08.06.2008 12 1317(41) 0 |
prvni
DOTEK
obycejne
lidska
vasen
miluju
dopredu
DOTEK
obycejne
lidska
vasen
miluju
dopredu
14.06.2008 - 16:09
musela jsem nad tím dlouho přemýšlet, i když je to vlastně tak prostý...samozřejmě ne obsahem, jen ta forma mě asi zmátla. myslím, že to říká mnohem víc, než na co to vypadá;-) dobrý, jako vždy..
08.06.2008 - 22:22
Mě tyhle věci moc neoslovují. To neznamená, že by to bylo špatné, jen naše světy se nějak neprotnuly. Možná příště.
08.06.2008 - 22:05
Těch 7 slov na mě nějak moc nepůsobí jako celek... Jednotlivě ano, ale provázaně ne... Možná jsem přízemní, ale postrádám smysl. Dávám ale body posledním dvěma slovům, ta mě zaujala.:o)
08.06.2008 - 21:53
krasny krasny krasny
nemam slov k obsahu.. proste krasny jemny vasnivy
a forma se mi taky libi!..styl pisma..uplne..ty slova tak vnimam..tak jaks je napsala..
kdo bude rikat ze je to preplacany, ten to neciti..kazdej ten styl tam ma svoje misto..
(ty mi pak rikej zes eco zkousela psat a ze to neslo:D:-))
nemam slov k obsahu.. proste krasny jemny vasnivy
a forma se mi taky libi!..styl pisma..uplne..ty slova tak vnimam..tak jaks je napsala..
kdo bude rikat ze je to preplacany, ten to neciti..kazdej ten styl tam ma svoje misto..
(ty mi pak rikej zes eco zkousela psat a ze to neslo:D:-))
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
862008 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : vyrobekosobnihygieny
Předchozí dílo autora : podminujitvar/chraniobsah