(S dovětkem pro nechápavé.)
05.11.2013 11 1652(20) 0 |
Tak se usměj, řekl
v jedné smutné chvíli
která ještě zesmutněla
(tím rozkazem znechucena).
Potom našel slova
co zahřejí všude
a já usmála se celá
(jak to umí jenom žena).
---------------------------------
(Když je ženský
úsměv pravý
je vidět jen zpola.
Jenom žena
usmívá se
seshora i zdola ;-).)
v jedné smutné chvíli
která ještě zesmutněla
(tím rozkazem znechucena).
Potom našel slova
co zahřejí všude
a já usmála se celá
(jak to umí jenom žena).
---------------------------------
(Když je ženský
úsměv pravý
je vidět jen zpola.
Jenom žena
usmívá se
seshora i zdola ;-).)
Ze sbírky: Objevitelé
07.12.2013 - 18:11
Mě se ta básnička líbí , tak jak je. Je to popis nějaké situace a pak vtipný, ironický závěr. Přijde mi, že si báseň ani autorka na nic nehrají (jenom si hrají).
17.11.2013 - 19:46
kmotrov: Parodii čeho? Romantiky? Erotiky? Nějak nerozumím, ale radím to stejné co Hunterovi - dovětek se může odmyslet ;-).
17.11.2013 - 13:42
Ten dovětek z toho dělá parodii. To je holý fakt. Pokud si to zamýšlela jako parodii, tak se Ti povedla.
Já jsem spíš na romantiku.
Já jsem spíš na romantiku.
12.11.2013 - 22:58
Mně se to líbilo i s dovětkem, bez něj bych to nepochopil, dokonce bych ho z dovětku povýšil na součást básně. A pak si vyber :-)
07.11.2013 - 16:11
Hunter: Nevím, koho cituješ, ale na mě to tak úplně nesedí. Vím, že část zdejších autorů má psaní jako terapii, jenže já tento server chápu spíš jako prostor pro pokusy a hrátky s jazykem. Zkouším různé styly, formy, náměty a opravdu nepíšu o sobě - to bych musela paralelně žít několik různých životů, jak se ty pocity rychle střídají :). Takže je jasné, že nepíšu pro sebe, ale pro čtenáře a jejich reakce mě velmi zajímají. Proto dík za tvé komentáře!
07.11.2013 - 15:25
Orionka: Odpovím ti citátem: Nepíšeme pro ostatní, píšeme pro sebe.
Tj. nenech se ovlivnit názorem jiných pokud máš dojem, že tvé dílko je hezké tak jak je :-)
Tj. nenech se ovlivnit názorem jiných pokud máš dojem, že tvé dílko je hezké tak jak je :-)
07.11.2013 - 12:38
Hunter: Prosím odmysli si, to stejné doporučuji i všem dalším romantikům a idealistům, kteří by sem náhodou zabloudili. Díky za komentář a odpusť mi mou přímočarost... měla jsem pocit, že bez vysvětlení báseň nebude dávat smysl, ale asi jsem se spletla.
06.11.2013 - 19:27
Ten dovětek zbytečně kazí tu vyšší ideu, která je v těch prvních verších... ale pokud si ho odmyslím je to krásné. :-)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pravý ženský úsměv : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Koupu se v očích tvých
Předchozí dílo autora : Andělé z donucení
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Martin Patřičný řekl o (ne)známá_firma :Před pár lety literatura přežila i svůj šílený nadbytek, těch, kdo píší, začalo být víc, než těch kdo čtou…ale – došlo k něčemu jinému: Tak dlouho se čekalo, že knihu zlikviduje televize, že knihy a čtení změní čtečky a audioknihy, o internetu nemluvě. Ale njestalo se to. Co se stalo doopravdy? Proměna je v tom, že vyhrály ženy. A vůbec nejde a nešlo o nějaké zápolení či o vítězství. Prostě jen daleko víc žen než mužů kupuje knihy, daleko víc žen čte a dnes myslím že i víc žen píše. Ženy zkrátka převzaly žezlo i otěže literatury a muži se sami odsunuli na vedlejší kolej, mimo mísu. Co všechno se muselo stát a stalo se od těch časů, kdy muži psali skoro všechny knihy a stvořili i všechny ženské postavy, o tom mám pár poznámek pod článkem. Literatura, královna kniha, byla vždycky něčím a nějak „ohrožená“. Teď tedy odkládá brnění a obléká košilku a sukni. Proměna literatury začíná. Co přinese, bůh suď. Nebo spíš bohyně?