přidáno 01.08.2024
hodnoceno 3
čteno 70(8)
posláno 0
Povedz mi čo chceš. Nepoviem. Ukážem ti to. Budeš len ticho. Nič nepovieš, nič neurobíš.
Opri sa. Chrbtom. Pokrč nohu o stenu. Ruky do kapsy, palce von. Bunda rozopnutá. Chlapský postoj.
Postavím sa oproti nemu. Pozerám, aký je krásny. Dokonalý muž. Pomaly sa k nemu začnem približovať. Krok za krokom. Pozerám mu do očí. Som blízko, nebezpečne blízko. Ani sa nepohne. Len pozerá a čaká čo bude ďalej. Ešte jeden krok k nemu a takmer sa ho dotýkam celým telom. Pokročím ešte trochu, moja noha medzi jeho nohami. Pomaly sa nakláňam k jeho tvári, akoby som ho chcela pobozkať. Pery mám pootvorené, priblížim sa k tým jeho. Je neskutočne ťažké ho nepobozkať. Dotknem sa jemne jeho tváre lícom a zašepkám mu do ucha " chcem ťa". Jemne ho pobozkám na ucho, prstami prejdem po zápästí. Len tak ako vánok. Opäť pomaly odstúpim a opriem sa o stenu. Čakám jeho reakciu. Je ticho ako sľúbil. Ale niečo sa zmenilo. Pochopil. Len neviem, či je to pre mňa dobre. Stále mlčí a ja sa začínam báť. Zrazu sa začne ku mne približovať. V čiernom oblečení ako panter na love. Je nebezpečný, tajomný a nádherný. Jeho oči sú hlboké, vážne. Chytí ma za ruku, prepletie prsty s mojimi, nakloní sa ku mne a pošepká " chcem ťa ".
přidáno 05.08.2024 - 09:54
Fascinujúce.
přidáno 03.08.2024 - 11:29
No tiež by som to chcela zažiť. Je to fantázia len.
přidáno 02.08.2024 - 17:29
Co napsat? Snad jen závidím.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
XXX : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : XXX
Předchozí dílo autora : XXX

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming