Krátká povídka o shledání.
"Nevěděla jsem, jestli se dřív dívat na Tvé oči, tvář nebo Tě objímat. Chyběls mi."
05.01.2014 8 1594(17) 0 |
Klopýtám po kočičích hlavách centrem města. Kolem mě je tma a prázdno. Kam se všichni poděli? Sakra! Zase se mi zasekl podpatek mezi dlaždicemi. Takhle si akorát zničím boty. Pokračuji v cestě a míjím jednu pouliční lampu za druhou. Vím, že už mi zbývá jen přejít náměstí a uvidím Tě. Další klopýtnutí. Chci zanadávat, ale slova se mi rozplynou na rtech, když Tě vidím. Stojíš si tam, jako ztělesnění nedbalosti a zároveň elegance. Ztělesnění mých snů a vzpomínek. Máš džíny a oblíbenou značkovou košili. Když mě vidíš, vytuhuješ ruce z kapes, narovnáváš se a jdeš mi v ústery. Když dojdeme k sobě, tak najednou zapomínám na hodiny a dny trápení, osamělosti a stesku. Zapomínám na ty tisíce věcí, které jsem Ti chtěla říct, podělit se o ně s Tebou. Topím se v Tvých čokoládových očích. Nic neříkáme, jenom vnímáme pocit štěstí z toho, že jsme. Jak dlouho už tam stojíme? Minutu? Půl hodiny? Hodinu? "Nemáš ponětí, jak moc jsi mi chyběla", říkáš. Konečně mě bereš kolem pasu a zvedáš do výšky. Chci protestovat, ale Ty mi slíbáváš námitky ze rtů. Cítím něco na tváři, a tak vzhlédnu a vidím, jak se k zemi snáší první sníh letošní zimy. Oba zakloníme hlavy a sledujeme němý tanec půvabných vloček. Stojíme tam jako sousoší a hledíme k nebi. Vím, že už mi neodjedeš. Nikam nespěcháme, protože máme celý život. Propleteme prsty a vše je, jak má být.
18.02.2014 - 22:44
Má to kouzlo, má to atmosféru, má to jakýsi nepřevyprávěný příběh.. Pěkný, moc :)
07.01.2014 - 14:33
kratke a vystizne. Velmi podobny scenar jsem jednou zazil taky a vybavuju si ho dodnes protoze jsem tehdy videl poprve slecnu, ktera je mi partnerkou uz nejaky tem patek. Libi. Mimochodem, pozor na carky u prime reci. Vzdy je pred uvozovkama
06.01.2014 - 21:29
Homér: ahah.. , moc nevím, jak na to reagovat, ale za tu poslední větu fakt děkuju-potěší :)
06.01.2014 - 15:03
To byla určitě košile značky Banner, pak jsi z něho dostala závrať, sousoší se rozpadlo rychlostí vlády, ty ses chtěla opřít o jeho naleštěnou flintu, jenže to jsi ještě netušila, že chodíš s takovým blbem, co si uvnitř zásobníku nechává patrony i na výlet do města, sjela jsi po kovu, sjela si po začátku pažby, jediné čeho se v té chvíli mohl ukazováček zachytnout, byla spoušť. Byla zajištěná jako ty, do konce života.
Máš tam celkem pěkný věty.
Máš tam celkem pěkný věty.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vše je, jak má být. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : bez konce u konce
Předchozí dílo autora : "Vítej v mém světě.."
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
milancholik řekl o Dívka v modrém :Výjimečná slečna, spřízněná, jedinečná... Kvítí, které kouzlí na mé tváři úsměvy a hřeje u srdíčka :-)