nobody
datum 01.01.2013
ying-yang 30, muž
mailbox

komentáře uživatele komentáře k dílům uživatele :

všechny
přidáno 08.01.2013 - 22:35
komentářů12
Yana: OK. Možná se až tak v názorech nelišíme :-) Souhlasím s tím, že amnestie je nespravedlivá. Ale to je každý akt milosrdenství, ne? Když dáš jednomu žebrákovi chleba, tak je to vzhledem k těm dalším tisícům, které jsi neobdarovala, taky nespravedlivé, ne? Jasně, je tu rozdíl v hodnotě chleba a roku svobody, ale princip je stejný.
Ani já se neraduju z toho, že rozkradači nebyli potrestáni, ale nevěřím, že by po 8 letech ještě potrestáni byli. Mimochodem, právě jsem se podíval (donutila jsi mě) na promlčecí lhůtu - pokud to dobře chápu, tak na zločiny s horní hranicí sazby 10 let (na ně se vztahuje amnestie) je také právě 10 let.
http://business.center.cz/business/pravo/zakony/trestni-zakonik/
cast1h4d2.aspx

Tedy nejpozději do dvou let by stejně byli v suchu a nemohli by být trestně stíháni...
Dneska ve zprávách byl případ matky, která vařečkou nařezala synovi a dostala x (nepamatuju si kolik) měsíců podmíněně. V tomto kokrétním případě soud vyšší instance rozsudek zrušil a vrátil k novému projednání, takže se na ni amnestie nevztahuje, ale mohla být jednou z těch 30 000, kterými nás media straší. Vzhledem k ní je amnestie nespravedlivá (nemá vyhráno a může být odsouzena).
přidáno 08.01.2013 - 22:29
komentářů4
no je to svinstvo, nejhorší je, že na bolavý žaludek si v klidu vezmeme lék, antidepresiv se každý bojí, připadá si poznamenaný, je to nemoc jako každá jiná, doufám že ne tvoje
přidáno 08.01.2013 - 22:24
komentářů4
mozna k takovym stavum neni ani treba psychycka porucha, vid? :)
přidáno 08.01.2013 - 21:59
komentářů12
Vladan: ale ano Havlova amnestie mě také rozčilovala, dokonce vzpomínám na jednoho amnestovaného který bezprostředně po propuštění brutálně znásilnil a poté zabil malé dítě, jinak můj názor jsem napsala a nezměním ho, a vůbec nesouhlasím s tím, že ředitelé škol a starostové sundavají obraz prazidenta Klause a prohlašují, že již není prezident, určitě byl dobrým prezidentem. Já prostě nesouhlasím s amnestií, je nespravedlivá. Nespravedlivá k těm, kteří si svoje tresty musí odpykat přesně podle rozsudku. A ty dlouhodobé kauzy. U těch je to ještě nespravedlivější, protože se týkají většinou hospodářské kriminality, a ti kteří si nakradli milióny si teď mnou ruce obklopeni blahobytem. Tak asi.
přidáno 08.01.2013 - 13:25
komentářů12
nejsem angažovaný.. jen vím, že je to o člověku od člověka... mám staforda, a je báječný, jiný má jezevčíka a je to svině, jiný má pistoli a není vrah, druhý má ruce od krve, nerad uděláš chybu a vezeš se, kradeš a jsi vítěz... víte co lidi? "hoď kdož jsi bez viny!!!!" a můžeme jít všichni do prdele!!!!! omlouvám se za vulgarismus, ale puero má pravdu je to tu spíš národ svatých kritiků s rukama od krve za zády???!!!! pusťme si Kryla a neblbněme národe
přidáno 07.01.2013 - 23:16
komentářů12
Mě štve ta davová hysterie. Celý národ se chová jako stádo tupých, slepých ovc, jehož pasákem jsou média. Za celou tuhle "blbou" náladu můžou media typu Nova, která nám dennodenně servíruje krev a játra.... Český člověk už neumí myslet samostatně a dupe za ostatnímy v domění zěe tak činí z v
Astní vůle.

