.. možná taková miniaturní úvaha..
28.09.2014 24 1432(21) 0 |
Chytrý něco řekl
Laskavý pohladil
Moudrý tě vzal za ruku
(a šel kus cesty s tebou..)
Laskavý pohladil
Moudrý tě vzal za ruku
(a šel kus cesty s tebou..)
Ze sbírky: Bez ladu a skladu
26.04.2015 - 10:39
Singularis: zajímavé je, že já osobně, když jsem to psala, jsem to vnímala spíše jako takovou ironii.. chytrý měl představovat "rádoby chytrého" dle znění "kdekdo ti dá radu, jak přeplavat moře, ale málokterý tě vytáhne z louže", laskavý "rádoby laskavého" s takovým tím falešným soucitem, jen moudrý měl být ten opravdový, který člověku dokáže v těžké situaci opravdu pomoci :-)
díky za zastavení
díky za zastavení
26.04.2015 - 08:23
Pro mě je to především vynikající kategorizace, kterou by měl člověk znát. Já totiž tak trochu skrytě toužím být moudrý/á, ale ve skutečnosti jsem spíš chytrý/á, a to ještě ne vždy. Připadá mi, že nejlepší je, když se sejdou všichni tři a pomohou člověku spolu. Chytrý ho poučí, laskavý se postará, aby se cítil dobře, a moudrý ho naučí, co člověk potřebuje.
Máš moc zajímavé myšlenky, i před spaním. :)
Máš moc zajímavé myšlenky, i před spaním. :)
01.10.2014 - 21:16
Jej, to je komentů :-). A co já k tomu? Prostě chytrý, laskavý a moudrý :-)1*
01.10.2014 - 17:28
slnečnica: nenapadlo by mě, že těch pár slůvek, co mě napadlo před usnutím, tak osloví.. díky :)
29.09.2014 - 20:28
Yana: mě by moc zajímalo, jak to vnímáte vy, ale nikdo se nerozepsal, škoda :) třeba na to nahlížíme každý jinak..
29.09.2014 - 13:43
bylo by zbytečné rozvádět to do mnoha vět, takhle se ti to opravdu povedlo a myslím že si to založím aby mě to chvilku doprovázelo
29.09.2014 - 10:54
fíha...a ta vaše diskuze se Zamilou, to je taky pochoutka...
no, být hodně složitou osobností je těžká, přetěžká věc, můžu potvrdit z vlastní zkušenosti :)))
humor je nejlepší lék i na složitost - a ten lék bereš ( a ne po kapkách) , takže pochvala :)
no, být hodně složitou osobností je těžká, přetěžká věc, můžu potvrdit z vlastní zkušenosti :)))
humor je nejlepší lék i na složitost - a ten lék bereš ( a ne po kapkách) , takže pochvala :)
29.09.2014 - 08:41
vanovaso: Fistron: Sucháč: děkuji :) osobně bych to dokázala rozvést na hooodně moc vět..
28.09.2014 - 13:41
Amelie M.: Bezva, tak já jsem o "nekategorizovatelnou kategorii" dál :-D ;-)
28.09.2014 - 13:40
Zamila: já jsem typ tzv. složitý, absolutně nezařaditelný a ani nemám sklony se kamkoli škatulkovat.. :) opakovaně potvrzeno odborníky.. :) ale humor beru.. černej, bílej, často i blbej :)
28.09.2014 - 13:19
Amelie M.: Tak to seš asi nějakej speciální případ :-) Já třeba byla vždycky melancholik - až nechutně sebemrskačskej ..., ale už mam našlápnuto k sangvinikovi :-) Prostě už mě asi máloco v životě překvapí :-) A s humorem je vždycky všechno jednodušší :-)
28.09.2014 - 13:05
Zamila: noo.. za sangvinika bych se asi opravdu neoznačila, ten je na hony vzdálený mé podstatě.. :-))
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Chytrý, laskavý a moudrý : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Moje lechtivá story :)
Předchozí dílo autora : Neustále se překonávám!
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
pocitová řekla o Delivery :mam tě ráda!! a sem hrozěn ráda, že sem si tě přečetla někdy už strašně dávno na literu a teď tě čtu dál...hlavně seš ale skvělá slečna, co mi pomáhá a že tu seš, je dobře. a zasloužíš si úplně nejskvělejší život, a ty ho budeš mít, určitě.....seš to přece ty teress :)