Trochu melancholie v práci
přidáno 06.05.2014
hodnoceno 7
čteno 1321(17)
posláno 0
Jen tlukot, jak bije srdce tvé
jen rovná čára, jak utichlo to mé
každý si musíme vybojovat bitvy své
a má je právě u konce

Tak zhasni života mého svíce
a obrať další list
vždyť víš, že nenadechnu se již více
tak se pokus, alespoň svou kapitolu zachránit

Já ebenovou, oni zářící mají svatozář
mé jsou slzy a jejich je smích
andělé nad Tebou drží ochranou stráž
a já jsem teď jeden z nich
přidáno 24.06.2014 - 14:22
Líbí se mi tvé dílo
přidáno 13.05.2014 - 08:14
Jiří Turner: Děkuji
přidáno 07.05.2014 - 17:44
Mně se Tvoje báseň líbí, i když by se v rýmu a rytmice něco asi vylepšit dalo. Setkáš se tady možná s názory, že rýmovaná, melodická báseň s motivem anděla je téměř něco hnusného. Kdysi byl takto haněn volný verš a vulgarity v básních. Poezie je však jenom jedna, měla by být upřímná a líbit se těm pro koho je...
přidáno 07.05.2014 - 08:29
hereticbeast: Děkuji za názor, je fakt, že tyhlety názvy jsou dosti ošemetné a já osobně, bych už podle toho názvu čekala asi něco jiného, než co jsem zpracovala. Pracuji s pocity a myšlenkami v danou chvíli a tak jak to cítím, tak to ze mě i "vyleze". Nicméně každému se líbí něco jíného a každý má jiný styl psaní a nezavděčí se všem. Já osobně bych na tom neměnila nic, jsem s tím spokojená ale děkuji za kritiku.
přidáno 07.05.2014 - 08:19
oslov radek: Děkuji :-)
přidáno 06.05.2014 - 22:28
od děl, které mají v názvu Padlý anděl, nebo jakoukoliv variaci tohohle, automaticky očekávám málo. tudíž jsi měla tu výhodu, žes mě mohla překvapit jen mile. a tak se nestalo. rýmy tvé x své nebo svíce x více, to mě bolí číst, navíc ten verš se svící je napsaný neuvěřitelně krkolomně jen kvůli tomu rýmu, který za moc nestojí a z toho mě bolí zase jazyk. rytmus připomíná hadrovou panenku ušitou slepcem bez talentu na ruční práce - rozhazuje končetinama do všech stran a správně je vždycky akorát jedna, samostatně stojící. a nakonec z toho má křeč panenka, autor i náhodní kolemjdoucí. nezlob se, ale připomíná mi to čtrnáctiletou holku, která se snaží být gotičkou, ačkoliv do té doby poslouchala pop a hrála si s bárbínama.

ale abych jenom nekritizoval - jsem ti vděčný za slovo ebenovou, jelikož Ebena mám rád, ebenové dřevo taky a to slovo samo o sobě se mi hrozně líbí.
přidáno 06.05.2014 - 17:42
líbí

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
» narozeniny
Sof182 [13], slecnaJulie [13], jedenjenda23 [12], kočičák [11], Danny [11], bludička [10], maxmilian.horak [10], elementarnicas [7], Nana [6], ViLyam [4]
» řekli o sobě
zamilovana do nezamilovane doby řekla o Rozárka :
Bylo nebylo.. a jednou přeci jen bylo.. a vůbec nikomu nepřišlo důležité, jak je to daleko /jako to obvykle v pohádkách bývá/... viděly se, poznaly se.... a minimálně jedna nikdy nezapomene na slečnu, která si na jejích kolenou četla deník....protože když ji obejmeš, zahrně tě nekonečnou důvěrou tak, že zapomeneš... jaký by to mohlo být, kdyby.... někdy prostě "kdyby" neexistuje.. a pohádky v našich srdcích mají neuzavřené konce, za které na oplátku dáváme a dostáváme naději na "příště"... jsem strašně ráda, že jsem tě mohla poznat... a doufám, že se ještě někdy uvidíme :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


puero - Básníci

puero - Básníci

velikost : 1024 1280 1680 1920



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku