš oheň - zbytečně si tím kazíš image...jo a ubližuje to hlavně tvému charakteru , na to pamatuj :)) (a mě taky)
07.11.2014 - 17:58
66
Orionka: Čertík odpovídá : Nechtěla jsem Schwancenberka.
To si děláš srandu, že nepochopíš, že musím volit někoho jiného, pokud nechci Schwanzenberka?
A odpovídám stejně arogantně, jako ty umíš odpovídat...teda pardon, stejně v klidu a s nadsázkou jako ty :))
To si děláš srandu, že nepochopíš, že musím volit někoho jiného, pokud nechci Schwanzenberka?
A odpovídám stejně arogantně, jako ty umíš odpovídat...teda pardon, stejně v klidu a s nadsázkou jako ty :))
07.11.2014 - 15:56
32
Orionka: Fakt? :D Tak já nevím, už jsem z toho zmatená... musím to nechat chvíli ležet. :-)
07.11.2014 - 15:52
32
Leslie: Tak jo, bude to tajemnější... tahle i ty dvě další, co jí ve sbírce předcházejí.
Ale vždyť tak to bylo předtím! :)
Ale vždyť tak to bylo předtím! :)
07.11.2014 - 15:52
32
Ale stejně mi tam něco nesedí. Jakoby tam byl rým navíc.
A co jen:
"od úpatí vzhlíží
k pahorkaté výši
odhodlaně
stoupáme spojení
na jednom laně" ?
Nebo ležérně a odhodlaně... jestli tam chceš mít to slovo ležérní :-) Ale je to jen nápad, prostě mi tam ten rým navíc oproti ostatním zní tak nějak násilně...
A co jen:
"od úpatí vzhlíží
k pahorkaté výši
odhodlaně
stoupáme spojení
na jednom laně" ?
Nebo ležérně a odhodlaně... jestli tam chceš mít to slovo ležérní :-) Ale je to jen nápad, prostě mi tam ten rým navíc oproti ostatním zní tak nějak násilně...
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
jajinkaMalinka [15], Deloro [14], naz´a reth [11], z.u.z.a.n.a [9], Hihihehe [7], Midagere [7], pilgrim [7], Romain123 [6], Liunaj [5]» řekli o sobě
Lizzzie řekla o lidus :ano:)...ta mi učarovala, je v ní něco psychopaticky kouzelného...něco jako magnet:);)..ráda se k ní lepím:);)