15.06.2012
66, muž, Česká Lípa
|
komentáře k dílům uživatele :
06.11.2012 - 14:26
37
taron: jsi na omylu. Pravicová politika neznamená, že lidé jsou "ponecháni na pospas "!!!! A ani v USA nebyli. Víš, proč miliony lidí donedávna nepotřebovali nemocenské pojištění (viz Obamova reforma)? Protože měli akutní péči zdarma - placenou státem! Nemyslíš, že kdyby se měli tak zle, že by po tisících prchali do země, kde "zítra znamená včera" - SSSR?
Souhlasím, že žádný systém není ideální, ale z těch reálných systémů volím nejmenší zlo.
Souhlasím, že žádný systém není ideální, ale z těch reálných systémů volím nejmenší zlo.
06.11.2012 - 14:18
37
hmm...naprosto s tebou souhlasím jak již jsem zmínil v předchozí úvaze,každý kdo má pochybnosti o tom že se řítíme do pekel jakožto stát a ekonomicky se propadáme mezi státy nesoběstačné,doporučuji přečíst knihu ,,Proč chceme ,abyste byli bohatí,, od Roberta Kiyosakiho a Donalda Trumpa a nebo si poslechli CD ,,Proč svobodu a né socialismus,, a ,,Musí vám vzít aby vám mohli dát,, od Boba McEwana...co se týče pravice tak u nás v podstatě neexistuje žádná silná politická strana která je pravicová,neb bohužel většina politiků je ve věku kdy jsou poznamenání předrevoluční nemocí ,která se jmenuje jánabráchyzmus..co se týče výkonosti a kvalita versus kvantita ,tak to je náš problém č.1 neb ubývá a to velmi razantně lidí kteří opravdu umí dělat rukama,jsem svářeč a věřte že dobře vím o čem mluvím,vychováváme generaci která chce jen brát a bohužel většina lidí v celosvětovém měřítku je naprosto stejně smýšlející, zabýváme se nesmyslnou pomocí nepřispůsobivým menšinám ,namísto toho abychom sami šli a vytvořili vlastní funkční ekonomiku..to že svět směřuje do leva je způsobeno tím že dnes politická scéna je o karierismu a oblíbenosti..bohužel todle jsou věci které bychom měli předat svým dětem a vysvětlit jim že nejdříve musí dát aby mohli brát a néé každý bude špičkovým manažerem s platem 80-100000Kč..je třeba podpořit ty kdož vlastní výrobní prostředky a né zvyšováním daní a nebo nesmyslnou milionářskou daní nutit ,podnikatele aby zavírali firmy..směr nalevo bude mít za následek odchod velkých investorů z českého trhu a tím i odliv peněz ,což ostatně povede k utahování opasků ,které nemáme tak moc rádi :)
06.11.2012 - 14:03
37
Vladan: - každé zmenšení státních financí ohrozí nějakou skupinu na nich závislou!
Tyto skupiny nechtějí být ohroženy, tudíž budou volit levici, stejně jako skupiny které s nimi z nějakého důvodu sympatizují a skupiny, které volí levici z obav z budoucnosti. Potom jsou skupiny, které vidí porci koláče, kterou si usurpují ze státního politici a chtějí také svůj kousek. Dále skupiny přesvědčené, že pravice hájí zájmy bohatých a levice zájmy chudých. Tudíž by u nás nějakých 70% lidí volilo levici, kdyby drtivá většina z nich nezastávala názor, že to stejně nemá cenu chodit k volbám, jelikož i ta levice je stačila zklamat, protože co jim dala, tak z nich zase nějak vytáhla.
... A ta korupce na obou stranách politického spektra.
Pravice má zodpovědnější voliče, levici nezbývá, aby dostala lidi k volbám vytáhnout těžší kalibr, často koupený na dluh.
Tyto skupiny nechtějí být ohroženy, tudíž budou volit levici, stejně jako skupiny které s nimi z nějakého důvodu sympatizují a skupiny, které volí levici z obav z budoucnosti. Potom jsou skupiny, které vidí porci koláče, kterou si usurpují ze státního politici a chtějí také svůj kousek. Dále skupiny přesvědčené, že pravice hájí zájmy bohatých a levice zájmy chudých. Tudíž by u nás nějakých 70% lidí volilo levici, kdyby drtivá většina z nich nezastávala názor, že to stejně nemá cenu chodit k volbám, jelikož i ta levice je stačila zklamat, protože co jim dala, tak z nich zase nějak vytáhla.
... A ta korupce na obou stranách politického spektra.
Pravice má zodpovědnější voliče, levici nezbývá, aby dostala lidi k volbám vytáhnout těžší kalibr, často koupený na dluh.
06.11.2012 - 13:40
37
Vladan: kmotrov: Já ještě k tomu USA - ano, to je tak nejvíce svobodná země , nejvíce pravicová na světě i přes , v jejím dnešním levicově založeném systému ...no ...je pravdou , že lidé , kteří se snaží se tam mají fajn, ale lidé, co se nesnaží jsou prakticky ponecháni na pospas ...
Neděláš = nežereš .... jenže, co nemocní? Postižení?Děti , sirotci...tam se můžeš docela rychle zhoupnout z prosperity do úplného srabu..takže bych řekla , že i v USA jsou ve srabu jako my...- ani tam nemá nikdo ve svém žití =na úrovni = jistotu , i tam lidi blázní, jako tady...jediná jistota je smrt a to je ta největší spravedlivost na světě - jinakTaron do politiky nevidí a nechce vidět, je to vo ničem ,....žádný politický systém podle mě nebude fungovat , nebude fungovat dobře...je to mé přesvědčení , už dávné, protože vždy se najdou lidi , co budou průbojnější a silnější a převálcuje je touha po moci a hmotném prospěchu....proto vyšší idee, pomáhat lidem nemají v politice dlouhé trvání a když , tak jen před volbami....odmítám politikovat...a aj kdyby se do politiky dostal slušný člověk , tak ho prostě ti "ostatní" odstraní- jakkoliv- protože slušný člověk by se neměl nikdy snížit na úroveň lumpů ...tudíž nemá proti nim prakticky žádnou obranu...je bezbranný, kvůli svým zásadám a jsme u začarovaného kruhu....žádný polit.systém nebude nikdy perfektně fungovat ..logicky to není možné, protože je to vše o lidech .
Neděláš = nežereš .... jenže, co nemocní? Postižení?Děti , sirotci...tam se můžeš docela rychle zhoupnout z prosperity do úplného srabu..takže bych řekla , že i v USA jsou ve srabu jako my...- ani tam nemá nikdo ve svém žití =na úrovni = jistotu , i tam lidi blázní, jako tady...jediná jistota je smrt a to je ta největší spravedlivost na světě - jinakTaron do politiky nevidí a nechce vidět, je to vo ničem ,....žádný politický systém podle mě nebude fungovat , nebude fungovat dobře...je to mé přesvědčení , už dávné, protože vždy se najdou lidi , co budou průbojnější a silnější a převálcuje je touha po moci a hmotném prospěchu....proto vyšší idee, pomáhat lidem nemají v politice dlouhé trvání a když , tak jen před volbami....odmítám politikovat...a aj kdyby se do politiky dostal slušný člověk , tak ho prostě ti "ostatní" odstraní- jakkoliv- protože slušný člověk by se neměl nikdy snížit na úroveň lumpů ...tudíž nemá proti nim prakticky žádnou obranu...je bezbranný, kvůli svým zásadám a jsme u začarovaného kruhu....žádný polit.systém nebude nikdy perfektně fungovat ..logicky to není možné, protože je to vše o lidech .
06.11.2012 - 13:25
37
Já myslím, že problém "pravicovosti" ODS souvisí s celkovou levicovou náladou ve společnosti. Kdyby ODS přišla s myšlenkou zmenšit výrazně stát, tak by tvrdě narazila - každé zmenšení státních financí ohrozí nějakou skupinu na nich závislou! Proto se snaží být jen malinko vpravo (ve středu spektra)od vyloženě levicové ČSSD.
Opravdu pravicová strana nemá naději stát se "státotvornou". Podle mě je rozumně pravicová strana Svobodných - nějaké 2-3% ve volbách.
Opravdu pravicová strana nemá naději stát se "státotvornou". Podle mě je rozumně pravicová strana Svobodných - nějaké 2-3% ve volbách.
06.11.2012 - 12:26
37
Vladan: I já jsem zastáncem cesty nízkých daní. Ještě bych doplnil, že čím větší stát tím větší prostor pro korupci. Píšeš, že tradiční reprezentant pravice ODS není pravicová strana. Kdo je tedy u nás pravicí? TOP 09? Pravičák Miroslav Kalousek v rukou drží karty, kterým se říká daně a přihazuje a přihazuje. Ekonomičtí odborníci některé vidí jako neefektivní. Nejvíc bije do očí zvýšení spotřební daně u benzínu a nafty, které má za následek, že autodopravci tankují za hranicemi, takže se na dani vybere méně, přičemž má obyvatelstvo díky dani hlouběji do kapsy. Kalousek to ví taky, ale jako "veliký" politik (po vzoru Václava Klause) nesmí za žádných okolností uznat chybu, peněženky občanů jsou mu "šumák."
06.11.2012 - 06:15
37
Vladan: Jestli tím jediným člověkem co utíkal do socializmu myslíš zpěváka Deana Reeda, tak toho znám taky :-))))
05.11.2012 - 22:03
37
taron: Cha, cha - dobrý útok! Nefunguje ti nikde. protože vlastně všechny země, které se za kapitalistické (rozvinutý západ) dají považovat, se vydaly levicovou cestou.
