24.04.2015 29 1677(27) 0 |
V moři tiché pěny
sám ležím netečný,
ležím podél stěny,
prázdný, zbytečný.
Býval tu stín ženy
a byl tak skutečný…
Když pak nebyl chtěný,
s mým vlastním společný,
tak jak se na stín sluší,
zmizel. Kam? Jen tuším…
sám ležím netečný,
ležím podél stěny,
prázdný, zbytečný.
Býval tu stín ženy
a byl tak skutečný…
Když pak nebyl chtěný,
s mým vlastním společný,
tak jak se na stín sluší,
zmizel. Kam? Jen tuším…
24.04.2015 - 14:39
Přicházím pozdě, vše už bylo řečeno! Lehce se to čte, ale co je za tou lehkostí smutku, to už je jiná.. krásná báseň, jako vždy.)
24.04.2015 - 11:12
vanovaso: Děkuji moc. Trochu to asi kazím nejapnými komentáři, ale (abych to napravil) ta emoce je jistě skutečná, jen ji nelze spojovat s realitou. :)
24.04.2015 - 11:09
Amelie M.: Děkuji za komentář. On to byl vlastně původně sonet, který jsem osekal, aby se líbil Améliím :) a už tam zůstala ta "volta", kde se to láme, významově i rytmicky. Zkoušel jsem to, jak píšeš, ale přišlo mi to moc říkankovité. Ještě to promyslím... Děkuji za projevený názor :)
24.04.2015 - 11:00
sedí mi ty krátké verše, mám to raději, než řádek o deseti slovech :) a celý je to fajn.. smutný.. trošku, ale aspoň hezky při čtení splavný :)) pokud bych měla něco vytknout, tak mě malinko nezní druhá polovina druhé sloky.. přemýšlím proč.. možná tím záporem.. že kdyby tam bylo "byl nechtěný", poprala bych se s tím snadněji (je mi jasné, že to v této básni takto nešlo)
24.04.2015 - 10:58
Orionka: Děkuji za milý komentář. Básníci jsou, jak je notoricky známé, prolhaní. Ale veřejně se zříkám autorských práv, kdokoli to může použít do svého projektu "Chcete mě?" - "jsem opuštěný, nešťastný, ale čistotný... a podávejte se, jak smutně kouká..." :)
24.04.2015 - 10:44
Ou. Moc pěkné. Slova hladce plynou, až k očekávanému finále... taky jak jinak by to mohlo končit, když bereš ženu jen jako stín? :)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Stín : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Broskvoň
Předchozí dílo autora : Balada o medové vůni
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Dream řekla o Hunter :Častý melancholik a snad ještě větší snílek než jsem já. Držím mu palce ve všem, protože on je asi jeden z mála lidí, kdo si zaslouží svůj malý dokonalý svět a život. Snad se mu všechny sny jednoho dne vyplní a snad sám nad sebou nezlomí hůl - udělal by totiž nehoráznou hloupost.