No, doraziv domů z našeho srazu, napsav první řádky, mi vytanulo na mysli, že tato báseň musí být nezapomenutelná, ale nakonec z ní vzniklo toto. Nespokojeně si to čtu, nic moc poetického, naprostý průměr, o touhách? O tom, že mi něco nezkyslo? O hraní si a nakonec se někomu "oddávám"? Pak mi to došlo. Všichni jsme tam byli, abychom darovali kus sebe druhým...
Otevřenost na psaneckých srazech je jedinečná, děkuji všem.
21.09.2014 24 1724(33) 0 |
|
Pro
dávno zapomenuté touhy.
Pro
vidění, jež splnila svůj účel.
Pro
snad tvůj první úsměv, pouhý.
Pro vše, cos kdysi směl.
Jsem svá
a navždy budu (Bože, dej!)
Nepolapitelná svoboda
co dráždí smysly.
Jsem svá
snad ze studu
když touhy (ne)zkysly.
Jsem svá
když hraji si (naprosto vážně)
s tvými čísly.
Jsem tvá...
dávno zapomenuté touhy.
Pro
vidění, jež splnila svůj účel.
Pro
snad tvůj první úsměv, pouhý.
Pro vše, cos kdysi směl.
Jsem svá
a navždy budu (Bože, dej!)
Nepolapitelná svoboda
co dráždí smysly.
Jsem svá
snad ze studu
když touhy (ne)zkysly.
Jsem svá
když hraji si (naprosto vážně)
s tvými čísly.
Jsem tvá...
22.12.2014 - 03:41
taron:
***Bohužel, nemám s podobnými srazy, s výjimkou jednoho minilitwebího, kam jsem ovšem dorazil jen na chvilku, žádné zkušenosti, ale když tak čtu všechny ty ohlasy, včetně Tvého dílka a vzpomenu i na zprávu od Zam*, která o tom psala s velkým nadšením, tak snad starý jezevec možná taky jednou vyleze ze své díry, jak byl už párkrát nabádán a lákán...:-)))
Nejspíš to mé sebemrskačské poustevničení už bylo příliš dlouhé...:-(
***Bohužel, nemám s podobnými srazy, s výjimkou jednoho minilitwebího, kam jsem ovšem dorazil jen na chvilku, žádné zkušenosti, ale když tak čtu všechny ty ohlasy, včetně Tvého dílka a vzpomenu i na zprávu od Zam*, která o tom psala s velkým nadšením, tak snad starý jezevec možná taky jednou vyleze ze své díry, jak byl už párkrát nabádán a lákán...:-)))
Nejspíš to mé sebemrskačské poustevničení už bylo příliš dlouhé...:-(
27.09.2014 - 15:40
No,já jsem na srazu nebyl,ale "náhodou" jsem potkal Taron,spíš ona mě,já bych jí už nepoznal,v Olomouci na nádraží..zdravím Kmotrova a vůbec...:-)
23.09.2014 - 15:54
Amelie M.: Já jsem v jednom časopise kdysi narazil na hanlivý výraz polointelektuál. Od té doby se k němu hrdě hlásím.
23.09.2014 - 08:38
Amelie M.: ŽblaBuňka: Zamila: Yana: Sucháč: loner: Jejda, děkuji všem, jsem z této básně trošku vytočená, protože je to má první nahrávka na poprvé, takže žádná umělina, jak už to u mě bývá, spontánnost, no, končili jsme taky ve dvě, vzpomínali jsme na Sucháče, po svém... a zlobili se na všechny, co nepřišli, po svém :)))))))
a víte co? Jejich škoda!!!
Děkuji, děkuji...snad budu zasejc chvíli taronovská, hele, to mi vydrží asi dva měsíce, to budou muset být srazy častěji :)), ne, stačí klidně jednou do roka, ale POŘÁDNÝ....POŘÁDNÝ :)
a víte co? Jejich škoda!!!
Děkuji, děkuji...snad budu zasejc chvíli taronovská, hele, to mi vydrží asi dva měsíce, to budou muset být srazy častěji :)), ne, stačí klidně jednou do roka, ale POŘÁDNÝ....POŘÁDNÝ :)
22.09.2014 - 23:22
nádhera a když se najdeme tak vlastně patříme úplně někomu jinému a jsme za to ještě šťastni...já vím blbá asociace, ale tak mě to jenom napadlo, jinak naprosto souhlasím, možná denně darujeme kousek sebe někomu, no na srazu to bylo snad i hmatatelné, dík...všem...tobě...sobě
22.09.2014 - 22:02
.. zase kousek stare Taron .... salek lonerovy kavy .... asi tam bylo dobre, ze ano? .... o 20km dal docela taky .... spolecnost zavirala ve dve rano ... :)
22.09.2014 - 21:56
Amelie M.: Ale jdi ty, vidláku ... Poezii máš jak z čítanky ... pro dospělé :-D ;-)
21.09.2014 - 20:13
Pro Kmotrova: hlásím splnění slibu (nahrávka MP3) a ... děkuji Amelii, že mi s tím tak rychle a ochotně pomohla.
21.09.2014 - 19:34
Zamila: moc to s tím intelektuálem nepřeháněj.. i když.. jasně.. někdo musí být výjimka, co potvrdí "pravidlo", hrdě se k ní hlásím :D Amelie = přetvařující se, intelektuální vidlák :D
21.09.2014 - 19:29
Bylo to zkrátka jedinečný souznění duší naladěných na stejnou notu ... Prostě výlet z povrchního světa do toho, kde se umění introspekce cení a kde výraz "intelektuál" je norma, a ne hana. Tak :-) Moc ráda jsem váš všechny poznala !! :-)
21.09.2014 - 19:23
taron: puero: .. jak puera momentálně chápu :-)) a ano Taron.. bylo to bezprostřední, bez přetvářky a ted nelituji, že jsem přišla.. najednou jste všichni tak jiní .. ;) v pozitivním slova smyslu..
.. a báseň..? je prostě tvá.. ;)
.. a báseň..? je prostě tvá.. ;)
21.09.2014 - 19:15
Jak vidno, sraz v mnoha ohledech u nejednoho psance pomohl vyjasnit si nejeden vnitřní otazník. To já tam v kuloárech v oblaku cigaretového dýmu řešil téma, které si u mně patrně vyžádá hodně přemýšlení o povaze reálna a virtuálna, neboť mně to hodně nalomilo a trochu otřáslo pohledem na své vlastní virtuální Já. A na povahu virtuálního Já všech ostatních.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pro... (můj postřeh) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : První polibek...
Předchozí dílo autora : Hořká
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
casa.de.locos řekla o LUKiO :Náš milovaný benevolentní diktátor