nobody
datum 15.06.2012
ying-yang 66, muž, Česká Lípa
mailbox

komentáře uživatele komentáře uživatele :

všechny | k cizím dílům
přidáno 06.09.2012 - 13:20
komentářů50(41.)
Já taky nemám na mysli wikipedii, ale (už jsem to někde psal) když se řekne „duchovní hudba“, jde o „nábožensky“ orientované dílo.
Samozřejmě mírně s tím buddhismem přeháním, ale základem je orientace na meditaci, na sebe, nikoliv ta „interakce“ s okolím. Hledají odpověď na dvě neznámé uvnitř jedné z nich – proto taky musí být Buddha (zástupce toho vnějšího světa) i uvnitř nich .
Já úmyslně nenapsal prach jsi a v prach se obrátíš! Dovolil jsem si jistou modifikaci, s oce času týče. Vlastně tím říkám, že nedůležitá je minulost i budoucnost…
Já myslím, že pokud přijmeš „jistotu nejistoty, tak žití v přítomnu je taky mnohem jednodušší a přirozenější, i když nesouhlasím s tím, že myšlení je na závadu
přidáno 06.09.2012 - 11:47
komentářů3(1.)
Zase se povedla!
přidáno 06.09.2012 - 11:35
komentářů50(38.)
GULI: „Duchovní člověk je podle mě ten-pokud musím použít nějakou nálepku-který toto vidí,pravdu tohoto,a snaží se tomu porozumět.“ – nevím, jestli tohle je zrovna přesná definice slova „duchovní“, ale budiž. Problém je, že porozumět „tomu“ ani porozumět „sám sobě“ nelze civěním na stromy (buddhisté), ale konfrontací sama sebe se světem kolem – a tady se to „sráží“. Nerozumíme ani světu ani sobě - ale chceme poznat svět a sebe tím, že tyto dvě neznámé necháme na sebe působit. Není to trochu naivní představa?
„Pokud člověk zcela přijme pravdu toho,že nejistota je jediná jistota- ale opravdu to přijme,bez ano i ne-nejistota a s ní strach zmizí.“ – to se mi líbí. Není něco jako jistota: Prach jsi byl a v prach se obrátíš?
přidáno 06.09.2012 - 10:09
komentářů50(36.)
GULI: No, přiznám se, že i já nejsem absolutní skeptik, ale částečně i „věřící“. Jde o to, že stejně tak, jako nelze dokázat neexistenci Boha, nejde dokázat ani to, že nežijeme v obrovské a dokonalé simulaci typu matrix (ovšem bez spících těl), že nejsme jen počítačová virtuální realita. Pokud ano, tak jsme řízeni programem, naše svobodná vůle je fikce… Jelikož to nelze objektivním důkazem vyloučit, nezbývá mi nic než „věřit“, že náš život je reálný.
Tím ale (doufám) má „víra“ končí… Zatím jsem nenašel jinou „víru“ (náboženskou nebo jinou), které bych propadl.
přidáno 06.09.2012 - 09:37
komentářů50(33.)
taron: Blázni jsme všichni, tím, prosím, nevytahuj, to není polehčující okolnost… A myslím, že všichni tady na Psancích hledají – sami sebe a většina z nich něco ví na 99% a přesto se většina z nich (možná všichni) mýlí. Řekl bych, že jediná jistota je v nejistotě.
Síly dobra a zla – proč ne, pokud půjde o lidi a ne o magii.
Lukio už nás má dost? No, nedivím se mu… samí blázni.
přidáno 06.09.2012 - 09:15
komentářů50(30.)
taron: který blázen přizná, že je blázen? Kdo pověrčivý, přizná, že to "jen pověrčivost" - ne není to pověrčivost, je to pravda - to si fakt myslí.... :-)
přidáno 06.09.2012 - 09:10
komentářů50(26.)
taron: „kartářka je schopná ti přesně říci , co se stane...Bohužel...má možnost se napojit na síly, které jí to řeknou a…“ Ty jsi až tak pověrčivá? Co se ale divím. Pověrčivost i víra mají stejný základ slova… Vidím, že přicházím o hodně, když v mé světě tvořeném čtyřmi silami není místo ani pro černou ani bílou magii. Asi proto – abych o tu magii nepřišel – píšu sci-fi a fantasy!
přidáno 05.09.2012 - 20:50
komentářů50(22.)
taron: taron! taron! Satan je na mě trochu silný argument, i když se jedná jen o kartářku, ale napadlo mě, že možná nazrál čas na další „Boží“ povídku – třeba o souboji Petra a Pavla nebo dobra a zla nebo dokonce Satana a Boha?
přidáno 05.09.2012 - 20:11
komentářů50(21.)
