pár letních kousků, tak snad jsou v těhle hicech dovařené
25.07.2022 11 582(18) 0 |
Zapršelo
v popelníku plavou
špačci
Výchova ptáčat
andulkám na klec kálí
mladé vlaštovky
v popelníku plavou
špačci
Výchova ptáčat
andulkám na klec kálí
mladé vlaštovky
11.10.2022 - 19:25
Podle mě když se jedná o špačky cigaret, měly by být vždy neživotné, takže ne špačci, ale špačky - IJP sice uvádí obojí tvar (životný i neživotný), ale mě se to nezdá, jak to vidíte ostatní?
29.07.2022 - 14:52
borovice: díky za koment. Přemýšlím o posunu prvního haiku do - kdy. Zarazil jsem se u "" zapršelo "". Je to jen zajímavost, ale jak mohu vědět, že zapršelo, když jsem nebyl přítomen. Ráno když jsem viděl plavat špačky v popelníku už zase svítilo slunce. Není to náhodou už vlastní hodnocení situace, což by v haiku být nemělo?
26.07.2022 - 14:31
Téma prvního je založeno na mnohovýznamnosti českého jazyka. V kontextu s druhým textem. Každopádně i bez vnější atrakce je text vypovídající, ukazuje mi danou situaci. Možná ji ještě zpřítomnit, posunout děj na místo, kdy pozoruji, že se hladina zvedá?...
Druhý námět je taky hodně zajímavý. V kontrastu svobodné vlaštovičky a nesvobodné andulky v kleci, přestože větrané na balkoně či nějakém místě před domem.
Druhý námět je taky hodně zajímavý. V kontrastu svobodné vlaštovičky a nesvobodné andulky v kleci, přestože větrané na balkoně či nějakém místě před domem.
25.07.2022 - 15:20
První je vtipné napsané ve free form minimalismu. Druhé co třeba takhle:
vylétly z hnízda –
mladé vlaštovky kálí
andulkám na klec
Byli jsme jiní na prahu dospělosti? Kálely jsme na klece.
vylétly z hnízda –
mladé vlaštovky kálí
andulkám na klec
Byli jsme jiní na prahu dospělosti? Kálely jsme na klece.
25.07.2022 - 10:50
První mi přijde VELMI dobré a vtipné, u druhého bych pozměnila první verš, ta výchova je dle mne celkem hodnotící slovo... a i ve free formě bych se myslím bez první řádky obešla zcela, jinak fajn dílka.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
^25722 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Smysl
Předchozí dílo autora : Po trumpetě