přidáno 03.06.2024
hodnoceno 10
čteno 117(18)
posláno 0
Nic není jasný
proč dát si další
cigaretu do kterých se tak lehce padá
rázně zpět
rudý kmet, zvadlý květ
arion rufus po záplavách
sežral nám dýni i s naviákem
hrachu se ten cizák nedotkne
gringo gramlavý
nač dalśí pivo

Omrdat rašeliník
oddat se upírům
hitler bez kníru
milej jak maliník

Nevalná kvalita díla složeného za minutu
utrhla mu ruku
lačnost pyje
mezi řádky proniká
textura pratura
zdravotní panika
dendrodebil na výletě
realitě uniká
druhá ruka teď dveře odmyká
snad páteř srovná lyrika
přidáno 06.06.2024 - 23:32
Leslie: Sedel jsem takhle po praci mimo domov a premyslel, vysledek je, ze me tato trasen zachranila od piva a cigarety. Byl jsem polokurak, pak nic, a ted jsem jich tak deset za tyden mel. Vietnamky se prestaly bat. Jedno jsem dal k v Sarecke slati, v prvni zone NPS, tam nemelo co chytnout. A bylo po destich. Proste jsme s kolegou dali po praci brko, takze uz jsem byl dost a tlacil bych do sebe zbytecne sracky. Uz nebyla chut. Ta pradavna otazka, dat si jeste jedno, nebo jit spat. Jako ted. Ale ted uz jsem doma, v lepsim stavu. Takze oteviram druhy svezi vanek Proudu, ma jen 3,9 procent. A budes tu mit elaborat na pul hodiny. Proste klid, vsichni spi, zitra volno, pak hardcore rodinna dovolena v Oparnu a okoli. No volno, vsechno sbalit do jedny krosny. A v sobotu v sedm odjezd tou bezpecnou dopravou. Ale tim jsem se odklonil od vysvetlovani tohoto dila. No, pak je tam ta zahrada, pak gringo. To čtyřverší uprostřed nechám bez komentáře, to je fakt hnůj, který obhajuje první řádek třetí strofy, že je to vlastne slozeny na jeden zatah, ze je to uplny nic. Nebo je to o tom, ze se da za minutu stvorit clovek? Kdo vi. Zbytek je o onanii, frustraci, o skotskem nahornim skotu, o vyhreznuti plotynky, o me, ze nevim jestli jsem dobre zmeril vysky prorostlych buku, o excitovanych stavech, o utrzene ruce od honeni, o prasku, ktery je i na uzkosti, ktery byl predepsan na utlaceny nerv. To vis, jak ted clovek muze vkladat jen jedno dilo tydne, tak ma cas odpovidat lidem. Hele furt to jsou slovni prujmy, co se daji ruzne vysvetlit. Proste to na me prijde, neco napisu a rano si rikam, Jezis, co tam presne bylo, to zas musela byt nejaka pitchovina, to musim smazat. Jenze jak jsem v anonymite, tak je mi to pak vlastne jedno. A pak kdyz prileti pozitivni, nebo i klidne neutralni ci jizlivy komentar, tak to psani melo smysl. Proste jak by pravil kekebreke, kravina sepsana cestou ze zachoda do koupelny. A ze tu tech kravin mam. Diky moc, suerte.
přidáno 06.06.2024 - 22:58
Sasanka: Psat ti o Kacky zadech by bylo asi moc intimni. Ale uz chodi, byl to masakroidni kveten. Takze jakoby nebyl:-#
přidáno 06.06.2024 - 22:46
LadyLoba: Hokajdooo, tudiz nepuvodni asi jako bolsevnik a jelen sika. Ze seminka, krehoucke listky mela. No a hrachu se fakt ani nedotkli. Je to kravina napsana za dve minuty na Gerlove Huti, kde strasi mrtvej ucitel, mozna si to nekdy prectu zpetne, ale nevim.
přidáno 06.06.2024 - 22:42
Trochublázen: To zni jako megapochvala, tak diky. Kurzy leda online, anebo s jednotlivcem v hospode. Nedokazu prezentovat naživo. Nebo nevim, ale rekl bych, ze na tom nejsem lepe, nez jako zacek ve skole. Zkouseni pred tabuli, totalne jsem vzdycky zrudnul. Kurz tvurciho psani jsem nikdy nevidel, proste bych jim rekl, pis, co citis a bud to v tobe je, nebo ne. Klise. A pak to bud vytisknes, nebo shnijes v Kremikovem nebi. Pisu vetsinou svoji blizky budoucnosti. To jsou zvasty, co. Par svych zdejsich basni jsem si vytisknul a nikomu je neukazal.
přidáno 06.06.2024 - 22:33
gajda: S větším pyjem se líp hraje.
přidáno 06.06.2024 - 21:47
možná ze je to tím, že dýně je vlastně taky nepůvodní v naších končinách ... i když již pár stovek let ...
přidáno 06.06.2024 - 09:34
Baví mě tvoje nekonečná zásoba neotřelých slov a ještě neobvyklejších spojení v kombinaci s naprosto nulovým filtrem. Ne vždy rozumím, ale vždycky to něco zanechá.
přidáno 04.06.2024 - 10:08
Jojo, pyj mezi řádky asi jako člunek ve stavu. Jako ryba ve vlnách. S větším člunkem se líp tká, s větším pyjem se líp pracuje?
přidáno 04.06.2024 - 06:29
Snad... mám seklý záda a i když mi je tvůj text zázračně nenarovnal, přemítání nad slovem dendrodebil je docela zábava. Pyjem mezi řádky, mno to asi doslova :)
přidáno 04.06.2024 - 00:19
měl bys pořádat kurzy tvůrčího psaní

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Snad : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Kulatiny random týpka
Předchozí dílo autora : Fisura

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming