přidáno 07.08.2024
hodnoceno 7
čteno 107(12)
posláno 0
Altair, Vega, Deneb
letní trojúhelník jistý

To jsou tak skvělý, moudrý a pestrý myšlenky
že utíkají rychleji než přesmažeňák
fetka ve fitku, král Láva, houskovej hřebík
říkaj, koukej se kolem sebe
v nitru nic, venku vše, zapal si
příteli z Babylonu, jó
trávoví kámoši
Trangoši v langoši
haha, magore ze základky
jak se máš?
peníze, láska, starosti, cesty, nezáchranný vesty..

..poťouchlými přitroublým gesty, pošťuchuješ vpřed symbol štěstí, díky za péči, však ty řeči, musí být k věci, né jak v kleci, přemýšlet o smyslu reality, na to naštěstí není vráska, letí to, děti ze smetí hurikán nasává, z favely do Beverly Hills, symbol celosvětového objetí, víly u Mže, prolomení zranitelnosti, tančíš od půl pasu nahý u ohně, sám jak lev, jak Vémola, jak Charlotte Štiková ztracená, Mirai bez citu v čelisti, Marka Rybin na pár měsíců vyplá, Hajíček rozšlehanej povstal z vajec, Anna K na dně, Anna Slováčková dělá víc než může, ahoj, pozdravuj slunečnice, oheň je fajn. Zítra léčit dítě se zaseklým krkem. HOW? CRP OK, bubínek klidný, výsledky z výtěru z krku zítra volat po dvanácté, rozhodne se o osudu Světa, sorry. V pondělí odlet. Imunito, bojuj!!!
přidáno 12.08.2024 - 15:31
Ochotná spolužačka je studentovo zlato. Byl tam v pátek, ale já až v sobotu.
přidáno 12.08.2024 - 14:54
Neu: Ne, až na ostrově, spolužačka mi pomohla. Pak ještě párkrát. Taky jsem jednu prstil na římse okna márnice, tudíž se nechám rozprášit, na Třemšíně na kamenné moře, ale to už K. ví. Na Veveří jsem v únoru akorát zabouchal na zamčenou bránu a jeli jsme pryč. Nebyl tam v sobotu náhodou i Danda Landa?
přidáno 12.08.2024 - 09:59
Přišel's o panictví na trajektu ? To je cool. Já se jednou šmajchloval ve Vatikánu, na takovým malým penzionku. A ráno mi ta holka řekla, že není z Itálie, ale z Turecka. Od té doby mám pocit, že mě do nebe nepustí. Ale já tam stejně nikdy nechtěl. V sobotu jsem byl na Lucii na Veveří a tak tuším, že bude svítit jenom Ohé-eň.
přidáno 11.08.2024 - 13:24
gajda: V prosinci jsem byl na dvojkoncertě Kurtyzánů a Krucipüsku, vše šlapalo. No a letos Hájíčka seškrabali ze silnice a Vartecký se zbláznil. A moje oblíbená zpěvačka z Gaii Mesiah vypustila celý léto a nikdo neví proč. Jako hrůza, mít v díle Charlotte Štikovou a Vémolu. Moc trávy u toho ohně bylo. Jsem si dával týden uvolňujících večerů. Je to spíš deníkový zápisek.
přidáno 11.08.2024 - 13:13
Neu: Zítra odlet. Ke špičce holínky, naproti Stromboli, Santa Domenica pod Tropeou. Prostě na pravý frappé. Dítko už je ok. Na 14 dní, jezdí tam vlaky, tak se nebudem válet u bazénu. V Itálii jsem byl akorát v Dolomitech, kde jsme lezli černou feratu s krosnou bez vybavení, spodem to nešlo projít kvůli sněhu a pak Kačka sjela nedobrovolně ledovec na Marmoládě po zadku. Párkrát nám za ten náš vztah o kejhák asi šlo. Ale jako krásný hory. No a pak jsem jel onehdá na střední z Itošky na Korsiku trajektem a tam sem pak přišel o panictví. S Bárou. Atd.
přidáno 09.08.2024 - 16:24
Včera jsme si s Luckou (casa.de.locos) sedli v Ostravě na kafe (a pak na zmrzku) a jen tak mezi řečí načrtli psychoanalytické motivy tvojí tvorby. No a vzešlo z toho, že ten Homérův metastázující duchozpytný pratext, který se v určitém okamžiku vysolí do psaneckých stránek reakci žádá nežádá. Že v těch všech slovech je cosi jako otázka, zda ten, co to čte, najde taky sebe (podle mě, jen někdy). Jako babylonská věž - nedostavěná, spletitá, zmatená, ohromující (rozhodně stínem který vrhá).

A všechny ty literární bonbonky všech naivních nováčků a nováčkyň chladnou ve stínu téhle věže. Energie se vytrácí kamsi do prostoru. Možná proto jsou v posledních letech bouřky tak silné.
přidáno 08.08.2024 - 13:20
Houskovej hřebík je super. Kam máte jet ?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Léto : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nedotaženost vládne
Předchozí dílo autora : Čistej perník

» narozeniny
Helee [14], Lixandra [12], Martenin [12], plavoc [11], kofinonpoet [11], Oiniké [9], Debie [9], archibald [7], Fatr [2]
» řekli o sobě
Umouněnka řekla o Sucháč :
Vděčím Ti za mnohé... Slova to nepopíší, ale až jednou budu držet své první poetické dílo v rukou, vždy budu s vděčností vzpomínat na člověka, který mi dal pocit, že někam patřím a zavedl mne k lidem, kteří mi pomohli zrovna tak. Bez Tebe a Tvé sbírky by nebylo mnoho světla, které mne táhne nahoru a nutí mne být lepším člověkem. Děkuji a nechť se naše cesty i nadále kříží. :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming