07.08.2017 - 22:58
kmotrov: komentář od casa mě upřímně těšil.. tak bezva, že jste se shodli :)
07.08.2017 - 21:35
Hm, strašák se doopravdy povedl!
Na haiku je odborník casa. Jsem rád, že se shodnem
Na haiku je odborník casa. Jsem rád, že se shodnem
16.03.2016 - 17:18
Nikytu: myšlenka v tom tvém mě zaujala, jen bych to možná ještě trošku poupravila :)
16.03.2016 - 10:26
Nedá se říci, že by to bylo špatné? Ale prd... Je to vyloženě dobré - nic míň. A kdo by snad potřeboval nějaký výklad: slepí začasté 'vidí' více než vidoucí, neb jejich vnitřní vidění neruší přemíra obrazů. Literatura je toho ostatně plná.
16.03.2016 - 00:45
Vnukla mi taky jednu polní:
Bobule prasklé
Strašák, díry v očích
Drzí dnes špačci
Jinak, moc se mi tam líbí ten oxymóron "pozorovat dírami v očích". :-)
Bobule prasklé
Strašák, díry v očích
Drzí dnes špačci
Jinak, moc se mi tam líbí ten oxymóron "pozorovat dírami v očích". :-)
16.03.2016 - 00:12
Nedá se říct, že by to bylo špatné, i když si moc neumím představit ty díry v očích, natož aby ty dířy něco pozorovali. Trošku to na mě působí až moc dosazeně, aby to stále bylo haiku. Ale i tak, jedno z těch lepších ;-) :-)
15.03.2016 - 23:20
Rozhodně bych neřekl, že je to špatné haiku… I když, můj názor ber s rezervou, já tomu prd rozumím :-)
15.03.2016 - 22:15
casa.de.locos: docela by mě zajímalo, jestli jsi četla i nějaká haiku českých autorů a co si o tom myslíš..
každopádně, ještě jednou díky za komentář.. :)
každopádně, ještě jednou díky za komentář.. :)
15.03.2016 - 22:10
Amelie M.: Jo, tak ten pocit znám, jazyky se mi pletou skoro každý den - ale někdy to není na škodu. Snaha poznat rozhodně je a ty prázdné oči mi připomněly jedno haiku od Kjošiho
Had se odplazil
jen oči co na mě upřel
zůstaly v trávě
které si s tím motivem taky hraje a ty oči posouvá ještě dál. Už se těším na nějaké další, příjemně jsi mě překvapila.
Had se odplazil
jen oči co na mě upřel
zůstaly v trávě
které si s tím motivem taky hraje a ty oči posouvá ještě dál. Už se těším na nějaké další, příjemně jsi mě překvapila.
15.03.2016 - 22:05
casa.de.locos: jako jo, učinila jsem pokus tam vnést něco z teorie o haiku.. tak jsem ráda, že je to poznat.. každopádně často už sama nevím, když se pokouším to psát, čí jsem..
díky :)
díky :)
15.03.2016 - 21:58
Amelie M.: Já se taky bála co to zase bude, ale hele, ono docela legitimní haiku, nakolik může být haiku v češtině :)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Strašák : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Z bláta do louže
Předchozí dílo autora : Ozvěny
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» nováčci
Eraso Holexa» narozeniny
slečna Lily [17], nevěrná [16], Alex07 [13], Tajemný [13], Máňa na koni [1]» řekli o sobě
Yana řekla o Sucháč :Realista, který se občas toulá v oblacích ( to je to první co mě napadne ). Vnímám, že má jasno, ale přesto tomu občas uniká a je mu dobře v tom rozervaném světě básníků, muzikantů, bohémů, a to se mi líbí. Vnímám, že stojí nohama pevně na zemi, ale rád se od země odpoutá. Píše básničky plné radosti ze života, z lásky, z lásky a obdivu k ženám. Ví své a když se občas přežene mráček, brzy ho nahradí sluníčko. A ještě si cením toho, že dokáže pochválit, povzbudit, ale i taktně zkritizovat. Sakra co napsat negativního??? Asi jen to, že ho vlastně vůbec neznám...