klajmat čendž iz rýl! však uvidíte, až dáte za škopek dabl...
24.10.2018 2 1212(7) 0 |
Losy setři
a pomalu šetři,
utáhni opasek.
Neujme se osivo
a nebude na pivo,
blbej kalousek...
(kalousek je bájný zavšemohoucí tvor, který je běžnou součástí českého sousedského folklóru, někteří však dodnes věří v jeho skutečnost - pozn.aut.)
(hloubal jsem, jak básničku kategorizovat - nabízelo se zjevné "hororové, strach", "nemoc, smrt" či vlažnější "smutné", uvědomil jsem si však, že báseň se zabývá především ohrožením jednoho z našich vlasteneckých pokladů... - pozn.aut.2.)
a pomalu šetři,
utáhni opasek.
Neujme se osivo
a nebude na pivo,
blbej kalousek...
(kalousek je bájný zavšemohoucí tvor, který je běžnou součástí českého sousedského folklóru, někteří však dodnes věří v jeho skutečnost - pozn.aut.)
(hloubal jsem, jak básničku kategorizovat - nabízelo se zjevné "hororové, strach", "nemoc, smrt" či vlažnější "smutné", uvědomil jsem si však, že báseň se zabývá především ohrožením jednoho z našich vlasteneckých pokladů... - pozn.aut.2.)
Poslední soud(ek) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Předchozí dílo autora : Všude kolem nás, tenčí než vlas.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o Lizzzie :Lizz znam uz z literu. pise kouzelnou, originalni poezii. a tady patri mezi moje nejoblibenejsi lidi ;-)