....
už aby.......
11.08.2015 12 1114(19) 0 |
Srdce si buší
o sto sedm
A venku prší
Líbám ten déšť
i přes skla domů
Ze sbírky: Co se nevešlo do sbírek
15.03.2021 - 13:19
Obrázek se k obsahu hodí. Miniatura se hodí pro každého za oknem, když prší.
Milí čtenáři, přečtěte si ji.. až bude pršet.
Milí čtenáři, přečtěte si ji.. až bude pršet.
27.11.2015 - 14:56
Jan Urban: děkuji za zastavení...byla v tom jen touha po dešti a vláze,co v letošní m létu tolik chyběla :-)
26.11.2015 - 22:40
Pár slov, prolnutých v obrazu a jaká dokáží vyvolat představy v duších zasněných.
14.08.2015 - 20:24
úžasné, i ten obsah tvé mini, i ta fotka, jen přemýšlím, co je z těch dvou lepší, nebo, jak by celkový výsledek ovlivnilo to, kdyby tam byla jen báseň, nebo jen foto...
fakt paráda
fakt paráda
11.08.2015 - 15:47
shane: ne ,není to výhled z mého okna , je to vzpomínka na jednu z předchozích dovolených: výhled je z turistické tramvaje podél říčky Křinice . Kirnitz , v městě Bad Schandau, kousek za hranicemi.... vlastně Sasko- české Švýcarsko, doporučuji /včetně neobyčejné koupele s hudbou pod vodou v tamních termálních lázních/. A díky za zastavení ...
11.08.2015 - 15:19
van.. líbíš se mi čím dál víc........ krásné.. v souhře s tou fotografií.. jo..
11.08.2015 - 14:15
To je pěkný :-) 107, jo ? ;-) Jinak jsem z tý fotky i závěrečnýho řádku celá lačná :-D :-) Déšť potřebuju nutně a moje zahrádka ještě o dost víc ... :-/ :-)
11.08.2015 - 14:15
Vzpomínka na budoucnost? Na Mmoravě prý už sprchlo v neděli...
Psala mi jedna dobrá známá,
kterak dožítky slavili,
když přišel déšť, tak jen tak sama
s ním randila tam na chvíli.
A ožila zas v celé kráse
tak jako růže spanilá,
co vláha oživí ji zase,
ač předtím žárem hynula...
Jj, je dusno, ani k vodě jsem ještě nevyrazil, ač mám volný den. :-)
P.S. Tohle je výhled z okna Tvého domku? Trochu se podobá něčemu, co znám, jen tam není žádné okno, žádná stavení, jen čistá příroda...
Psala mi jedna dobrá známá,
kterak dožítky slavili,
když přišel déšť, tak jen tak sama
s ním randila tam na chvíli.
A ožila zas v celé kráse
tak jako růže spanilá,
co vláha oživí ji zase,
ač předtím žárem hynula...
Jj, je dusno, ani k vodě jsem ještě nevyrazil, ač mám volný den. :-)
P.S. Tohle je výhled z okna Tvého domku? Trochu se podobá něčemu, co znám, jen tam není žádné okno, žádná stavení, jen čistá příroda...
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Líbám ten déšť : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Tak přišel ...
Předchozí dílo autora : Gotická fontána
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o Liss Durman :Eliss! nejhodnejsi clovek, kterej kdy chodil do nasi tridy! preju ti stesti liss. a ty ho tam uricte najdes! drzim ti palce, at ses co nejlepsi!! mej se krasne!..budes u nas chybet!