21.10.2022 7 452(16) 0 |
Dráty vysokého napětí
křižují
babské vlasy.
Pošmourná obloha -
jen na asfaltu rozježděné
jeřabiny.
Dnes zavřeno -
číšnice si nahlíží
do výstřihu.
Jez na Volyňce -
vstříc plovoucím listům
vyskakují rybičky.
křižují
babské vlasy.
Pošmourná obloha -
jen na asfaltu rozježděné
jeřabiny.
Dnes zavřeno -
číšnice si nahlíží
do výstřihu.
Jez na Volyňce -
vstříc plovoucím listům
vyskakují rybičky.
25.10.2022 - 10:23
borovice: Bylo to rozkošné dívat se na ni, jak se prohlíží, jak si i ručkou pomáhá, aby lépe viděla, a jak své tělo miluje.
22.10.2022 - 06:01
Můra73: Asi ano, je to senrjú, odpozorováno na Kubově Huti, kam jsem vyjel na kole namáhavě z Horní Vltavice. Bufet měl zavřeno, ale číšnice se nade mnou slitovala a natočila mi pivo. Pak seděla a zevrubně si prohlížela dekolt, povytahovala si výstřih zjevně potěšena kvalitou svých vnad.
22.10.2022 - 05:58
Gora: Babské vlasy, jinak babí léto, pavučinky, které unáší zářijový vítr. Jsou nadýchané, lehoučké v kontrastu k nataženým drátům vysokého napětí. Také u jeřabin jde o kontrast mezi šedou nevýraznou oblohou a rudými fleky na asfaltu. ... Ano, to "vstříc" může se objevit na konci druhého verše.
21.10.2022 - 23:28
Opět přemítám nad "babskými vlasy" - je to tajemné haiku, jak o nich psala Můrka /?/.
Druhé je hezky zvukomalebné, což "zjemňuje" jeho stesk.
Třetí vidím jako vtipně erotické senrju, spojitost domýšlím.
U posledního bych viděla krom působivého obrázku, kterým jez pokaždé je, možnost přehodit slovo vstříc na konec druhého verše, bylo by veselejší.
Druhé je hezky zvukomalebné, což "zjemňuje" jeho stesk.
Třetí vidím jako vtipně erotické senrju, spojitost domýšlím.
U posledního bych viděla krom působivého obrázku, kterým jez pokaždé je, možnost přehodit slovo vstříc na konec druhého verše, bylo by veselejší.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
10 - 13 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : 14 - 15
Předchozí dílo autora : 7 - 9
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Angelon [17], Zoe [14], Vavrys [13], Jaruska [12], Deer [10], Leonn [3], Dalmet [3], rebarbora [2]» řekli o sobě
zamilovana do nezamilovane doby řekla o Delivery :Mám ráda její názory. Mám ráda její tvorbu. Kdysi jsme si hodně psaly.. a přestože jsem ji nikdy neznala.... říkaly jsme si různý věci... myslím, že bude hodně... hodně...dobrej člověk ;)