(báseň napsaná na den přesně před 13 lety... nějak se nám to počasí proměnilo, co...)
22.01.2015 19 1178(11) 0 |
A sešel sníh...
Na konci ledna
do polí
vrývá
černé stružky
Zima už není tak bezedná
Jaro
pod loňským listím
vystrkuje růžky
Na konci ledna
do polí
vrývá
černé stružky
Zima už není tak bezedná
Jaro
pod loňským listím
vystrkuje růžky
22.01.2015 - 18:55
Orionka: Koukám, že s tím ptactvem máme stejné vnímání, taky je pořád slyším, asi je vážně nějaká "blbá doba" ;-) I když to zní vlastně paradoxně. Ježiš, já chci jaroooo !! :-) :-)
22.01.2015 - 18:53
Tak ta je krásná ... Skvělá formou i myšlenkou. Krásně lyricky obrazotvorná, prostě voní ... Paráda :-)
22.01.2015 - 13:32
Lenča: Ptáci už zpívají tak nějak jinak - jako zpívávají před jarem... ale zatím jen někdy.
22.01.2015 - 12:32
Krásná básnička :)
A k tomu zajímavá debata s ohromujícím závěrem .) Tak jaro se jen schovalo - kdo by to do něho řek... :D Ale je fakt, že ho taky některé dny tak jasně cítím ve vzduchu.
A k tomu zajímavá debata s ohromujícím závěrem .) Tak jaro se jen schovalo - kdo by to do něho řek... :D Ale je fakt, že ho taky některé dny tak jasně cítím ve vzduchu.
22.01.2015 - 10:54
Ailin: To máš vlastně pravdu. Řečeno s klasikem, tento způsob zimy zdá se mi poněkud nešťastným :).
22.01.2015 - 10:51
Orionka: No právě... právě že ani to jaro přes zimu neodešlo - jen je někde schované, a občas vykukuje... :-)
22.01.2015 - 10:45
Ailin: Já mám pocit, že se ptákům ani nechtělo odletět, jako by si řekli, že tahle zima za to nestojí. U nás zpívali kolem Vánoc a teď jsem je slyšela zas. Takže ptáky už jako měřítko neberu :).
22.01.2015 - 10:43
Orionka: Já už občas ano... začínají zpívat ptáci na zahradě :-). (Dnes ovšem ne...)
22.01.2015 - 09:54
To je přesně to co hledám.
Jinak mám moc rád tohle období, ještě je zima, ale člověk má pocit, že jaro tu už je.
Zatím někde skryté.
Pěkné
Jinak mám moc rád tohle období, ještě je zima, ale člověk má pocit, že jaro tu už je.
Zatím někde skryté.
Pěkné
22.01.2015 - 09:13
Zvláštní - ten název znám :-) Ta moje je o deset let mladší, ale vlastně o tomtéž :-) Moc hezká...
22.01.2015 - 09:08
vanovaso: Dobře si pamatuju na ten pocit tehdy... dnes je to fakt úplně jiné. Asi žijeme v čase velkých změn... nejen v přírodě.
22.01.2015 - 09:02
jj, vypadá to , že je celoročně jen jedno období... dneska je obzvlášť nevlídno...
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předjarní : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Šnečí
Předchozí dílo autora : Rok s Tebou
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Singularis řekla o VKate :Má vynikající literární styl, její díla jsou důkladně promyšlená a mají logickou stavbu. Dává si na nich záležet a nechybí jí ani smysl pro humor ani cit pro to, kdy jej použít. :-) Její román o princezně Nie, která se zamilovala do dívky, ale zlý král ji nutil do sňatku s princem Viktorem, patří k mým nejoblíbenějším delším dílům na Psancích a mohu jej doporučit všem, komu není lesbická láska proti mysli.