Poslední z Literu, dále budeme nabízet jen novinky...:o)
18.05.2008 9 1627(35) 0 |
Voníš...
Po utrženém šeříku
(který jsem od tebe nikdy nedostala)
Voníš...
Po sedačkách v kůži
(i když je tvoje auto nemá)
Voníš...
Po slibech, které se plní
(přestože ty je splnit nedokážeš)
Voníš...
Po pošetilém přání
(to jediné mi totiž zůstalo)
Po utrženém šeříku
(který jsem od tebe nikdy nedostala)
Voníš...
Po sedačkách v kůži
(i když je tvoje auto nemá)
Voníš...
Po slibech, které se plní
(přestože ty je splnit nedokážeš)
Voníš...
Po pošetilém přání
(to jediné mi totiž zůstalo)
28.08.2008 - 15:17
marcel, tak tady ta me dostala..vazne snad az nakolena...
je krasna..dojemna.
boli
to o tech slibech..pak to prani.. vis, taky sme tohle zazila..
je krasna..dojemna.
boli
to o tech slibech..pak to prani.. vis, taky sme tohle zazila..
18.05.2008 - 22:34
Doufám, že tobě se (narozdíl ode mě) ta vůně stále líbí... Pro mě je spíš takovým oxidem uhelnatým.:o)
18.05.2008 - 22:32
puero již řekl, líp bych to sama neřekla, takže budu mlčet a snažit se zachytit zbytek vůně, která pomalu vyprchává z mého ( tvého?) pokoje a budu se snažit ji ochutnat jenom špičkou jazyka :-)))
18.05.2008 - 22:32
Páni, tohle je i můj nejdelší komentář od někoho.:o) Takovej rozbor jsem nečekala, ale děkuju za něj. Jsem nadšená z toho, že v těch pár řádcích někdo vidí to, co jsi právě popsal... Díky moc a moc.:o)
18.05.2008 - 22:28
je myšlenkově hluboká, senzuálně citlivá - parfumérovaná, dá se říci moderně pojatá, beru-li v potaz, že ne nutně se snaží o rým, přesto má stálou pravidelnost a čistotu, drží se myšlenky a je parádně dvojtvářná, kontrasty s závorkách ztrácejí svou neviditelnost o kterou se zpravidla závorky snaží, dokonce ty závorky křičí, jakoby šeptem co se neříká, byť je to žádoucí. Je nekonkrétně konkrétní: nabudí v člověku přesně tu vůni jíž popisuješ, byť ji v závorce zcela popřeš a čtenář si uvědomí, že ta vůně tady vlastně není. Že je falešná, stejně jako hlavní hrdina jemuž jsou ty verše jmenovány, vmeteny do obličeje. Jen ta poslední sloka mě uvedla v mírný šok. Došel jsem totiž k tomu, že celou tu básničku ještě více zpochybňuje. ...pffff, tohle je nejdélší komentář jaký jsem kdy komu napsal. Ale je o to upřímnější.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Voníš... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Rozhovor
Předchozí dílo autora : Slova pronesená do ticha
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» řekli o sobě
Singularis řekla o casa.de.locos :Velmi inteligentní osoba se širokým rozhledem. Její tvorba je postupně ovlivňována různými literárními (i neliterárními) inspiracemi. Dnes je (k mé radosti :-) ) cílem její tvorby sdělení.