15.06.2012
66, muž, Česká Lípa
|
komentáře k dílům uživatele :
04.09.2012 - 10:52
9
Takže my jsem vlastně mini molekula omylu .....mini bublina ...no to je teda síla...jsme nic....jsme nikdo ...zase ta moje schizofrenie :))))) Já si uvědomuji ,že jsme nic a nikdo ..jsem jen malililinkaté mraveniště a veškeré lidské úsilí je vlastně strašně směšné..proto máš od Boha ponaučení třebas o tom..., že není kam spěchat, není proč se honit, co pořád chtít...to jsou zákony věčnosti....pokud věříš v věčný život...budeš tedy ušetřen stresu ze smrti a konečnosti ...nemáš proč se nervovat..proč někomu něco závidět a vysmívat se a někomu dokonce něco krást....na vše budeš mít čas..na vzdělání...hádám , že tebe by asi zajímalo tohle ...vzdělání a objevování Božské moudrosti a Božských vědomostí....jo ..jenže jsme " tělesní " a to tělo tě trošku táhne zpět..táhne do skutečnosti ..tady a teď ..to tělo si žádá své...a teď to nějak musíš vybalancovat ...co je důležitější ..tělo , nebo duše ? A její štěstí , Každý máme na výběr...možností je spousta :)
Guli píše, že to může být všechno jen výmysl našeho ega, že si tak přejeme mít..ale, co když je to i tak , že tělo si přeje, abychom si mysleli , že je to jenom " snění " a " pohádka " ?
Teď babo raď..každý se můžeme rozhodnout ...co je pro nás ta pohádka ad1, tělo a jeho ego , co nám má říká, že si to pěkné jenom vymýšlíme...nebo ad 2, " srdce " ..co mě třebas napovídá ..., že to možná vymyšlené není a jen mé tělo ..(má " tělesnost " )chce vše pro sebe..tady a teď se mít dobře a vše uchvátit ...???? Jak to teda je ? No to si musí rožvejkat každý sám....ale je docela vidět, že Bible neodporuje vědě..naopak..ji podporuje :))
Kruh země ? Jo..v Bibli...v Genesis ...naše země je kulatá...Hegrejci byli prostě geniální podvodníci :))
Guli píše, že to může být všechno jen výmysl našeho ega, že si tak přejeme mít..ale, co když je to i tak , že tělo si přeje, abychom si mysleli , že je to jenom " snění " a " pohádka " ?
Teď babo raď..každý se můžeme rozhodnout ...co je pro nás ta pohádka ad1, tělo a jeho ego , co nám má říká, že si to pěkné jenom vymýšlíme...nebo ad 2, " srdce " ..co mě třebas napovídá ..., že to možná vymyšlené není a jen mé tělo ..(má " tělesnost " )chce vše pro sebe..tady a teď se mít dobře a vše uchvátit ...???? Jak to teda je ? No to si musí rožvejkat každý sám....ale je docela vidět, že Bible neodporuje vědě..naopak..ji podporuje :))
Kruh země ? Jo..v Bibli...v Genesis ...naše země je kulatá...Hegrejci byli prostě geniální podvodníci :))
04.09.2012 - 10:42
9
Bez příčiny podle mě nic nevznikne...i ta bublina, kterou má někdo propíchnout , bude mít příčinu ( v propíchnutí ) a to - omyl a napravení :)))))
Bůh roztahuje nebesa....psané v Bibli ...ty píšeš, že vesmír se rozpíná ...to sedí ...:)) Pak byli Hebrejci geniální podvodníci ...
Jedna "univerzální" síla ? Že by Bůh ? Bohem je možné nazývat vše, co vlastním mozkem nechápeme...kam jsme v poznání ještě nedošli ....
Já jsem jedinný..pravý...živý ...
Ten konec ? Jo docela souhlasím ..jen ta molekula v oceánu ? Je všemocný..nějaká molekula..(mini) ho nemůže odradit v tom ..zajímat se o nás....a zase ...úcta k tomuto velikému , obrovskému ...radost z toho , že nám dává život...jo a takové " monstrum " ..nás může jedním dehcem zmést z povrchu vesmírného( ale proč by to dělal ? Chce se radovat..nemusí propichovat bublinu...vona se možná napraví sama - možná to vše nebyl omyl)...pro něho je čas ...bez času...ano ..nad vesmírem je ještě něco, přece Bůh...., ten , co toto stvořil...možná to stvořil sám ze sebe..jsme tedy součástí Boha...ale on je ještě nad námi - je s námi . je nad námi .,..je všude a nikde.....je to fakt hodně teologické téma :)))))
Bůh roztahuje nebesa....psané v Bibli ...ty píšeš, že vesmír se rozpíná ...to sedí ...:)) Pak byli Hebrejci geniální podvodníci ...
Jedna "univerzální" síla ? Že by Bůh ? Bohem je možné nazývat vše, co vlastním mozkem nechápeme...kam jsme v poznání ještě nedošli ....
Já jsem jedinný..pravý...živý ...
Ten konec ? Jo docela souhlasím ..jen ta molekula v oceánu ? Je všemocný..nějaká molekula..(mini) ho nemůže odradit v tom ..zajímat se o nás....a zase ...úcta k tomuto velikému , obrovskému ...radost z toho , že nám dává život...jo a takové " monstrum " ..nás může jedním dehcem zmést z povrchu vesmírného( ale proč by to dělal ? Chce se radovat..nemusí propichovat bublinu...vona se možná napraví sama - možná to vše nebyl omyl)...pro něho je čas ...bez času...ano ..nad vesmírem je ještě něco, přece Bůh...., ten , co toto stvořil...možná to stvořil sám ze sebe..jsme tedy součástí Boha...ale on je ještě nad námi - je s námi . je nad námi .,..je všude a nikde.....je to fakt hodně teologické téma :)))))
03.09.2012 - 20:47
66
Většinou.
Přednáším pouze ženám a manželka si doživotně zajistila exkluzivitu
Přednáším pouze ženám a manželka si doživotně zajistila exkluzivitu
01.09.2012 - 10:50
66
taron: Vladan: Já jsem nepřispěl ničím jiným, než že jsem něco zkopíroval z netu a pak z toho vyvodil nějaký závěr. Nejsem vědec ani vědec amatér, až na jednu vyjímku:
"přednáším vleže chemii splynutí" (Vladimír Merta -Chelsea hotel). Opravdu zajímavé téma, ale má své meze, alespoň pro mne.
"přednáším vleže chemii splynutí" (Vladimír Merta -Chelsea hotel). Opravdu zajímavé téma, ale má své meze, alespoň pro mne.
31.08.2012 - 22:51
66
Vladan zajímavá úvaha já jen kam na taková témata pořád chodíte...
31.08.2012 - 18:18
66
taron: troufneš si definovat superbytost? Já ne :-)
31.08.2012 - 18:17
66
kmotrov: taron: Ještě mě napadlo dát pro zajímavost „praštěný příklad“ – kosmonaut vleze do jeskyně a uvidí krápníky. K určení života si vezme onu kmotrovovu tabulku: 1) mnoho molekul - splňují 2)neobsahují 3)vznikají opakováním krystalické mřížky - splňují 4) rostou - splňují 5)ne (ale můžeme hovořit o přeměně hornin – což by se dalo považovat za energetickou přeměnu) 6)ano (7 se nás netýká. Zatímco priony nesplňovaly 6 požadavků, krápníky splňují nejméně polovinu z nich. Jsou tedy krápníky „živější“ než priony? Jsou opravdu uvedené podmínky zvoleny správně?
31.08.2012 - 18:04
66
kmotrov: podařilo se ti hezky encyklopedicky shrnout viry a priony. Díky ti za to.
„Pokud naleznu virus nebo cokoli jiného co nějakým způsobem pro svou existenci potřebuje život i když samo není zařazeno živé organismy je zde život.“ – no jo, ale jak poznám, že je to „cizoplanetární“ vir??? Závěr z virů: viry jsou buněční paraziti (!), ale nejsou živí.
Priony:
„důvody, pro které by priony neměly být považovány za formu života a tedy ani za
infekční agens:“ 1) jednoduchá struktura – no jo, ale autor mluví o současnosti, já pátrám po nejjednodušších počátcích života. 2) neobsahují nukleonovou kyselinu- tatáž námitka, já přímo hledám, jak mohly vypadat formy, které ji ještě neobsahovaly 3) to je zase totéž 4)“ nedochází k žádnému růstu, tvorbě, syntéze“ - ano, to je důvod nepovažovat je za živé, pokud replikaci jimi prováděnou přijmeme jako vlastnost neživé hmoty. 5) ano, důvod považovat je za neživé 6)budiž, i když si nejsem úplně jist 7)týká se infekčního agens, ne života; nebylo by ovšem lepší rozšířit definici infekčního agens? Závěr z prionů: Nejsou živé, ale dokáží se množit.
Já myslím, že kmotrov jen odsouhlasil to, co jsem chtěl dokázat, že předěl mezi živý a neživý není ostrý. A jestliže máme neživou hmotu, která se samovolně umí replikovat (mimochodem, jednou bílkovinou, která umí sebereplikaci, je i RNA, která je v jádře hned vedle DNA a aktivně se na dělení buněk podílí!), tak máme i bez Boha pěkný kus práce za sebou.
„Pokud naleznu virus nebo cokoli jiného co nějakým způsobem pro svou existenci potřebuje život i když samo není zařazeno živé organismy je zde život.“ – no jo, ale jak poznám, že je to „cizoplanetární“ vir??? Závěr z virů: viry jsou buněční paraziti (!), ale nejsou živí.
Priony:
„důvody, pro které by priony neměly být považovány za formu života a tedy ani za
infekční agens:“ 1) jednoduchá struktura – no jo, ale autor mluví o současnosti, já pátrám po nejjednodušších počátcích života. 2) neobsahují nukleonovou kyselinu- tatáž námitka, já přímo hledám, jak mohly vypadat formy, které ji ještě neobsahovaly 3) to je zase totéž 4)“ nedochází k žádnému růstu, tvorbě, syntéze“ - ano, to je důvod nepovažovat je za živé, pokud replikaci jimi prováděnou přijmeme jako vlastnost neživé hmoty. 5) ano, důvod považovat je za neživé 6)budiž, i když si nejsem úplně jist 7)týká se infekčního agens, ne života; nebylo by ovšem lepší rozšířit definici infekčního agens? Závěr z prionů: Nejsou živé, ale dokáží se množit.
Já myslím, že kmotrov jen odsouhlasil to, co jsem chtěl dokázat, že předěl mezi živý a neživý není ostrý. A jestliže máme neživou hmotu, která se samovolně umí replikovat (mimochodem, jednou bílkovinou, která umí sebereplikaci, je i RNA, která je v jádře hned vedle DNA a aktivně se na dělení buněk podílí!), tak máme i bez Boha pěkný kus práce za sebou.
31.08.2012 - 17:26
66
kmotrov: Tak nějak jsem se to taky snažila říci , ale ty jsi to shrnul lépe, prostě k tomu potřebují už tu živou buňku a ta se vezme kde ? Vo to mi jde a Vladanovi o to , co se dá teda už definovat jako živé...tedy, jaké vlastnosti musí mít život....
Jo..taky místo práce řeším záhady :))) a co si myslí o mě muž, to radši ani nebudu prezentovat :)))
Jo..taky místo práce řeším záhady :))) a co si myslí o mě muž, to radši ani nebudu prezentovat :)))
31.08.2012 - 16:21
66
Teda já místo abych něco dělal tady řeším záhadu života. Manželka říká, že už mi hrabe.
Abych to schrnul.
Viry i priony jsou potvory na pomezí toho, co se označuje jako živé, potřebují ale pro existenci živé organismy, tudíž je vemi pravděpodobné, že tu musí být neprve živé organismy, teprve potom tyhle potvory. Asi jim nemohly předcházet. Nejsem vědec.
Abych to schrnul.
Viry i priony jsou potvory na pomezí toho, co se označuje jako živé, potřebují ale pro existenci živé organismy, tudíž je vemi pravděpodobné, že tu musí být neprve živé organismy, teprve potom tyhle potvory. Asi jim nemohly předcházet. Nejsem vědec.
31.08.2012 - 15:56
66
Vladan: Superbytost se dá možná lépe definovat , než předěl mezi živým a neživým....
No ..mě ani tak nezajíma ta definice živého a neživého...na což biologové samozřejmě jednou přijít mohou..., ale mě zajímá ten proces vzniku života..kdo ho nastartoval, co ho nastartovalo ? Jak to vlastně asi bylo...a to nejsme schopni popsat....možná proto ,že na to prostě nemáme kapacitu, nemáme na to , .....a vůbec, pořád ti opakuji ,že je to tak složitý děj a proces a nevím ,co ještě , že prostě už toto se samo sebou vylučuje , že to vznikalo vše pouhou náhodou :))
mě to moc logiky prostě nedává...promiň :)
Já tedy definuji něco živého, jako složitě organizované , asi ohraničené , když to musí nějakým způsobem získávat energii ....živé = příjem a výdej ...v okamžiku přestávání příjmu a výdeje = smrt .
Všechno živé se teda napřed musí naučit vlastně získávat z okolí živiny.. a naučit živiny zpracovávat a vylučovat odpady...a možná teprve potom se musí naučit rozmnožovat...ale zajímavé je, jak se to náhodou..čistě náhodou naučilo naráz ...hned se živit a hned se také množit...to je prostě geniálně "náhodné" :)))))
No ..mě ani tak nezajíma ta definice živého a neživého...na což biologové samozřejmě jednou přijít mohou..., ale mě zajímá ten proces vzniku života..kdo ho nastartoval, co ho nastartovalo ? Jak to vlastně asi bylo...a to nejsme schopni popsat....možná proto ,že na to prostě nemáme kapacitu, nemáme na to , .....a vůbec, pořád ti opakuji ,že je to tak složitý děj a proces a nevím ,co ještě , že prostě už toto se samo sebou vylučuje , že to vznikalo vše pouhou náhodou :))
mě to moc logiky prostě nedává...promiň :)
Já tedy definuji něco živého, jako složitě organizované , asi ohraničené , když to musí nějakým způsobem získávat energii ....živé = příjem a výdej ...v okamžiku přestávání příjmu a výdeje = smrt .
Všechno živé se teda napřed musí naučit vlastně získávat z okolí živiny.. a naučit živiny zpracovávat a vylučovat odpady...a možná teprve potom se musí naučit rozmnožovat...ale zajímavé je, jak se to náhodou..čistě náhodou naučilo naráz ...hned se živit a hned se také množit...to je prostě geniálně "náhodné" :)))))
31.08.2012 - 15:56
66
Co se tady člověk nedoví. Tak priony? Jako člověk nepříliš vzdělán opět hledám na internetu.
...Tak vzniká řetězová reakce…celý tento děj probíhá
samovolně… Nejspíše je možné jej přirovnat k autokatalytické chemické reakci“. Další
důvody, pro které by priony neměly být považovány za formu života a tedy ani za
infekční agens, shrnul autor do následující tabulky:
1. „Jsou to příliš jednoduché struktury, tvořené jedinou molekulou.
2. Neobsahují žádnou nukleovou kyselinu.
3. Nevznikají vyšší organizací nějakých základních jednoduchých molekul.
4. Jejich vznik je spojen s odštěpením malé části původní molekuly, nedochází
k žádnému růstu, tvorbě, syntéze.
5. Nemají metabolismus, nespotřebovávají energii.
6. Mohou vzniknout spontánně, není nutná kontinuita jejich existence.
7. Jejich vznik a hromadění není provázeno imunitní reakcí“.
...Tak vzniká řetězová reakce…celý tento děj probíhá
samovolně… Nejspíše je možné jej přirovnat k autokatalytické chemické reakci“. Další
důvody, pro které by priony neměly být považovány za formu života a tedy ani za
infekční agens, shrnul autor do následující tabulky:
1. „Jsou to příliš jednoduché struktury, tvořené jedinou molekulou.
2. Neobsahují žádnou nukleovou kyselinu.
3. Nevznikají vyšší organizací nějakých základních jednoduchých molekul.
4. Jejich vznik je spojen s odštěpením malé části původní molekuly, nedochází
k žádnému růstu, tvorbě, syntéze.
5. Nemají metabolismus, nespotřebovávají energii.
6. Mohou vzniknout spontánně, není nutná kontinuita jejich existence.
7. Jejich vznik a hromadění není provázeno imunitní reakcí“.
31.08.2012 - 15:15
66
Viry jsou nebuněčné částice, o jejichž zařazení do biologického systému se stále diskutuje. Většina
vědců se dnes přiklání k tomu, že viry nelze označit za živé organismy, protože nesplňují základní
atribut živé hmoty a to schopnost samostatného rozmnožování. Hlavním důvodem je absence
proteosyntetického aparátu. Viry proto parazitují v živých buňkách a využívají jejich proteosyntetický
aparát. Taková činnost buňce obvykle škodí.
Tohle jsem si našel na netu. Pokud naleznu virus nebo cokoli jiného co nějakým způsobem pro svou existenci potřebuje život i když samo není zařazeno živé organismy je zde život.
Ale vše jsou jen pravděpodobnosti.
vědců se dnes přiklání k tomu, že viry nelze označit za živé organismy, protože nesplňují základní
atribut živé hmoty a to schopnost samostatného rozmnožování. Hlavním důvodem je absence
proteosyntetického aparátu. Viry proto parazitují v živých buňkách a využívají jejich proteosyntetický
aparát. Taková činnost buňce obvykle škodí.
Tohle jsem si našel na netu. Pokud naleznu virus nebo cokoli jiného co nějakým způsobem pro svou existenci potřebuje život i když samo není zařazeno živé organismy je zde život.
Ale vše jsou jen pravděpodobnosti.
31.08.2012 - 14:41
4
Vladan: Neboj...já taky přemýšlím o té tvé biofyzice...až mě z toho bolí hlava :)) a kouří se mi z ní a to prosím pěkně jinak nekouřím :)))
31.08.2012 - 14:08
4
taron: vidíš, a to jsi mě napadala, že jsem líný o Bohu přemýšlet...
31.08.2012 - 14:06
66
taron: Jo, příjem živin a vylučování je jeden z bodů, jenže pak je dnešní virus neživý….
(říkal jsem, že stanovit hranici mezi živý a neživý není žádná prča)
„takže chceš mi říct, že jádro s DNA funguje jenom tak ,že se chce rozmnožovat a vlastně ani neví , že je živé , Vůbec ničím to netuší ? Membrána se rozestupuje, jádro se dělí, ale to přece potřebuje stravu?“ – rozestupuje se membrána buňky a živiny přijímá buňka, ne vir. A hlavně jádro viru (= vir sám, nic víc než DNA není) „se nechce“ rozmnožovat, nemá vůli, emoce ani rozum, je to pouhá bílkovina.
Oříšky bývají tvrdé, to nevíš? Pořád lepší, než zavést nedefinovatelnou bytost, která všechno vymyslela a řídí …
:-)))
(říkal jsem, že stanovit hranici mezi živý a neživý není žádná prča)
„takže chceš mi říct, že jádro s DNA funguje jenom tak ,že se chce rozmnožovat a vlastně ani neví , že je živé , Vůbec ničím to netuší ? Membrána se rozestupuje, jádro se dělí, ale to přece potřebuje stravu?“ – rozestupuje se membrána buňky a živiny přijímá buňka, ne vir. A hlavně jádro viru (= vir sám, nic víc než DNA není) „se nechce“ rozmnožovat, nemá vůli, emoce ani rozum, je to pouhá bílkovina.
Oříšky bývají tvrdé, to nevíš? Pořád lepší, než zavést nedefinovatelnou bytost, která všechno vymyslela a řídí …
:-)))
31.08.2012 - 13:53
66
taron: Já tady nevysvětluju jak přesně vznikl život, to neví nikdo, já se ptám po definici života – co je živé a co ne. To ty pořád odvádíš pozornost od této otázky jinam. Všimni si, že uvádím dnes existující objekty (viry, priony) a ptám se, zda jsou živé, nebo ne. To, že by priony podle Homéra vedly na koacerváty, je možné – a taky je možné, že tímto směrem se ubírala druhá větev „života“, která byla „sežrána“ konkurenty typu budoucí bakterie (s DNA) a „zachránila“ se jen díky jakési symbiose s těmito „dravějšími organismy“.
Nicméně sebereplikující se „neživé“ bílkoviny hrají zásadní roli i v moderních teoriích. Našel jsem ti trochu odbornějšího oponenta tady:
http://planetopia.cz/pravdepodobnost-abiogeneze.html
Proč tě tak lákají ty fyzikální zákonitosti? Ty si umíš představit vesmír 0,01 sekundy po Velkém třesku? To představa rozmnožujícího se viru je mnohem názornější.
Nicméně sebereplikující se „neživé“ bílkoviny hrají zásadní roli i v moderních teoriích. Našel jsem ti trochu odbornějšího oponenta tady:
http://planetopia.cz/pravdepodobnost-abiogeneze.html
Proč tě tak lákají ty fyzikální zákonitosti? Ty si umíš představit vesmír 0,01 sekundy po Velkém třesku? To představa rozmnožujícího se viru je mnohem názornější.
31.08.2012 - 13:49
66
Vladan: Jo a taron bude ječet nejvíce...ani si neuvědomujete, jak je to nebezpečné a co to všechno může způsobit a jaké mutace mohou vzniknout...a až umělý organismus zlikviduje lidstvo...tak bude evoluce umělých :))))
Hele, te´d nechme toho ječení a k tomu životu ještě jsem přemýšlela nad tím ,že život se dá definovat energií...výrobou tepla..., vlastně buňka musí přijímat potravu a vylučovat...i když asi prionůn nerozumím...pak bílkoviny, co se umí množit jako takové ještě podle mě nemohou být životem, ,musí se naučit vlastně přijímat něco na výrobu energie, aby mohli žít....takže chceš mi říct, že jádro s DNA funguje jenom tak ,že se chce rozmnožovat a vlastně ani neví , že je živé , Vůbec ničím to netuší ? Membrána se rozestupuje, jádro se dělí, ale to přece potřebuje stravu? A to už je živé....takže živá buňka je taková malá neuvěřitelně geniální továrna, která vznikla jenom tak, náhodou ...jenom chemickými reakcemi, není ničím vlastně kromě chemických zákonů řízena ? To ti mám věřit ? No...to bude pro mě težký oříšek..:)
Hele, te´d nechme toho ječení a k tomu životu ještě jsem přemýšlela nad tím ,že život se dá definovat energií...výrobou tepla..., vlastně buňka musí přijímat potravu a vylučovat...i když asi prionůn nerozumím...pak bílkoviny, co se umí množit jako takové ještě podle mě nemohou být životem, ,musí se naučit vlastně přijímat něco na výrobu energie, aby mohli žít....takže chceš mi říct, že jádro s DNA funguje jenom tak ,že se chce rozmnožovat a vlastně ani neví , že je živé , Vůbec ničím to netuší ? Membrána se rozestupuje, jádro se dělí, ale to přece potřebuje stravu? A to už je živé....takže živá buňka je taková malá neuvěřitelně geniální továrna, která vznikla jenom tak, náhodou ...jenom chemickými reakcemi, není ničím vlastně kromě chemických zákonů řízena ? To ti mám věřit ? No...to bude pro mě težký oříšek..:)
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Angelon [17], Zoe [14], Vavrys [13], Jaruska [12], Deer [10], Leonn [3], Dalmet [3], rebarbora [2]» řekli o sobě
veronika řekla o Liss Durman :liss..rozumime si, vzdycky se ti snazim komentem neco sdelit, ale asi ne vzdycky se mi to podari..co bych ti chtela rict je to, ze sem rada, ze te znam-neznam a jestli si v ty plzni, tak se koukej nekdy ozvat...:)...libi se mi, jak si uprimna a stojis si za tim svym..