29.06.2017 10 1248(23) 0 |
Tiché vzpomínky
slábnou a zapadají za kotouč krvavého západu
ta krev, to budou silné větry!
a taky krupobití (slz)
ale možná i duha
jen když se zlomí o touhu zamčeného srdce.
Zapomínám
jako stařena pro kterou je demence největším strašákem...
slábnou a zapadají za kotouč krvavého západu
ta krev, to budou silné větry!
a taky krupobití (slz)
ale možná i duha
jen když se zlomí o touhu zamčeného srdce.
Zapomínám
jako stařena pro kterou je demence největším strašákem...
04.07.2017 - 18:33
Oslovila mě a i já jsem ráda, že tě vidím a mám čest číst. Mám tě v oblíbených,a tak i když sem chodím jen poskrovnu,tebe mi červená ohlásila hned : je tu někdo s mojí krevní skupinou.
04.07.2017 - 17:10
Zamila: Yana: shane: korálek: kmotrov: casa.de.locos: Amelie M.: Ahoj, děkuji všem za komentář, jen jsem zkusila, zda jsem nezapomněla básnit a asi to nelze! Stejné, jako když se někdo naučí jezdit na kole, nebo plavat :-)
Naděje? Ano, duha vzniká, když se lomí paprsek na kapkách - a možná i tak, že se kapky slz zlomí o touhu zamčeného srdce.
Naděje? Ano, duha vzniká, když se lomí paprsek na kapkách - a možná i tak, že se kapky slz zlomí o touhu zamčeného srdce.
03.07.2017 - 15:14
ti nevím, ale já v tom vidím i přes přítomnou bolest, naději.... a tebe tu vidím ještě raději :-) pěkná věc......
03.07.2017 - 14:24
Napřed jsem se musela vzpamatovat ze šoku, že Taron vložila dílo :-D Pak jsem se sem (po srazu) vrátila, básničku si prvně přečetla a koukám, že je úžasně barevná, citlivá, upřímná a křehká - jako Ty v mých polozapomenutých představách... :-)
30.06.2017 - 18:59
Kdepak ses nám tak dlouho toulala, plavá kočičko? A proč píšeš tak smutně? Srdce je třeba odemknout tomu, co je kolem nás krásné (a věř mi, není toho málo, pokud se umíš a chceš dívat!) Jinak budiž vítána zpět...:-)))
30.06.2017 - 11:53
Naše stará dobrá taron je zpět? Kéž by i když smutně. Zapomenout je někdy moc bolavé, když je na co vzpomínat a hlavně ve vzpomínkách často zůstává právě to duhové :-)
29.06.2017 - 19:51
Vítej zpět! (Tady Cvokhauz)
Báseň se mi líbí, i když vyznívá smutně..
Báseň se mi líbí, i když vyznívá smutně..
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Duha : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : V tajnosti
Předchozí dílo autora : Přes to nejede vlak
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Sucháč řekl o Makyna :Vycházející hvězda české poezie... Pokud se odvážíš a vydáš sbírku (a dáš mi vědět, že se tak stalo:-)), budu určitě mezi prvními, kdo si ji koupí... :-)