Fejsbůček
LUKiO, 22.08.2009 04:34:54
Tak když se to tak hezky rozjelo, myslím tím diskuzi v ukřičníku, tak ještě trochu mého pohledu:

Souhlasim s Yarrodem, je to o tom, jak ho pouzivate...a odsoudit neco jenom proto ze to pouziva hodne lidi, to je bez komentare...a neni mi 15, a lidem ktere tam mam jako pratele take uz davno ne ;) Vyzkousel jsem ho protoze jsem chtel vedet co na nem je...a shledal ze je pro me prinosem, nemam ho pro to ze je to moda...Strakatej pejsanku, zkusil si ho vubec, vis o cem to je? Docela pochybuji, nejvice totiz nadavaji na podobne veci ti, co nikdy nezkusili...
Hanička, 22.08.2009 07:37:47
No bezva, takže se pro změnu automaticky odsoufí ti co ho nemají co? Oh, nemají FB, bijte je - mlaťte je!:-)))

Jak jsem už psala, nemám to a jsem na to hrdá. Protože z části je to opravdu módní trend. Ale kurnik neodsuzuju všechny, že. Chtěla bych vidět některé, kdyby doteď nebyla internetová komunikace. Přitom to v dopisech taky fungovalo.

A nezastírám svůj názor, že FB je potlačení svojí vlastní identity. Nepřipadá vám, že prostě víc sedíme u pc, míň se scházíme? Nejdřív to bylo přes mejly, pak přes icq, teď FB.

"Mám tě rád tisíckrát,
budeme si večer e-maily posílat
už tě mám nahranou v počítači,
tvoji adresu a to mi stačí,
nemusím se z domu nikam hnát,
budem na obrazovce lásku prožívat,
chceme mít děti tak co nám brání,
spolehnem se přece na klonování.

Jéé
Kdo má hodně chce ještě víc,
už se těším až poletím na měsíc,
pošlu ti seshora sms-ky,
anglicky rusky anebo česky,
internet extranet ona nebo on,
ke kráse ti dopomůže silikon,
virtuální realita jsme v ní oba,
je to naše moderní doba.

Žijeme on-line, myslíme on-line,
milujem on-line, skončíme off-line.

Žijeme on-line, myslíme on-line,
milujem on-line, skončíme off-line.

Už nehledáme smysl jako kdysi,
máme přece DVD CD a PC,
co si máme myslet dovíme se z TV,
abychom se náhodou nezmýlili,
lidi bez kořenů bez minulosti,
slepě hledíme do naší budoucnosti,
naposled se zeptám co jsem zač,
než se i ze mě stane počítač.

Žijeme on-line, myslíme on-line,
milujem on-line, skončíme off-line.

Žijeme on-line, myslíme on-line,
milujem on-line, skončíme off-line.

Žijeme on-line, myslíme on-line,
milujem on-line, skončíme off-line.

Žijeme žijeme, myslíme myslíme,
milujem, miluje, skončíme."

Jak praví Jaksi taksi
Strakatý pes, 22.08.2009 07:54:59
Jo, naprostý souhlas s Hančou. x)
To LUKiO : Neměl, mít to nechci. Kamarádům mohu psát na ICQ, fotky nikam nevkládám ani nesdílím (jelikož se "chlastaček" a "pitek" neúčastním, tudíž žádné nemám), takže facebook shledávám jako přebytečnou věc. Už mi ale leze na nervy desetkrát denně v rádiu a televizi to jejich "na fejsbůku lidi udělali petici...", "na fejbůku politik udělal tohle...", "na fejsbůku se stalo tohle...". Už se mi to zdá moc takové, že kdo ho nemá, tak není. x)
prostějanek, 22.08.2009 08:54:35
Já dlouho odolávala, ale asi týden zpátky jsem si ho založila... Na jednu stranu je to blbina, jako všechny ostatní komunitní servery... ale na druhou stranu je to věc, která mě pomáhá udržet v kontaktu s kamarády, kteří budou na druhém konci republiky... Spolužáky u nás nikdo moc nevyužívá, icq taky všichni nepoužívají, ale na fb je jich většina... navíc se tam budu bavit jen s tím, s kým budu chtít :) :) to je pro mě docela + :)
Strakatý pes, 22.08.2009 09:10:04
Jako bych se na ICQ nemohl bavit se svými spolužáky na druhém konci republiky, s těmi, co chci... x)
Nikytu, 22.08.2009 11:28:08
Mně osobně FB leze na nervy. Nechápu, proč se tam lidi hrnou, když je o něm všeobecně známo, že krade uživatelům jejich osobní data a rozersílá je různým společnostem? Pak vám začnou chodit různé spamy a tak. A mě už tak jich chodí nemálo a přitom svůj meil nikde nevystavuju:-(((
Taky mi dost vadí, že tam musíme vyplnit svoje jméno, příjmení a datum narození a já nevím, co ještě. A prý si nesmýte vymýšlet, jinak vám smažou profil? No není to podezřelé? Jak můžou poznat, jestli si vymýšlíte nebo ne? Asi tak, že vám zadělají počítač různými spywary a tak. Nic jiného mně nenapadá... Proč na FB nemůžete mít jen nick pro přihlášení? Proč musí znát vaše jméno?
Na FB jsou prý nějaké aplikace. Např. virtuální obejmutí, hry aj. a to si prý uživatelé mezi sebou posílají. Když to otevřete, tak vám to hned začne prolézat váš profil a takhle si ukradnou vaše informace a pracují s nimi. Viz nahoře. To mi taky dost vadí.
Ostatně, pár takovýhle zajímavých článků o FB je na lupa.cz.

Tak mi tedy řekněte, proč bych měla podporovat svojí účastí někoho, nebo něco, co krade moje vlastní údaje a kdo ví jestli jenom z profilu na FB a ne rovnou třeba i z mého PC. Sice nedělám nic špatnýho, ale i tak. Už se mi stalo asi dvakrát, že mi Windowsy začali pracovat pomaleji a pomaleji a ještě pomaleji. Radši nechci vědět, co s nimy bylo... Proto teď používám Linuxy, mají být bezpečnější. Ale ani tak se mi na nějakej FB nechce, aspoň dokud se mi nedostane ujištění, že mi nezadělají můj PC. Do tý doby budu odpůrcem...
LUKiO, 22.08.2009 13:20:24
Hanička: tys to nepochopila, já neodsuzuju ty, kteří ho nemají, tos řekla ty a sama si to tady podstrčila...já odsuzuju ty, kteří nad ním ohrnují nos, ohrnují nos nad těmi kteří ho používají, a sami ho nikdy nezkusili ani zapnout a myslí si o sobě že jsou kdovíjací borci když ho nepouživají a dávají to těm kteří ano patřičně najevo...což se v tvých i v pejsánkových slovech ukázalo...já jsem zase hrdý že ho používám, 5 minut denně, dozvím se na jednom místě třeba od bývalých spolužáků jak jsou na tom, když bych to měl zjišťovat dopisem nebo dokonce jet za nima 350 kilometrů daleko (a to se bavím jen o těch kteří jsou v republice), tak se do těch 5ti minut nemám šanci vtlačit

Prostějanek: Přesně jak píšeš, takhle to je, ale ti co ho nezkusili a jen nadávají, mají předsudky k tomu, jak se dá taková věc používat...my víme jak :)

Nikytu: tak si přečti o facebooku nějaký stručný návod, a pak budeš vědět jak ho používat aby si nikomu žádná data neposkytla, a věř mi, je to naprosto jednoduché, stačí neklikat jako většina zběsilců na slovo ANO, povolit přístup aplikaci k mým datům, ale je mi jasné, že jako většina lidí pořádně nečteš, a že jsem se už setkal s tunami takových případů...a popravdě, sama tady teď vypouštíš do světa hezké bludy, něco si slyšela a už říkáš jak je to nebezpečné a jak ti to hned zaviruje počítač, promiň, ale nevíš vůbec o čem mluvíš...ehm a s těmi linuxy, že jsou bezpečnější, docela bavíš :D...používáš mobil? používáš freemail? tak sni dál ;)
Strakatý pes, 22.08.2009 14:21:56
Linuxy jsou stejný jako okna, rozdíl je jen v tom, že nejsou tak rozšířenější jako okna = nevyplatí se na linuxy dělat bordel... x)
Hanička, 22.08.2009 15:05:04
Božíčku, božíčku...
Řekla jsem snad, že lidi, co na tom jsou odsuzuju? Neřekla. Řekla jsem, že jsem FB nikdy nevyzkoušela? Taky ne.

Jo, jednou, abych udělala radost spolužačce, která přestala chodit na icq a byla jen tam. Zkusila, přičichla,, okamžitě zdrhla. Není to pro mě.

A nemyslím si, že jsem typ člověka, co někoho odsuzuje..:-) Ano, sice na to mám svůj názor, ale neodsuzuju. To je snad špatně?

Jinak Luku mír, pochopili jsme se špatně oba...
LUKiO, 22.08.2009 15:14:48
Hanička: já jsem v klidu, nechávám žít :)

Pes: přesně tak, linux :) mám ho tady na jednom stroji a jsem spokojený, plní účel, ale říkat že je bezpečnější, omg :)
Strakatý pes, 22.08.2009 15:20:54
To Hanička : To co psal LUKiO směřovalo na mě, ne na Tebe x)
Nikytu, 22.08.2009 22:17:14
Lukio: Je hezké, že píšeš, že do světa pouštím bludy a chceš, abych "snila dál". Budiž, nedubu ti vyvracet všecny tvé názory, ale jeden přece. Neříkej mi, že málo čtu. A že nic nevím o FB? Vždyť jsem o něm četla! Jak bych asi jinak mohla vědět to všechno, o čem jsem tu už psala? Ušla ti tahle věta:
Ostatně, pár takovýhle zajímavých článků o FB je na lupa.cz. Právě tam jsem totiž čerpala informace.

Snad si nemyslíte, že bych odsuzovala něco, o čem vůbec nic nevím? O FB jsem si něco málo pochopitelně přečetla. Přece se někam nezaregistruju dřív, než o tom budu něco vědět...
Mimochodem, když už se tu rozebírá i to odsuzování těch, co na FB jsou. Proti tomu nic nemám. Je každého věc, jestli se někde zaregistruje nebo ne.
LUKiO, 22.08.2009 23:55:57
Nikytu, já ti vyvrátím ty tvé:

že krade uživatelům jejich osobní data a rozesílá je různým společnostem

to není pravda, to dělají aplikace třetích stran, kterým uživatelé povolují přístup, pokud ho povolovat nebudeš, nebo si nastavíš data která jim poskytneš, nikdo ti nic neukradne...a nehledě na to, že to není krádež, ale povolený vstup, systém tě na to vždy jasně upozorňuje.


Taky mi dost vadí, že tam musíme vyplnit svoje jméno, příjmení a datum narození a já nevím, co ještě. A prý si nesmýte vymýšlet, jinak vám smažou profil? No není to podezřelé? Jak můžou poznat, jestli si vymýšlíte nebo ne? Asi tak, že vám zadělají počítač různými spywary a tak. Nic jiného mně nenapadá

Ano, při registraci jsou nastavena tato pravidla, a proč by nemohla být, nechceš, tak se neregistruj, mít tvé jméno je normální, datum narození je už trošku diskutabilní, ale kolik lidí jej poskytlo třeba icq, že ;) Nevidím v tom problém... A o těch spywarech, to snad nemyslíš vážně...samozřejmě že oni nebudou nijak aktivně žádné takové věci zkoušet, je to ochranné sdělení, aby si nemohlo milión lidí založit profil Václav Klaus apod. A je to dobře že to tam je, vznikají tam stránky které nemají potřebná práva, vím to z první ruky, a vím jak se takové problémy řeší, a ano, pak je třeba mazat pokud někdo zakládá profily nebo stránky neoprávněně.


Na FB jsou prý nějaké aplikace. Např. virtuální obejmutí, hry aj. a to si prý uživatelé mezi sebou posílají. Když to otevřete, tak vám to hned začne prolézat váš profil a takhle si ukradnou vaše informace a pracují s nimi.

viz. můj první odstavec, aplikace nemusíš používat, anebo můžeš ale můžeš jim zakázat přístup k tvým datům...


Tak mi tedy řekněte, proč bych měla podporovat svojí účastí někoho, nebo něco, co krade moje vlastní údaje a kdo ví jestli jenom z profilu na FB a ne rovnou třeba i z mého PC.

to je už bez komentáře


Ostatně, pár takovýhle zajímavých článků o FB je na lupa.cz. Právě tam jsem totiž čerpala informace.

asi špatně, pokud bys četla třeba tyto 3 články, věděla bys víc...
lupa 1
lupa 2
lupa 3

Šířit o něm že krade data a viruje počítače, to mi připadá jak zprávy na tv nova, které zveličují úplně všechno, jen aby měli nějakou senzaci a zaujaly diváky.

Neříkám, že je facebook dokonalý, rozhodně má své mouchy, občas složité ovládání, a naopak si myslím, že je to docela dost nafouknutá bublina, a móda, to každopádně, nicméně pro firmy a instituce je to dobrý reklamní a informační kanál, pro uživatele poměrně mocný nástroj ke sdílení dat mezi přátely (ale nesmí se to přehánět samozřejmě)...ale proč sakra ne? když začínal internet také se objevili lidé kteří říkali že je k ničemu, že to nemůže nikdy takhle fungovat a že ho nebudou používat protože neví proč, a podívejte se co je z něho dnes ;)

A už mě to nebaví, dobrou noc :)
Strakatý pes, 24.08.2009 16:23:30
http://www.super.cz/bulvar/verte-neverte/33972-facebook-nici-vzt
ahy.html
Strakatý pes, 25.08.2009 07:54:22
xD A ještě jsem četl něco ve smyslu, že další ženu vyhodili, protože měla být na nemocenské, a ona místo toho "profejsbučila" celý den. xD
Dack Janiels, 28.08.2009 19:26:11
Chtěl bych dodat k tomu, že FB krade osobní data: asi ne FB sám, ale jsou společnosti které shromažďují data o osobách pro firmy a když si někdo zadá na FB své pravé jméno, je to zdroj. A ano, vážně si myslím, že se tam dostanou i když nemáte profil přístupný veřejnosti, ale jen přátelům. A takové společnosti existují, mám známého kterému to naopak pomohlo, sami se mu ozvali a má docela fajn práci.

Hele, a že nikdo nechodíte na Twitter? Ten se mi líbí :)

Pokud chcete vložit odpověď, musíte se přihlásit.
» narozeniny
rry [17], Cherry [15], Trashman [12], LeaMio99 [12], UBU BUBU [8], Czechspeare [4]
» řekli o sobě
Lusy řekla o MakiLayla :
Znám ji jen pár hodin a už vím, že je to skvělá osůbka, které můžu věřit a svěřit se jí.. Je to prostě skvělá kamarádka
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming