Možná z toho vznikne povídka, možná se to stane realitou.
22.11.2015 0 1400(4) 0 |
V krytu před týdnem vypadla elektřina, svítilo se pochodněma. Někdo navrhl, že by se měly vypnout všechny telefony a používat jen jeden, který by postupně poskytl každý ze skrývajících k používání všem. Toncek k tomu měl však pár výhrad a právě se je snaží přednést ostatním: „Telefon smí používat jen ti, kdož předloží pádný důvod“. Číslo 263 ho přeruší: „Telefon smí používat kdokoliv, kdykoliv a je na svědomí každého z nás, jak dlouho budeme telefonovat. Jsme sice ve válce, ale jen primitiv by si vytvářel omezení. Žijme Život. Nehrajme si na něj.“ ušklíbne se nad tím prorokstvím.
Od té doby si každý mohl zatelefonovat jak chtěl - občas sice vzniklo pár hádek, ale malicherných a veskrze neosvícených – a během následujícího měsíce se takto vystřídalo devět telefonů. Zbývaly tři osoby s nabitými mobily – Óstwald, Mirekson a Švéďák.
Mezitím se ale technikům podařilo natáhnout nový kábel mezi sloupy v Liptále, který měsíc zpátky přestřihla skupinka sabotérů, takže zase začlo z chladného prsu matky Elektřiny stříkat opojné vlnově-korpuskulární mléko. Číslo 263 si povzdechl.
Od té doby si každý mohl zatelefonovat jak chtěl - občas sice vzniklo pár hádek, ale malicherných a veskrze neosvícených – a během následujícího měsíce se takto vystřídalo devět telefonů. Zbývaly tři osoby s nabitými mobily – Óstwald, Mirekson a Švéďák.
Mezitím se ale technikům podařilo natáhnout nový kábel mezi sloupy v Liptále, který měsíc zpátky přestřihla skupinka sabotérů, takže zase začlo z chladného prsu matky Elektřiny stříkat opojné vlnově-korpuskulární mléko. Číslo 263 si povzdechl.
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
V krytu před týdnem vypadla elektřina, svítilo se pochodněma. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Moje generace
Předchozí dílo autora : Otrhaný květen
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Prue-Halliwell [17], Aliwien [17], tami [14], morava [14], Padvephyr [12], Špunt [11], Modrý Vrabec [7]» řekli o sobě
zamilovana do nezamilovane doby řekla o Rozárka :Bylo nebylo.. a jednou přeci jen bylo.. a vůbec nikomu nepřišlo důležité, jak je to daleko /jako to obvykle v pohádkách bývá/... viděly se, poznaly se.... a minimálně jedna nikdy nezapomene na slečnu, která si na jejích kolenou četla deník....protože když ji obejmeš, zahrně tě nekonečnou důvěrou tak, že zapomeneš... jaký by to mohlo být, kdyby.... někdy prostě "kdyby" neexistuje.. a pohádky v našich srdcích mají neuzavřené konce, za které na oplátku dáváme a dostáváme naději na "příště"... jsem strašně ráda, že jsem tě mohla poznat... a doufám, že se ještě někdy uvidíme :)