17.02.2016 21 1309(29) 0 |
Jako bych viděl ji
na malou chvíli
posbírat touhu řek
do odraných dlaní
a plaše z nich pít
...
Pak se zimou
po proudu
dala se na útěk
když chtěli ji
/ blázni /
utopit...
na malou chvíli
posbírat touhu řek
do odraných dlaní
a plaše z nich pít
...
Pak se zimou
po proudu
dala se na útěk
když chtěli ji
/ blázni /
utopit...
26.02.2016 - 17:51
loner: Děkuji za upřímný komentář :-) Rozumím, jak to myslíš. Pak by ale nebyl cítit ten důraz, který jsem do toho prvního řádku chtěl dát. Proto jsem ten slovosled použil takto neobvykle. Ale nasadil jsi mi brouka do hlavy, ještě nad tím popřemýšlím...
25.02.2016 - 22:47
Jo, hezky .... Jenom mi tam nejde prvni radek ... Je to umele tim slovosledem. Proste: Jako bych Ji videl ... I presto, ze potom nesedi ten rym. Ale cert to vem, je to pekny.
25.02.2016 - 17:27
Nikytu: Přemýšlím, co k Tvému komentáři napsat. Myslím, že jsi to vystihla moc hezky, netřeba k tomu asi nic víc dodávat. Děkuji moc za zastavení!
22.02.2016 - 23:45
Příjemná momentka, která dává prostor představit si cokoliv. Kdo je ona? Může být kýmkoliv. Někdy je fajn, když báseň nediktuje, co nebo koho konkrétně si mám představovat... :-) Třeba já si představuju touhu po svobodě, kterou každý máme ve svém srdci, a kterou si tam uchováváme, i když třeba pro okolí se musíme podřizovat. :-)
22.02.2016 - 23:30
DDD: Děkuju, toho si opravdu moc vážím... S velikostí písmenek se propříště polepším :-) tady má svůj určitý význam. Ale jsem si vědom toho, že se báseň kvůli tomu čte asi hůře.
22.02.2016 - 10:50
DDD: je dobře, že se ti líbí, je přesně taková, jaké píšeš ty :) to bylo první, co mě napadlo při čtení..
22.02.2016 - 08:10
Ta je skvělá! Strašně se mi líbí takhle jemná, citlivá poezie. Snad jen škoda těch až příliš malých písmenek...
17.02.2016 - 22:24
Amelie M.: Děkuju... mám radost. Je to momentka z dnešního rána a pokud z ní něco cítíš, jsem štasten :)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
O ní : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Přiznání
Předchozí dílo autora : Nedívej se
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» řekli o sobě
prostějanek řekla o Lizzzie :Hvězdy jsou jak slunečnice nad Brnem... nebo jak to bylo? :) super básnířka :)..... její básně mě vždy chytnou a nepustí... protože je z nich cítit úžasná člověčina :) a nejen ta :) ... a Brno je další plus :)