Politiky lituji:

Zvýší daně - lidé nadavají
Sníži soc. pomoc lidé nadávají

By mě zajimalo kolik z těch rádoby kritiku držel v ruce knižku ekonomiky

A s amnestii je to to same

Kdo s pisalku drzel v ruce trestni zakonik, ustavu, ci politologii
přidáno 07.01.2013 - 23:12
komentářů12
Yana: Nemyslím, že máš pravdu. Jednak - jak jsem psal - naděje, že když byly soudy bezzubé 8 let, tak něco vysoudí za dalších 8 je prakticky nulová - jen vytahují peníze daňových poplatníků. Je to ostuda policie a soudů, že nic nedokázaly. Za druhé - ti kriminálníci popiovaní Lasakem by se ven stejně dostali během nanejvýš 12ti měsíců. A za třetí to číslo 38000 je pěkná sviňárna - zahrnuje totiž v naprosté většině podmíněné tresty (cca někde kolem 30 000) - tedy lidi, kteří NEJSOU ve vězení! Jací to jsou asi mizerové, že ani nejsou zavření? Většinou nějaké nedbalostní činy. A proč jsou uvedeni mezi amnestovanými? Protože se jejich trest se amnestií "zahladí" a nebude nikde uveden.
A dotaz - co Havova amnestie? Týkala se víc a mnohem větších grázlů - ta tě nevzrušuje?
přidáno 07.01.2013 - 22:58
komentářů12
Lasak: Četl jsi, jaké tresty Klaus prominul? Kromě těch, které soudy řešily víc než 8 let a kromě věňů starších 70 (respektive 75) let, jsou tresty (nebo jejich zbytky) v trvání jednoho roku anebo dvou let za dalších podmínek - např., že nebyla v předchozích pěti letech trestána za jiný zločin.
Myslíš, že někdo, kdo opakovaně vykrade benzinku dostane šest měsíců? Jestli jo, tak poděkuj soudům. Ano, mohli se takoví lidé dostat na svobodu - pokud si odseděli třeba čtyři roky a pátý jim byl prominut. To je ten akt dobré vůle. Přesné znění najdeš tady:
http://www.klaus.cz/clanky/3266
přidáno 07.01.2013 - 17:02
komentářů12
Jako akt milosrdenství a dobré vůle lze akceptovat amnestii, dokud se nás netýká, bohužel je spousta těch, kteří patří do skupiny kterou popisuje Lasak a u těch amnestii nechápu, jsou to nenapravitelní kriminálníci a teď si jen mnou ruce, a mnohdy nemají kam jít protože i jejich vlastní rodina od nich dala ruce pryč. A u dlouhodobých procesů, vždyť je to výsměch slušným lidem, jistě ti obžalovaní mají dlouhé prsty, raději se vyhneme všem nepřijemnostem tím, že jim milostivě promineme, jaké gesto od našeho stárnoucího dosluhujícího prezidenta, a vůbec nevím proč by ten kdo to tak cítí nemohl napsat takovéhle dílo, já jsem ráda žes to napsal. Amnestie se týká 38000 a může se týkat až 120000 případů, hurá naše republika v podstatě ušetří.
přidáno 07.01.2013 - 16:01
komentářů12
Když opomenu báseň a zareaguju na komentáře...Ano z části máte pravdu, ale proč propustit lidi, kteří např. vykradli poněkolikáté benzínovou stanici a pod.? Ano když propustí člověka co má jeden nějaký větší průser budiž (za větší průser považuji vše co jej dostalo do věztení nepočítám přestupky), ale když někdo něco provede vícekrát k čemu milost? Aby mohl znovu krást? Ano někdo se poskytne třeba na hranici chudoby a, tak jednou z nouze vykrade třebatu benzinovou pumpu. Většinou si v tom vězení uvědomí co způsobil a nejspíš to znovu neudělá, ale když jí někdo vykrade několikrát nebo jde sedět vkrade ji pak je propuštěn a vykrade ji znovu co to má za logiku? To má být jako novoroční dárek, nebo dárek k 20 letem ČR? Já upřímně nechápu čím si to oni vězni zasloužili. Ano s tím zrušením dlouhodobých případů souhlasím, ale dále to nechápu
přidáno 07.01.2013 - 14:57
komentářů12
Když odhlédnu od hodnocení díla jako básně (těm nerozumím) a zůstanu u obsahu, tak si dovolím vyjádřit naprostý nesouhlas.
Zastavení procesů s (potenciálními) korupčníky, které trvají více než 8 let - co to je za justici (a vyšetřovatele)! Buď naprosto nechopná nebo sama zkorumpovaná - třeba proto, že obžalovaní i soudci jsou bývalí či dokonce jsoucí komunisté!!! Jaké další důkazy lze nalést po 8 letech vyšetřování? Ty si pamatuješ (a mohl bys svědčit), co jsi dělal 5.1. 2005 ??? Kolik asi stálo osmileté neúspěšné vyšetřování a kolik by stejně neúspěšné vyšetřování stálo dál?
Kvalitě naší justice se dost věnuje Neviditelný pse (Lidovky)stačí dát do hledače slovo "justice" a začíst se (třeba celý sedmnáctidílný (zatím) seriál nazvaný "Temná moc žalobců"). Nedoporučuji číst povahám, které naivně věří ve spravdlnost české justice. Malá ochutnávka: třeba hned v prvním je o osmiletém vyšetřování:
http://neviditelnypes.lidovky.cz/justice-temna-moc-zalobcu-i-dds
-/p_spolecnost.asp?c=A080828_112624_p_spolecnost_wag


anebo tohle:

http://neviditelnypes.lidovky.cz/justice-kolik-stoji-rozsudek-d2
0-/p_spolecnost.asp?c=A111026_202023_p_spolecnost_wag


Prostě nevěřím tomu, že po osmiletém neuspěšném vyšetřování dojde ke zlomu. Nejsem sice milostí prezidenta nadšený, ale neberu ji jako něco šíleného - akceptuju ji jako akt milosrdenství a dobré vůle.
přidáno 07.01.2013 - 14:19
komentářů12
Hm, je to jako boj s větrnými mlýny. Můžu nadávat do aleluja, ale stejně pokaždé někdo napíše nějaké angažované dílo. Prezident si to asi nepřečte. Ani jeho poradci. Nepřečtou si to dokonce ani ti amnestovaní. Jen já nebohý na to narazil.

Jinak teda mně tahle amnestie nějak zvlášť nenervuje. Kdyby císařpán za první světové války neudělil všeobecnou amnestii, tak nevznikla ČSR, protože by nám popravili přední politiky. Jestli je amnestie namístě dnes? To nedovedu posoudit. Možná ne. Možná je na tyhle gesta už nějak pozdě. Ale tvoje básnička dost reflektuje skutečnost, že tenhle národ už zkrátka neumí odpouštět.
přidáno 03.01.2013 - 20:10
komentářů5
dovolím si trochu zakritizovat ty rýmy :) jelikož sama píšu rýmovaně (a trochu mi to celkem i jde :) ) občas ta zvukomalba těch rýmů nesedí a místy skřípou ale obsah se mi líbí :)
přidáno 03.01.2013 - 14:43
komentářů5
Udělalo na mne dobrý dojem, ačkoliv rýmované básně příliš kritizovat neumím, sama je totiž moc nepíšu, to jen zřídka. :-) Nevím, nakolik dobré jsou rýmy, ale celkově vyznívá dobře.
přidáno 03.01.2013 - 10:30
komentářů5
jo, slušné :)
přidáno 03.01.2013 - 10:24
komentářů5
Slušné - velmi
1|2|3

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming