31.05.2024 7 197(15) 0 |
Před Katedrálou v Rouen sním o letmých polibcích.
/na víčka a do vlasů/
Mezi Lekníny unáším se do tvé náruče.
/nenávratně/
V místnosti plný obrazů bych na tebe pořád zírala.
/koutkem pravýho oka/
Mezi Monetem a Manetem ty budeš vždycky Renoir.
/zalitý sluneční žlutí/
/na víčka a do vlasů/
Mezi Lekníny unáším se do tvé náruče.
/nenávratně/
V místnosti plný obrazů bych na tebe pořád zírala.
/koutkem pravýho oka/
Mezi Monetem a Manetem ty budeš vždycky Renoir.
/zalitý sluneční žlutí/
08.06.2024 - 08:52
kleirin : katedrály jsou většinou mistrovská architektonická díla, a je to zároveň vyjádření člověka k Bohu. Pokora bohužel dnes chybí. Ještě jednou díky.
03.06.2024 - 20:18
denisa: K čemu všemu může sloužit katedrála? K pokání, kontemplaci, kochání…
03.06.2024 - 13:28
k čemu asi slouží katedrála ? .) no nic celkem zajímavé básnicky, ale nic origoš, což nevadí, dnes je těžké vymyslet něco nového, vše tu už bylo .)
03.06.2024 - 07:23
kleirin : katedrála je nádherná a odrazila se v mnoha obrazech, ale i inspirovala Gustava Flauberta, který se tam narodil. Děkuji.
31.05.2024 - 10:18
gajda: Musée D’orsay pokud se nepletu, tak tam jsou a jestli se pletu, tak za to může kunsthistorik ve mně, který se se všemi díly setkal podrobně a má pocit, že je zná.
31.05.2024 - 09:46
Líbí se mi to. Bylas někdy v Rouenu, nebo ses jen zasnila nad obrazem katedrály někde v knize? Protože všechny ty obrazy známe, ale jejich vzory jsou dostupné i naživo.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Liss Durman řekla o Adrianne Nesser :Skvělej člověk, kterej nikdy nezklame!! Je s ní prdel.. Kdo nezažije, nepochopí! Chybíš mi, ty i ten zbytek supr lidiček ze třídy...!