tanika
přidáno 08.06.2016
hodnoceno 6
čteno 1108(8)
posláno 0
Obloha skoro
ráno, zahalená tak,
ako nevesta pri

sobáši, tesne predtým,
než vysloví svoje Á N O.



přidáno 09.06.2016 - 22:48
casa.de.locos: ;-)
přidáno 09.06.2016 - 17:29
slnečnica: To je dobře, pozitivita je důležitá :D
přidáno 09.06.2016 - 08:05
Ginnare: Ďakujem veľmi pekne za návštevu. :-)
přidáno 09.06.2016 - 08:04
casa.de.locos: Kedysi som sa o "Tanke" dočítala iba ako o "rozšírenom haiku", takže po informácii od Teba som si tanku vygooglila a máš samozrejme pravdu. Ďakujem za rozšírenie obzorov. ;) Súhlasím, že hmnla väčšinou pôsobí na človeka depresívne a páči sa mi Tvoj opis ohrdnutej nevesty. Ide o to, že v súčasnosti zažívam "svadobný maratón" a napočudovanie mám z neho zatiaľ len pozitívne emócie... :-)
přidáno 09.06.2016 - 06:46
a mě se to pozitivní naladění mlhy líbí :-)

jako malá jsem s prarodiči trávila prázdniny na chatě v Českém ráji. Občas sem měla to štěstí, že mě dědeček přibral do svého ranního rozjímání.
Vylezli jsme na protější stráň. Tu sluníčko pošimralo nejdříve. On měl pod paží deku a rádio. Ani nám nevadilo, že je tráva ještě vlhká a za zvuku tónů starých mistrů jsme jen tiše seděli a pozorovali probouzející krajinu, snídající srny a tu mlhu, kterou slunce pomalu upíjelo... Chjo... některé chvíle by tu měly být navěky...
Promiň, přepadla mě sentimentální nálada. Přeji pěkný den :-)
přidáno 08.06.2016 - 16:53
Tanka je to! 5/7/5-7/7!

Ale jinak jo, proč ne, až na to, že mlha mi spíš připomíná nevěstu, které ten její utekl a ona v to ráno sedí na schodech po depresivní noci a chce kafe. Ale taky asi záleží na to, jaká mlha to je, třeba ji máte na Slovensku jinou. A třeba už jsem zapomněla, jaká je doma.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Hmla : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Súhra prírody
Předchozí dílo autora : Babočka pávooká

» narozeniny
Angelon [17], Zoe [14], Vavrys [13], Jaruska [12], Deer [10], Leonn [3], Dalmet [3], rebarbora [2]
» řekli o sobě
dvakredencedekadence řekla o NoWiš :
jednou si zapálil ksicht, když se snažil hecnout vypití zapálenýho něčeho, co mělo přes 70% a když jsem to sfoukla, chutnalo to trochu jako karamel. prý se to pije brčkem, kámo! tak jsem ho uhasila. prasák, herečka a často mě překvapuje, jak produktivní vlastně je. člověk by to do něj ani neřekl. nejen, že má nulový morální zásady, ale dokáže si to ospravedlnit tak, že to dává smysl. nevím přesně na co má talent, ale má ho. mám tě ráda, bratře.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming