27.05.2013 26 1407(41) 0 |
V polévce Misó
život prolíná se
s chapadly chobotniček
můj jazyk obezřetně pátrá
po nových expanzích chutí
Rybáři v zátoce Mutsu
rozhazují sítě
vytahujíc zázvor
pozoruji hnědookou dívku
nezištně sním
Rýžové víno
červeň vhání mi v tváře
krásné hladké ruce drží číslo
do osackého minibytu
... kde telefon nikdy nezazvoní...
život prolíná se
s chapadly chobotniček
můj jazyk obezřetně pátrá
po nových expanzích chutí
Rybáři v zátoce Mutsu
rozhazují sítě
vytahujíc zázvor
pozoruji hnědookou dívku
nezištně sním
Rýžové víno
červeň vhání mi v tváře
krásné hladké ruce drží číslo
do osackého minibytu
... kde telefon nikdy nezazvoní...
18.10.2013 - 21:06
Krásné obrazy jsi vykouzlila, až z toho má člověk chuť na Japonsko, Japonku. ;)
30.05.2013 - 08:13
Ty máš v Ósace tajný byt? Myslel jsem si to. Cpeš se tam chobotnicema a máš výhled na nějaký futurologický komplex v jehož středu je zenová zahrada s bonsajemi. Nepochybně tě tam navštěvuje podvodnice, která se vydává za japonskou umělkyni, ale je ti to jedno, protože má talent, který by na Evropské poměry nepochybně vynikal a navíc je hnědooká. Jaká je v hnědých očích upřímnost co? Taková hřejivá odolnost vůči zátěži.
Pravděpodobnější je, že to byla jen představa. Založená na něčem velmi skutečném, jinak by se to tak nepovedlo.
Pravděpodobnější je, že to byla jen představa. Založená na něčem velmi skutečném, jinak by se to tak nepovedlo.
28.05.2013 - 18:30
Cvokhauz: Ty a zastydet se? Cvoky... :) Krasa mych versu je oproti tem tvym miziva...
28.05.2013 - 14:33
Zvláštní, jak trefně se dá navodit prostými verší atmosféra. Opravdu Japonská. A pěkná!
28.05.2013 - 12:52
Přečetla jsem ji už včera a chtěla nechat komentář, ale pak jsem se zastyděla a odešla. Tak ho tu nechávám dneska. Nádherná.
27.05.2013 - 11:45
Nádherná, zejména poslední sloka. Od druhé jsem se už úplně vžila do asijské atmosféry :) opravdu, moc se mi líbí.
27.05.2013 - 07:12
Pěkné. :) A myslím, že hlavně konec je poměrně vystihující. Alkohol po dlouhém pracovním dni, osamělost,...
Nicméně bych ještě dodal vedro, začíná to tu být neúnosné ;)
Nicméně bych ještě dodal vedro, začíná to tu být neúnosné ;)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Japonská : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Orlická
Předchozí dílo autora : Zahradní