Tak trochu o fotbale, tak trochu o kopačkách.
31.10.2014 16 1405(18) 0 |
byl to jen přátelák
bez diváků
krásná hra bez faulů
kde gólů padalo jak máku
i když hlavně z ofsajdu
pak odpískala
sudí samozvaná
horší než Damková
dala ti rovnou červenou
a bylo po zápase
odpískala jsem to
já polekaná
tys nechápavě kroutil hlavou
a já šla do šatny
jak už to chodí
v poločase
jenže tě všude vidím
a někdy vsíťuješ
už zase
bez diváků
krásná hra bez faulů
kde gólů padalo jak máku
i když hlavně z ofsajdu
pak odpískala
sudí samozvaná
horší než Damková
dala ti rovnou červenou
a bylo po zápase
odpískala jsem to
já polekaná
tys nechápavě kroutil hlavou
a já šla do šatny
jak už to chodí
v poločase
jenže tě všude vidím
a někdy vsíťuješ
už zase
17.11.2014 - 10:07
j.f.julián: Pokud vím, tak ve fotbalové terminologii se vazba "vsítit gól" běžně používá. A jinak tvému komentáři nerozumím - jestli máš co říct, tak říkej, jestli nemáš nebo nechceš, tak snad je zbytečné to sem psát. Mě potěší každý komentář, i kritický a puntičkářský :)
17.11.2014 - 08:39
kdybych byl puntičkář, zak bych měl hodně co říct.
ale proč? (jen vsíťuješ je nesmysl)
ale proč? (jen vsíťuješ je nesmysl)
05.11.2014 - 17:32
Jiří Turner: Nezbývá než souhlasit, že motivace bývá pro sportovní výkon klíčová. :)
05.11.2014 - 17:08
Když jsem jako kluk hrál fotbal, říkal nám trenér, že i pro ti Jabkenicím musíme hrát, jako by to byla Barcelona. Něco na tom bude a trenéři dobře vědí, že s tou motivací bývá někdy svízel, zvláště pak, když se hraje pořád se stejným soupeřem..., abych nevybočil z roviny :)
05.11.2014 - 16:59
Jiří Turner: :)) Tak jasně, mistrák je mistrák. Ale někdy je to nudná okopávaná, kde pro samou opatrnost k pořádné akci ani nedojde... abych nevybočila z roviny :)
05.11.2014 - 16:22
...tedy metafora s Damkovou je již na hraně mých rozpoznávacích schopností, ale abych nevybočil z této roviny: měl jsem vždy raději mistráky než přáteláky....:)
02.11.2014 - 15:11
Já to chápu naprosto...je to i hezky napsané...je jedno, vezmeme-li do ruky housle, nebo kopneme do míče...výsledek skončí buď opusem, nebo skrečí...tady to bylo to druhé...i když... :-)
01.11.2014 - 08:50
kmotrov: Díky! Nechci tě zklamat, tak raději vysvětlovat nebudu, ale ono to s mými dílky většinou bývá jinak, než jak to vypadá. I když třeba píšu v první osobě, aby to správně vyznělo. A ve fotbalové alegorii se ty kopačky a poločas samy nabízejí, na to ani není potřeba moc fantazie... ;-)
31.10.2014 - 22:20
Orionka: To my spadnul kámen ze srdce, že tě to pobavilo, měl jsem pak obavu jestli jsem to nepřepísk (nebo neupísk?), ale už to bylo odeslaný. Vím že to je o kopačkách tomu o kom si myslíš, že ho nemiluješ a ono to je možná jinak.
Pěkný...
Pěkný...
31.10.2014 - 13:00
Orionka: nejseš ségra Sucháče?? asi pět minut dozadu mi říkal to samé! :)) máš pravdu.. ;) samo, něco z té básně cítím.. vnímám a rozumím tak na polovic.. proto nejsem schopna zhodnotit.. přenechám to chlapům a přijdu se podívat na jejich dedukce :))
31.10.2014 - 12:55
Amelie M.: Netřeba všemu rozumět :). Co jsem si všimla, i ty ráda používáš jinotaje, třeba hudební. Tenhle fotbalový možná bude srozumitelnější mužům, kteří spíš pochopí některé skryté "narážečky" :). Ale stejně tam zbývá spousta prostoru pro fantazii a osobní výklad.
31.10.2014 - 12:36
ehm.. což o to, já o tom taky přemýšlím :D akorát se stále nemohu dobrat konce.. zlatý einsteinovy hádanky.. mi jdou fakt někdy líp!.. chjo.. :)))
31.10.2014 - 12:31
Dík! :) Symbolů je tam víc, i ten ofsajd se dá vykládat různě. Tvůj výklad je rozhodně velmi zajímavý a docela mě pobavil. Jsem ráda, že jsi o tom takto přemýšlel.
31.10.2014 - 12:13
Tak přátelák jo? Možná vstoupíš do historie jako Ta, co jako první nazvala nezávazný sex přátelákem. Touž tak bejvá, že při přáteláku padaj góly hlavně (nebo jenom?) z ofsajdu.
Pak do toho vstoupilo právo (možná morální) symbolizované Damkovou, že bych to Tý Damkový poslal?
Góly sice z ofsajdu, ale byl to krásnej zápas a ta Damková ho nenechala dohrát do konce. Že by něco symbolizovala ta červená karta?
No, už radši končím.
Pak do toho vstoupilo právo (možná morální) symbolizované Damkovou, že bych to Tý Damkový poslal?
Góly sice z ofsajdu, ale byl to krásnej zápas a ta Damková ho nenechala dohrát do konce. Že by něco symbolizovala ta červená karta?
No, už radši končím.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Horší než Damková : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Pro 2 717 405 voličů
Předchozí dílo autora : Antimoudro
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Sokolička řekla o milancholik :Naprosto skvělý člověk... Vždy mi dokáže zvednout náladu. Jeho verše a písně mi berou dech. Můj snivý poeta.:o)