Nejblíž tomu modelu jsou USA v období o II. světové do 70. možná 80. let. Pak šly také doleva.
Než začneš argumentovat počtem chudáků v USA, kteří neměli v té době ani na ošetření.... tak mi řekni, proč tisíce lidí utíkaly z socialistického Československa (ze sociálních jistot a sociální spravedlnosti) na ten hnusný kaplistický západ, do bídy a nejistoty - a nikdo (přesněji, znám jednoho jediného člověka) neutíkal do socialimu???
Nejblíž tomu modelu jsou USA v období o II. světové do 70. možná 80. let. Pak šly také doleva.
Než začneš argumentovat počtem chudáků v USA, kteří neměli v té době ani na ošetření.... tak mi řekni, proč tisíce lidí utíkaly z socialistického Československa (ze sociálních jistot a sociální spravedlnosti) na ten hnusný kaplistický západ, do bídy a nejistoty - a nikdo (přesněji, znám jednoho jediného člověka) neutíkal do socialimu???
05.11.2012 - 17:37
37
"Přitom je to jen jiné nastavení daní x živ. úroveň x státní rozpočet x výkonnost ekonomiky – nelíbilo by se vám, kdyby ceny zboží klesly na polovinu, platy naopak o polovinu stouply? Jo, kultura a sport by nebyly dotované, školství (mimo základního) taky ne. A samozřejmě různé formy podpor by byly jen pro opravdu sociální případy."
.. hm...TVŮJ příklad , prosím, takového státu , kde to takto opravdu funguje ? Neříkám ani ano, ani ne, jen se ptám...
.. hm...TVŮJ příklad , prosím, takového státu , kde to takto opravdu funguje ? Neříkám ani ano, ani ne, jen se ptám...
05.11.2012 - 12:54
37
kmotrov: Pravice nezvyšuje daně (to je odpověď na zvyšování daní ODS - není to pravicová strana).
Pravice by razantně snížila státní rozpočet na výdajové straně - daně by snížila.
Pravice by razantně snížila státní rozpočet na výdajové straně - daně by snížila.
05.11.2012 - 12:50
37
A kam vede cesta pravicového zvyšování daní?
02.11.2012 - 11:17
20
kmotrov: je pravda, že v té době bylo na vesnici běžné mít slepice, králíky, pěstovat si zeleninu a ovoce. Dnes jsou na vsích převážně domky s pěstovaným trávníkem a bazénem s fotopanely.
Meloucháři jsou víceméně dodnes, jen se jim říká soukromí podnikatelé .-) Pokud ti nedají za práci účtenku (a neplatí daně), tak jedou mimo své podnikání = melouchaří.
Meloucháři jsou víceméně dodnes, jen se jim říká soukromí podnikatelé .-) Pokud ti nedají za práci účtenku (a neplatí daně), tak jedou mimo své podnikání = melouchaří.
02.11.2012 - 10:59
20
Já jsem chtěl jenom ukázat na to, že i když přepočítáme poměr průměrných cen a platů a výjde nám výrazně lépe dnešek, lidé tenkrát měli peníze na to stavěli a to bez hypoték. Opravené domy po revoluci na které se 50 let nesáhlo byla obvykle zanedbaná historická jádra měst, stavebníků vyjma pár restituentů bylo v té době málo. Nechci hájit socialismus, jen se snažím dobrat pravdy. Výrazně lépe po přepočtu vychází dnešek, přesto u nás na vsi byla v té době denně otevřená hospoda v poledne a večer. Pár místních chlapů od rodin tam chodilo každý den. Dejme tomu pět piv při dnešních cenách (to nepočítám panáky, cigarety) útrata denně 100 kč, za měsíc 3000 kč, to bychom doma nevyšli.
Pravda je, že v každém druhém domě měli v chlívku prase. Obec nemusela sekat obecní pozemky, vše se posušilo. Pravda je, že kvetla šedá ekonomika. Ví ještě někdo kdo to byl melouchář? A pravda je, že se razilo heslo: "kdo nekrade ze státního, ten okrádá rodinu" (jeden tehdy politicky nepohodlný člověk, který musel často měnit zaměstnání mi vyprávěl, jak měl na pracovišti problémy s kolegy protože nekradl, jinak tam kradli všichni). To vše by se asi k té tehdejší průměrné mzdě muselo připočítat, abychom dostali objektivní data.
