09.12.2014 17 1395(26) 0 |
Miláčku tajený
jsme tu sami
jen ty a já
mezi peřinami.
Nemáš chybu.
Zvládneš každou otáčku
můj růžový sne z obláčku
vrníš jemně.
Snad jenom
kdybys byl víc nadšený
že můžeš vstoupit do ženy
tančit ve mně...
jsme tu sami
jen ty a já
mezi peřinami.
Nemáš chybu.
Zvládneš každou otáčku
můj růžový sne z obláčku
vrníš jemně.
Snad jenom
kdybys byl víc nadšený
že můžeš vstoupit do ženy
tančit ve mně...
Ze sbírky: Objevitelé
30.12.2014 - 21:43
shane: Ehm, jak to říct... ono to není o žádným chlapovi :)). Tak doufám, že aspoň čtenářky to pochopily správně - z dosavadních komentářů jsem měla pocit, že je jasno.
30.12.2014 - 19:57
Orionka: Ano, připadáš! Jsi taková otevřenější, i když po taktické přìpravě /nejprve pochvala!/ svému milenci vytýkáš nedostatek nadšení z Tvého daru lásky! Ale jsem jen chlap, tak asi vnímám jinak, že? :-)
30.12.2014 - 18:59
shane: Tak to je docela ironie, jestli Ti zrovna tady připadám lidštější :)). Já děkuji za komentář.
29.12.2014 - 18:40
Orionka: Mně se to líbí právě pro tu něžnou otevřenost...Jsi tady nějak lidštější, opravdovější než v tom, co jsem od Tebe zatím četl...:-)
Děkuju...
Děkuju...
10.12.2014 - 09:53
Vtipné... s upravenou druhou slokou mi to přijde ještě vtipnější (a méně "polopatické" :) ).
09.12.2014 - 18:17
Amelie M.: Děkuji, přesně tak, proč ne? :) Z prostřední sloky bych mohla vynechat první dva verše, rým by zůstal zachován a bylo by to o chlup tajemnější. Ale už to tak nechám.
09.12.2014 - 16:08
ja bych asi ozelela prostredni sloku ale to bys prisla o rym :-) jinak mne se ta otevrenost libi.. proc ne :-)
09.12.2014 - 14:33
Jiří Turner: Díky. Je to jen taková hříčka... hrátka... a vím, že brousím do cizích vod, tohle není moje parketa, ale proč to nezkusit. :)
09.12.2014 - 14:29
Jsou situace kdy je lepší naznačovat, jsou však i situace, kdy je lépe to říci rovnou. Ta patrně nastala u tebe teď.
A u mě dobrý. :)
A u mě dobrý. :)
09.12.2014 - 13:42
Zamila: Děkuji za komentář, nezlobím se :). Já taky radši zastřenější věci, zvlášť když jde o emoce. Ale tohle dílko je nepokrytě necudné a rozverné... přece nebudu psát pořád stejně :)
09.12.2014 - 13:35
Teda na Tebe je to hodně "růžová" poezie ;-) A na mě je to bohužel málo zastřený a moc průhledný ... Se nezlob, no ;-) Ale znělost je fajn :-)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Skoro nemáš chybu : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Přežívání na půl plynu
Předchozí dílo autora : O Ježíšce
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Jamellie řekla o Dream :Určitě se přečtěte její příběhy, jsou napínavé, osobité a psané opravdu elegantním stylem. :) Věřím, že právě z téhle kamarádské holky bude jednou slavná spisovatelka. ;)