úterní dávka patosu, nahraná volšovýma rukama a pochrchlávající zvukovkou.
10.10.2017 33 1637(30) 0 |
|
Po tváři slunce
škrábe tě prstů bříšky
Kam běžíš, léto
semínka pampelišky
padají z výšky
Sotva se dozvíš
co bude v které chvíli
Láska jak štěně
honí se za motýly
Nešetří síly
Lidé se mění
tak jak se mění doba
Kdo křídla nemá
ptákům se nepodobá
Známe to oba
Někdy to bolí
to se tak prostě stává
I život stárne
poštolko třepotavá
Víš, marná sláva
I když už vidíš
co leží za obrazem
nedej jak tráva
spálit se prvním mrazem
Vrať se zas na zem
Jablka zrají
a v listí zlatorudém
bůhvíproč vlastně
láteřit nad osudem
Ještě tu budem
03.06.2018 - 11:42
DDD: A víš, že jsem podobnou odpověď čekala? :-D Děkuji ;-) Já už nehraju skoro vůbec, takže by se mi už asi těžko odvozovaly noty podle zvuku. Především teda levá ruka :-D Ale třeba se k tomu na starý kolena vrátim...
Každopádně ji mam v záložce, tak uvidíme ;-)
Každopádně ji mam v záložce, tak uvidíme ;-)
03.06.2018 - 11:09
Zamila: Moc dík, to mě fakt těší :-) No - tu mezihru mám samozřejmě víceméně vymyšlenou - tak, abych ji hrál pokaždé plus mínus stejně. Ale nosím ji jen v hlavě. S těma notama - jsem příliš línej na to, abych se s nimi psal a příliš velkej bordelář, abych je pak ještě někdy našel, nebo si je s sebou někam vzal. Hlavu, tu většinou mívám tak nějak po ruce :-)
03.06.2018 - 10:31
Úchvatná melodie...! Máš pro mě alespoň v tomhle případě noty, nebo jsi zase improvizoval? :-D Fakt luxusní.
A verše taky krásný. I když bych se klidně obešla bez každého pátého verše, nebo bych ho asi zpívala s větší odmlkou, zní mi tam pak moc rychle. Ale jinak bezva :-) Tady si zkrátka skoro vždycky přijdu na svý :-)
A verše taky krásný. I když bych se klidně obešla bez každého pátého verše, nebo bych ho asi zpívala s větší odmlkou, zní mi tam pak moc rychle. Ale jinak bezva :-) Tady si zkrátka skoro vždycky přijdu na svý :-)
26.02.2018 - 06:57
jo_: Jsem moc rád, že se ti líbí. Mistr ale celkem určitě nejsem :-) ...a díky moc za nakouknutí :-)
25.02.2018 - 20:25
tedy mistře... skládám hlubokou a uctivou poklonu! parádní kousek, poslouchám se zatajeným dechem...
08.11.2017 - 12:15
Nikytu: Jsem moc rád, že se ti líbí. Co vím, u výrazu, o kterém píšeš, jsou možné tři varianty: bůh ví proč, bůhví proč i bůhvíproč. To poslední mi tam prostě nějak pasuje nejvíc :-) A díky za návštěvu :-)
07.11.2017 - 17:21
Hezky plyne, líbí se mi.
Jen v předposlední sloce "bůhvíproč" by asi mělo být odděleně. ;-) Jinak ale dobrá práce.
Jen v předposlední sloce "bůhvíproč" by asi mělo být odděleně. ;-) Jinak ale dobrá práce.
19.10.2017 - 11:47
Vracím se sem po delší době a první co čtu a poslouchám je nádherná kombinace. Budu mít asi vysoká očekávání při dalším čtení, nasadil jsi vysokou laťku. :-) Příjemný zážitek
16.10.2017 - 07:53
loner: No, nevím, jestli poeta, ale nenapravitelnej jsem určitě. Je dobře, že ses ukázal. Dík :-)
14.10.2017 - 22:50
DDD: ty jsi proste nenapravitelnej poeta. A drzi te to dost dlouho. A to je dobre ...
12.10.2017 - 06:47
Yana: Díky moc. Btw - já už těch období bez psaní měl taky dost. Ona jsou vlastně dost potřeba. Člověk musí něco nažít, aby pak měl co zpracovávat. Cucání z prstu nemá cenu :-)
12.10.2017 - 06:42
ŽblaBuňka: Já bych opravdu rád, ale vážně to nešlo. Oslava třicetin kapely bývá jen jednou za třicet let :-)
11.10.2017 - 13:49
Jasně že budem...opravdu melancholické, ale konec mi vyloudil úsměv na tváři, dík za něj, a taky za ten klavír, i mně se moc líbí, jinak také nacházím v tvé tvorbě určitou změnu, ale asi jako máme různá životní období, tak i tvorba se mění, já třeba teď nepíšu nic, ale nevadí mi to
11.10.2017 - 12:45
Rezavá Plechovka: Jsem moc rád, že si to myslíš. Já se to teď po sobě teprve učím hrát :-) Díky :-)
10.10.2017 - 22:02
Yasmin: No, zrovna na ten klavír dvakrát pyšnej nejsem. Strašně se mi motaj prsty. Ale nechtělo se mi čekat, až se to sám po sobě naučím hrát :-) I když stejně budu muset.
Jsem moc rád, že se ti líbila :-)
Jsem moc rád, že se ti líbila :-)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Poštolčí : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Svobodná
Předchozí dílo autora : Vyšlapaná
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» řekli o sobě
milancholik řekl o Sokolička :Jedna z prvních, kteří mě tu svými díly zaujaly. A zájem o její díla i ji samotnou trvá... Osoba, které se můžu svěřit se vším, jedna z múz.. Nikdy jsem nečekal, že bych mohl někoho tak skvělého poznat přes internet. Moc si ji vážím.