Pravda je, že v každém druhém domě měli v chlívku prase. Obec nemusela sekat obecní pozemky, vše se posušilo. Pravda je, že kvetla šedá ekonomika. Ví ještě někdo kdo to byl melouchář? A pravda je, že se razilo heslo: "kdo nekrade ze státního, ten okrádá rodinu" (jeden tehdy politicky nepohodlný člověk, který musel často měnit zaměstnání mi vyprávěl, jak měl na pracovišti problémy s kolegy protože nekradl, jinak tam kradli všichni). To vše by se asi k té tehdejší průměrné mzdě muselo připočítat, abychom dostali objektivní data.
02.11.2012 - 07:45
20
kmotrov: za socialismu se dal postavit domek na vesnici svépomocí za cca 300 000 Kčs. Dnes tomu odpovídá cca 2 400 000 Kč. Před pár lety nám firma postavila dům pod 2 000 000 Kč. Takže ani tohle není mimo relace. A stavební boom - nové domy a renovace starých, na které se padesát let nemáklo - byl po revoluci sakra vidět!
01.11.2012 - 19:01
20
Vladan: To je nevyvratitelný fakt. Ale v rámci objektivity, nevyvratitelný fakt je i to, že u nás na malé bezvýznamné vsi za minulého režimu vyrostlo 11 dvougeneračních domů. Když odpočítám chalupy, staré lidi, staré mládence zbývá 6 domů rodin v tehdejším produktivním věku, kteří nepostavili dvougenerační dům (a to ještě neznamená, že to bylo kvůli tomu, že na to neměli). Nestavěli to dvě generace, ty lidi to stavěli pro sebe a jednou pro děti. I to o něčem svědčí.
01.11.2012 - 15:39
20
taron: Kdepak! Já konkretizuju pojmy, abychom si vzájemně rozuměli, ale tohle je subjektivní hodnocení toho, co už je konzum a co ještě ne.
Podle míry pachtění se za věcmi ještě většina lidí nedošla ke ".....podle pocitů klidu a uvolnění ...". Nebo je už za???
Bohužel je ta hranice opravdu subjektivní a nevím, jak bys to chtěla "kontrolovat a přijmout opatření." - mluvíš jako politik, nebudeš kandidovat na prezidenta?
Podle míry pachtění se za věcmi ještě většina lidí nedošla ke ".....podle pocitů klidu a uvolnění ...". Nebo je už za???
Bohužel je ta hranice opravdu subjektivní a nevím, jak bys to chtěla "kontrolovat a přijmout opatření." - mluvíš jako politik, nebudeš kandidovat na prezidenta?
01.11.2012 - 15:25
20
Vladan: No na konkrétizování tu máme tebe ..tos ještě nepochopil ? :))))
Jo, právě, kde začíná ta hranice konzumnosti a manipulace - jak se to pozná?
Jámyslím , že se to pozná právě podle pocitů .....podle pocitů klidu a uvolnění ...nebo stresu a neklidu a napětí ..nevím, jen jsem tak plácla ...ale podle toho se možná taky můžeme dostat na vlnu toho ,jestli je vše v pořádku, jestli dělám vše správně a měl bych si to vše nějak zkontrolovat a přijmout opatření, to jsu chytrá co ? :)))
Jo, právě, kde začíná ta hranice konzumnosti a manipulace - jak se to pozná?
Jámyslím , že se to pozná právě podle pocitů .....podle pocitů klidu a uvolnění ...nebo stresu a neklidu a napětí ..nevím, jen jsem tak plácla ...ale podle toho se možná taky můžeme dostat na vlnu toho ,jestli je vše v pořádku, jestli dělám vše správně a měl bych si to vše nějak zkontrolovat a přijmout opatření, to jsu chytrá co ? :)))
01.11.2012 - 14:50
20
taron: není to ale pravda jen z části? Není zdravější kupovat kvalitnější pečivo? Není zdravější pečovat o zdraví (výživové doplňky, vitamíny v "přírodní" podobě). Kde začíná "nezdravý" konzum? Je televize přepych? Mobil? DVD? Dovolená? Počítač? Člověk může žít bez všeho, ale kde je něco jako norma, minimum, kde začíná konzum? Můžeš to konkretizovat?
01.11.2012 - 14:26
20
Vladan: Jo..jo, chtíč...to známe :))) Tedy konzumnost je to , co nás činí nespokojenými...pořád se po nás chce, abychom něco konzumovali a jsme z toho tak oblblí , že si ani neuvědomuje základní pravidla štěstí....vlastně skoro nikdo si neuvědomuje, že komzumnost ti štěstí nepřihraje...je to jenom oblbovák , droga...podléháme různým psychologickým nátlakům a manipulaci ...jo, jo ...manipulace to je téma samo o sobě :)
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Angelon [17], Zoe [14], Vavrys [13], Jaruska [12], Deer [10], Leonn [3], Dalmet [3], rebarbora [2]» řekli o sobě
štiler řekla o ManonZarrasu :Manon je rozum, který mi uletěl.