.....
08.09.2015 14 860(13) 0 |
Miluju tě
jako noční světla
pouličních lamp
co otvírají temné kouty
co zbavují nás strachu
ze strašidel
co rozsvicejí slepé mapy
co odhalují tvář
co vystřelují jiskry
do našich očí
a přičarují plameny
do našich srdcí
jako noční světla
pouličních lamp
co otvírají temné kouty
co zbavují nás strachu
ze strašidel
co rozsvicejí slepé mapy
co odhalují tvář
co vystřelují jiskry
do našich očí
a přičarují plameny
do našich srdcí
Ze sbírky: Šachy v nás
08.09.2015 - 20:32
A42: děkuji za zastavení.. světlo je jako slunce a slunce je život... i když letos ho bylo přespříliš ;-))
08.09.2015 - 19:27
vanovaso: Jj, vždyť on, pokud vím, patřil k elitě s určitými nadstandartními právy, jenže pak si dovolil se postavit do opozice a už letěl! Ovšem zatímco K. Gott v jistém filmu je Hvězdou, která padá vzhůru, Lucifer paradoxně zase letěl dolů!
Ono vůbec není nic tak, jak se to vykládá...A já vždy tvrdím, že než se nudit v nebi při věčně stejných leteckých přehlídkách té nudnější sorty, půjdu raději do pekla, mám tam protekci! Je to čertíček24, která i zde má 10 básní a je to fajn kámoška, věkem vrstevnice Zam*, ovšem takový milý čertík jako v Princezně ze mlejna, malý, ale šikovný! :-)
Ono vůbec není nic tak, jak se to vykládá...A já vždy tvrdím, že než se nudit v nebi při věčně stejných leteckých přehlídkách té nudnější sorty, půjdu raději do pekla, mám tam protekci! Je to čertíček24, která i zde má 10 básní a je to fajn kámoška, věkem vrstevnice Zam*, ovšem takový milý čertík jako v Princezně ze mlejna, malý, ale šikovný! :-)
08.09.2015 - 19:10
shane:Lucifér - ale to je dobrý, to je dobrý námět... a proč nemilovat padlého anděla, je s ním aspon legrace...
08.09.2015 - 19:03
vanovaso: I Ty znáš jeho latinské jméno! Je to přece jeden z padlých andělů...:-)
08.09.2015 - 18:56
vanovaso: A to je jen dobře! Smích léčí a nejlépe osvobozuje i od ponurých myšlenek. Chtěl jsem původně napsat i Jeho jméno...
P.S. Léčivý je i zpěv, takže jsem si upravil svoji oblíbenou Bláznovu ukolébavku pro zeleného žabáčka...Můžeš se podívat, právě jsem to vložil! ;-)
P.S. Léčivý je i zpěv, takže jsem si upravil svoji oblíbenou Bláznovu ukolébavku pro zeleného žabáčka...Můžeš se podívat, právě jsem to vložil! ;-)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Světla pouličních lamp : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Miláčku, co je láska
Předchozí dílo autora : Dobrá rada
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
mannaz řekla o BorůvkaB :Básnířka i prozaička, které umí chytit za srdce, ale nezůstává bez rozumu. S dílky propracovanými, s duší i humorem. Nosí v sobě velký talent a kupu přátelské laskavosti.