30. 5. 2003
20.03.2013 7 1400(11) 0 |
20.03.2013 - 16:08
taron:
Nesnaž se ani tolik rozumět tomu, co čteš, jako spíše povzbudit se tím, co čteš. Ať nezemřeš hlady uprostřed nadbytku.
(Sv. Bernard z Clairvaux)
Nesnaž se ani tolik rozumět tomu, co čteš, jako spíše povzbudit se tím, co čteš. Ať nezemřeš hlady uprostřed nadbytku.
(Sv. Bernard z Clairvaux)
20.03.2013 - 16:03
inkoust: ok, jsem rád, že nepostupuješ podle osvědčené zásady Graeca sunt, non leguntur... každopádně snad ti další texty, které mám v plánu publikovat, poskytnou vodítka k nějaké možné interpretaci. Dík za čtení.
20.03.2013 - 15:37
:)) komentovat - nová doba, všechno se zkracuje :)
nesouhlasím:) určitě existují geniální básně a je jich víc, než dost...leč protože nejsem odborník, nedovolím si trvat na tom, že tvá báseň je geniální, ale já tam prostě chybu nevidím ...ale až se jednoho krásného dne zdokonalím, tak ti pěkně provětrám půlky....:)
nesouhlasím:) určitě existují geniální básně a je jich víc, než dost...leč protože nejsem odborník, nedovolím si trvat na tom, že tvá báseň je geniální, ale já tam prostě chybu nevidím ...ale až se jednoho krásného dne zdokonalím, tak ti pěkně provětrám půlky....:)
20.03.2013 - 15:33
Ne. Nepříjímám. Odmítám. Odmítám si nepřiznat, že nejsem na příjmu. Však rád se vracívám. Dohledat, kde pro mne poznání k roztání snad zraje :-)
20.03.2013 - 15:00
no tak budu dnes první kontovat :))))
nerada přiznávám, ale asi to nemá chybu :)
nerada přiznávám, ale asi to nemá chybu :)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Žaltář : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Hloubení nor
Předchozí dílo autora : Eat me
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 2» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
dvakredencedekadence řekla o NoWiš :jednou si zapálil ksicht, když se snažil hecnout vypití zapálenýho něčeho, co mělo přes 70% a když jsem to sfoukla, chutnalo to trochu jako karamel. prý se to pije brčkem, kámo! tak jsem ho uhasila. prasák, herečka a často mě překvapuje, jak produktivní vlastně je. člověk by to do něj ani neřekl. nejen, že má nulový morální zásady, ale dokáže si to ospravedlnit tak, že to dává smysl. nevím přesně na co má talent, ale má ho. mám tě ráda, bratře.