28.03.2015 - 12:38
Amelie M.: To byl jen nápad, jak to zpestřit.:-)Jo, kdysi na literu nešlo psát rovnou s diakritikou, ale objevil jsem, že když to tak zkopíruju hotové, tak to obejdu...
Malování je sice pravěk, ale dalo se s tím lecos udělat...:-)
Malování je sice pravěk, ale dalo se s tím lecos udělat...:-)
28.03.2015 - 09:38
shane: díky :) toto je obrázek a přesně vystihuje to, co jsem chtěla, aby řekl.. :)
malování?? ty používáš tenhle pravěk? :D božee :D
malování?? ty používáš tenhle pravěk? :D božee :D
28.03.2015 - 01:21
Amelie M.: No, nedal bych se přemlouvat dvakrát. Někdy jsem hravý jak lachtan...:-)
Pokud jde o možnost grafické úpravy, vždyť ono by to šlo upravit jinde, zkopírovat do malování a uložit pak jako .JPG či .JPEG. No a pak bych si to zkopíroval do galérky a sem vložil jako obrázek. Vzhledem k tomu, že jich sem jde dát i víc, použil bych třeba čtyři upravené se vzájemným posunem o 90 stupňů a uspořádal bych to jako lopatky mlýna či větrníku. Například...:-)
Pokud jde o možnost grafické úpravy, vždyť ono by to šlo upravit jinde, zkopírovat do malování a uložit pak jako .JPG či .JPEG. No a pak bych si to zkopíroval do galérky a sem vložil jako obrázek. Vzhledem k tomu, že jich sem jde dát i víc, použil bych třeba čtyři upravené se vzájemným posunem o 90 stupňů a uspořádal bych to jako lopatky mlýna či větrníku. Například...:-)
26.02.2015 - 11:36
Jiří Turner: když se mě takto ptáš, tak pro tebe asi ne.. já to docela hravě a lehce vnímám, jinak bych to tak nedělala :)
26.02.2015 - 10:59
Jiří Turner: nehledej v tom žádný větší grafický smysl.. mělo to jen působit rozevlátě, lehce, hravě, jako ta slova.. :) žádný větší cíl jsem tím nesledovala..
26.02.2015 - 10:48
Mám moc rád poetismus, obrazové básně nevyjímaje. V té tvojí marně hledám nějaký smysl, možná je to jen omezenými možnostmi grafiky nebo omezenými možnostmi mého vnímání. Anebo to žádný význam nemá a je to tak jen proto, aby to bylo takové hravé? :)
25.02.2015 - 20:28
vanovaso: moc se tu čarovat nedá, ale my si poradíme :)) jj, třeba u kolína anebo jen tak virtuálně, kdo ví.. :)) díky
25.02.2015 - 20:01
sejdete se u Kolína? , jo, jo, pěkná... hezké obraty ... taky mě mrzí, že grafická úprava při vkládání má svá omezení...
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pojď si hrát.. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Beznadějný případ
Předchozí dílo autora : Smutná pravda a Náhlá smrt
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Severak řekl o Death.on.line :místní Bukowski