Jako pokaždé na podzim. Trochu snivě, pocitově.
Zdravím po dlouhé době :-).
25.10.2016 17 1160(26) 0 |
Obloha klesla až k chodníku. Procházím po něm a přece jsem chvílí na zemi, chvíli v oblacích, šedých, mrazivých. Kroky nejde slyšet. Tepe to kolem, tap, tapy, tap. Všechno v tom zvuku zaniká. Slova, smích, pláč, dech. Tlukot srdce. Vše zmizelo. Je jen to věčné tap, tapy, tap. A věčná zima. Od úst nevychází pára, snad ani vzduch, ale žiju, hrudník se nadzvedává, vtahuje mlžný mrak, klesá a vyhání ho ven, na jazyku zůstává kovová pachuť. Stávám se součástí. Ledové krůpěje mi dopadají na tvář, čas od času je stírám. Jen ze zvyku. Mokro a chlad nevadí. Jsem a nejsem, pozemská, oblačná, jsem, nejsem, bez bolesti, rozbolavělá.
Chci dojít.
K moři. Tak jako řeka. Z pramene zrozená, z potoků živená, svoje i všech. Život i zkáza. Pradávná, budoucí.
Neohlížím se přes rameno. Na promočené ploty, šedivé omítky. Do bot teče mi. Trochu oblohy, trochu země. Jdu dál.
Chci dojít.
Tam, kde příboj se smísí s věčným tap, tapy, tap. Rozplynu se jako řeka v široké deltě.
Chci dojít.
K moři. Tak jako řeka. Z pramene zrozená, z potoků živená, svoje i všech. Život i zkáza. Pradávná, budoucí.
Neohlížím se přes rameno. Na promočené ploty, šedivé omítky. Do bot teče mi. Trochu oblohy, trochu země. Jdu dál.
Chci dojít.
Tam, kde příboj se smísí s věčným tap, tapy, tap. Rozplynu se jako řeka v široké deltě.
31.10.2016 - 21:10
shane: :-) Možná jen návštěva. Nikdy nevíš, kam vítr vílu zavane, jakými cestičkami chodí. Někdy to neví ani ona sama...
27.10.2016 - 12:05
Severak: :-) Děkuju. Mám za sebou podivné období. Nepíšu. Pomalu znovu začínám číst... a pak snad něco zase přijde a začnu pořádně psát...
26.10.2016 - 23:37
Moc dobré. Bylo by možná zajímavé tam ke konci dodat ještě více dramatična, ale i takhle se mi líbí.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Děšťová : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Jarní den
Předchozí dílo autora : Dům
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Sucháč řekl o Amelie M. :Kde se vzala, tu se vzala...a těch inspirací, co mi dala... :-)