„No,možná by jsi si měl poslechnout ty lidi,kteří k ní chodili s poděkováním,že díky tomu,co jim poradila“ – křesťané také chodí do kostela a děkují Bohu za ochranu – a věří, jsou si jisti, že ji mají!!! Jaký v tom je rozdíl????
„co jim poradila,se něčemu vyhnuli,nebo se to,co se stalo,nebylo tak vážné protože to očekávali.“ – a v tom je ten háček. Kdyby jim nic neporadila, jak by dopadli? Co když mnohem lépe, než když si hlídali každý krok? Nevidím rozdíl mezi „efektivitou“ rady kartářky a „Boží ochranou“. Mimochodem, stalo se vůbec někdy, že by někomu kartářka řekla, že mu nic nehrozí? Jak ti lidé (jako já) vlastně vůbec mohou žít?
„Jak můžeš být skeptický k tomu co se právě TEĎ ODEHRÁVÁ?“ – proč bych neměl? Teď vidím duhu – nepůjdu za ní hledat poklad - vím, že je to jen hezká optická iluze. To není skepse k tomu, co vidím? Ovšem nebrání mi to, abych se té iluzi neobdivoval :-)
Jako „docenti“ jsme big pig oba :-)
přidáno 05.09.2012 - 18:59
komentářů50(18.)
„Opravdu dobrá kartářka ti nikdy nic takového neřekne,protože to neví,dobrá kartářka ti řekne že si máš dávat pozor-např.že je možnost nějakého problému na cestě,..“ - na o tom to je. Takovéhle předpovědi jsou úplně na prd. Alespoň v mém životě jsou „nějaké problémy na cestě“ pořád. Takovou věštbu si můžu s pravděpodobností 80% předpovědět taky! A bez tarotu. Možná dokonce na 99%, pokud mezi možné problémy zahrnu kdejakou prkotinu.
„Snažím se porozumět a nejen myšlením.i přímým vjemem-teď.“ – a skepse k tomu „přímému vjemu“? Ta je kde?
přidáno 05.09.2012 - 14:41
komentářů50(10.)
GULI: „O tom jestli kartářka kecá,nebo ne,se přesvědčit můžeš.“ – Jak se to vezme… Neslyšel jsem „předpověď“ typu: v pátek 20.9.2012 v 18 hodin tě přejede auto. Většinou ty výklady připouští různě „volné“ interpretace, vliv dojmů a pocitů… Těžko objektivně měřit, jak to vyšlo…
„Tarot není ani tak vykládání budoucnosti ,jako spíš psychologická poradna,“ – s psychologickou poradnou já problém nemám, ale s vykládáním budoucnosti ano.
„Jde o to se přesvědčit sám na vlastní kůži“ – jak??? Třeba: V pátek si dej pozor na auta, hrozí ti přejetí. Dal jsem si pozor a nic mě nepřejelo – evidentně jsem se přesvědčil, že když si dám pozor, nic mě nepřejede. No a?
přidáno 05.09.2012 - 12:59
komentářů50(8.)
taron: Zajímavý pohled na křesťanství a restituce
http://joch.blog.idnes.cz/c/286002/Krestane-za-Cesara.html
přidáno 05.09.2012 - 12:56
komentářů50(7.)
GULI: Je rozdíl mezi „vírou v nevíru“ nebo „nevírou ve víru“? Já se hlásím k tomu druhému. Jsem skeptik.
„Pokud by to tak nebylo,tak by přece nechodili dvacet let stejní lidé ke stejné kartářce a říkali stalé totéž-měla jste pravdu..“ Hmmmmm. Co tohle:
„Pokud by to tak nebylo, tak by přece nechodili dva tisíce let lidé do kostela ke stejnému Bohu a stále věřili v jeho pravdu..“ – stačí ti to jako argument pro existenci boží? Ne? Tak se nediv, že mi nestačí ten tvůj. Má tchýně byla přímo posedlá kartářkami a podobnými xxxxx (cenzurováno Vladanem). Nemyslím, že tahle víra mě osloví.
přidáno 05.09.2012 - 12:00
komentářů50(5.)
taron: drobná modifikace a podepíšu to:
"dávejte ruky pryč od horoskopů a různých jiných předpovědí a blbostí..natož ruky pryč od duchů a bohů ....je to naprosto scestné"
přidáno 05.09.2012 - 11:51
komentářů9(9.)
taron: „Bible je historicky naprosto přesná“ – fakt? No, on není problém napsat sci-fi (pohádku) o panovnících v době, kdy opravdu žili, jen si trochu vymyslet jejich skutky a pohnutky, nemyslíš? Nikdy jsem nevyvracel data a jména rodů (panovníků). Ano, ty tam jsou právě proto, aby té pohádce dodali autenticitu. A nikdy jsem neříkal, že škodí dodržovat „některé“ věci z Bible – i když je to jen pohádka.
Každé je chybné, protože je absolutní. Třeba nezabiješ. Ne za běžného stavu, ale za vypjaté situace. Už jsem se tě ptal, co uděláš, když bude násilník držet kudlu pod krkem tvého dítěte a ty budeš mít v ruce pistoli. Porušíš přikázání, nebo se budeš dívat, jak ti podřezává dítě – tak jak to chce Bůh? Každé, protože potlačuje schopnost samostatného úsudku, co je dobré a co špatné, připouští jen jediný možný – boží výklad. Křesťané pak vymýšlí šílený konstrukce - zemřelo nevinné dítě a masový vrah přežil – jelikož Bůh je vždy dobrý, musí být i toto dobré. Myslím, že tohle by Bůh nezplodil, za tím je člověk
přidáno 04.09.2012 - 21:12
komentářů7(2.)
Proto - nezačínejte komplimenty! Kazí vztah!
přidáno 04.09.2012 - 21:08
komentářů9(7.)
taron: V tom je to kouzlo Bible, že? Podle potřeby se dají věty brát více či méně „vážně“, co? Co se hodí, je pravda do posledního písmene, co se nehodí, berte s odstupem :-)
Kdybychom měli věty Bible podrobit vážnému rozboru, potřebovali bychom originální text (víš, jak dopadla po překladu „láska“) a znalost jednak kontextu a jednak historického prostředí. Víš, jak jsem tvůj nevinný dotaz interpretoval jako otázku na můj homosexuální vztah s GULIm. Ty děláš něco podobného s Biblí!
přidáno 04.09.2012 - 13:27
komentářů9(5.)
taron: Mýlit se, znamená uvažovat a soudit. Jenže oni neměli ani tušení, tudíž jejich úvahy byly o něčem úplně jiném, a jsi to ty, kdo tomu dává významy, které tam nejsou – což ovšem pro bibli není problém (každý najde to, co chce – i taron :-) )
Nemyslíš, že „kruh země“ vzniknul spíš tak, že vylezli na kopec a kolem sebe viděli kruh země?
Vzhledem k tomu, že nebesa byla jen „nad zemí“ někde v oblacích (kde ovšem byly v ploše i hvězdy), tak těžko mohli pod „Bůh rozpíná nebesa“ i jen uvažovat ve smyslu, že se vesmír roztahuje jako celek rychlostí světla.
A evoluce? Zvířata stvořil bůh za jediný den, ne?
přidáno 04.09.2012 - 11:26
komentářů9(3.)
taron: Já v tomhle s GULIm souhlasím. Člověk, jeho ego, stvořil Boha, aby se měl na co odkazovat, čím zaštiťovat. Hádám, že všechny ty krásné biblické ideály o lásce a dobru vymysleli lidé (idealisté jako taron), kteří se báli, že jejich slova by neznamenala nic, když je ale připíší Bohu…
Hebrejci nemohli mít představu o vesmíru, o jeho velikosti a struktuře. Ty jsi nikdy nevyslovila správný (pravdivý) závěr na základě úplně mylné úvahy?? Proč tím pádem taky nevěděli, že Země obíhá kolem Slunce a není placatá? (a neříkej, že to Hebrejci věděli)
přidáno 03.09.2012 - 00:08
komentářů66(61.)
kmotrov: vždycky jen vleže??
1 ... 29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40|41|42|43 ... 47
» narozeniny
Gilraen [17], Jan Václav Znojemský [16], osmacatka [14], MalyHlupi [13], Stuka [12], evapurkynova [8], Yuki [5]
» řekli o sobě
Lizzzie řekla o prostějanek :
podle mě je to něco jako druh anděla s šibalským srdíčkem:)..ale ona mi pořád nevěří...i když je mi jasný, že jenom chce, abych ji o tom neustále přesvědčovala:):P
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming