Cesta po níž lze kráčet není věčná cesta.
Lao-c'
29.05.2022 8 519(16) 0 |
Zarostlá cesta –
na lípě cár plakátu
Odyssea
na lípě cár plakátu
Odyssea
18.11.2022 - 16:58
Gora: Jo i já si myslím, že se to povedlo. Ono je to smyšlené tak napůl, takové místo kde visí zbytky plakátů bigbeatových tancovaček znám. Dík.
18.11.2022 - 16:25
Kdybys nepřiznal, že je dílko dílem tvé fantazie, nepoznala bych, zdá se autentické. I tak je to dobré...
17.06.2022 - 15:09
snake_01: Přiznávám je to smyšlené. Odyssea je legendární skupina tancovačkového bigbeatu, který zažíval největší slávu koncem 80 tých let. Ty kapely jinde hrát nemohly, spolu s publikem vytvořili vlastní kulturu s osobitou atmosferou. Ještě dnes hrají, ještě se věší plakáty, ze kterých zůstávají cáry. Tím cárem jsem chtěl vyjádřit nostalgii a v jiné vrstvě jsem využil názvu odyssea (dlouhá pouť) ve smyslu životní cesty. Díky moc.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zarostlá cesta : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Volantem
Předchozí dílo autora : Prásk!
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Sokolička řekla o Adrianne Nesser :Pro mě hodně zvláštní a silná slečna... Její básničky mě vždycky něčím dostanou a proto je ráda čtu. Adrianne, jsem ráda, že jsem ti mohla trochu nakouknout do duše, buď přesně taková, jaká chceš bejt! (Protože to jsi ty...)